راهکار یکپارچه مدیریت ارزیابی عملکرد معنا؛
راهکار یکپارچه مدیریت ارزیابی عملکرد ابری بولوت
امروزه اکثر سازمانهای موفق به دنبال راهکاری نوین با هدف تجزیه و تحلیل عملکرد کارکنان در مسیر موفقیت و برتری یافتن نسبت به سایر رقباء خود هستند. در این مسیر، ارزیابی عملکرد سازمانی مانند یک ابزار کارآمد در مسیر موفقیت سازمان و سنجش کیفیت کار کارکنان ایفای نقش میکند و باعث افزایش شفافیت بیشتر در محیط کار، بهبود عملکرد کارکنان و حتی تقویت رابطه میان کارفرما و کارکنان میشود.
ماژول های نرم افزاری راهکار ارزیابی عملکرد
مدل ارائه راهکار ارزیابی عملکرد
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب راهکار ابری(بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان
الزامات سامانه یکپارچه ارزیابی عملکرد
اهداف و وظایف: سامانه باید به کاربران اجازه دهد تا اهداف و وظایف خود را تعریف کنند و این اهداف در سامانه قابل ر صد و پیگیری باشند. همچنین، تعیین کردن وابستگی و اولویت بندی اهداف نیز میتواند در این قسمت مورد استفاده قرار بگیرد.
معیارها و ارزیابی: سامانه باید معیارهای قابل اندازهگیری و ارزیابی عملکرد را تعیین کند. سامانه باید به کاربران اجازه دهد ارزیابیهای دوره ای و مستمر از عملکرد خود را در قالب این معیارها انجام دهند.
بازخورد و بهبود عملکرد: سامانه باید امکان دریافت بازخوردها را فراهم کند. همچنین، باید قابلیت برر سی و تحلیل بازخوردها و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد را داشته باشد.
امنیت و حفاظت اطلاعات: سامانه باید از نظر امنیتی قابلیت حفاظت از اطلاعات حساس کاربران را داشته باشد. این شامل استفاده از روشهای رمزنگاری، سیاستهای دسترسی و مدیریت اطلاعات است که اطلاعات کاربران در سامانه به درستی حفظ شود.
اتصال به سایر سیستمها: سامانه باید قابلیت اتصال و تعامل با سایر سیستمها و ابزارهای مرتبط را داشته باشد. این شامل اتصال به سیستمهای مدیریت منابع انسانی (HRM)، سیستمهای حقوق و دستمزد و پاداش عملکرد و سایر سیستمهای مورد استفاده در سازمان
میشود. اتصال به این سیستمها، تبادل اطلاعات و هماهنگی بین ارزیابی عملکرد و سایر فرایندها را تسهیل میکند.
گزارش دهی و دسترسی: سامانه باید امکان تهیه گزارشهای جامع و آمارهای مربوط به عملکرد کاربران را داشته باشد همچنین باید قابلیت تولید گزارش های متنوع و سفارشی در قالب نمودارها، جداول و گزارشهای متنی را نیز دارا باشد. و همینطور، باید قابلیت تنظیم سطوح دسترسی و مجوزها برای کاربران را فراهم کند. این امکان به مدیران اجازه میدهد تا به گزارشها و اطلا عات مرتبط با عملکرد کاربران دسترسی داشته باشند و در عین حال حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات را تضمین کنند.
انعطاف پذیری و سفار شی سازی: سامانه باید قابلیت انعطاف پذیری و سفارشی سازی برای سازمانها و شرکتها دا شته باشد. این به مدیران اجازه میدهد تا ساختار و فرآیندهای ارزیابی عملکرد را بر اساس نیازها و خصوصیات سازمان خود سفارشی کنند.
سهولت استفاده و رابط کاربری: سامانه باید دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی باشد که به کاربران امکان استفاده آسان و موثر از سامانه را بدهد. این شامل طراحی منطقی و ساده، صفحات گرافیکی قابل فهم و د ستر سی آ سان به قابلیتها و اطالعات مورد نیاز است.
پشتیبانی فنی و آپدیتها: سامانه باید امکانات پشتیبانی فنی را فراهم کند و بهروزر سانیهای دورهای و بهبودهای نرم افزاری را ارائه دهد. این شامل امکان ارتباط با تیم پشتیبانی، رفع اشکالات فنی و ارائه به روزرسانی های امنیتی و بهبود نرم افزاری است.
مدیریت پروفایل کاربری: امکان ایجاد و مدیریت پروفایل کاربری برای هر فرد یا سطازمان در سامانه وجود داشته باشد. این شامل مشخصات شخصی، اطالعات تماس، سابقه کاری و سایر اطالعات مربوط به عملکرد و توانایی های فردی است.
مدیریت پروفایل شاخص: امکان ایجاد، ویرایش، پیشنهاد، وزن دهی، هدف گذاری و سایر مشخصاتی که برای یک شاخص نیاز است را با قابلیت امکان ایجاد ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با سایر شاخصها و یا سنجه ها را داشته باشد.
تعریف اهداف و شاخصها: قابلیت تعریف و تنظیم اهداف و شاخصهای عملکرد برای هر فرد یا واحد سازمانی در سامانه وجود داشته
باشد. این شامل شاخصهای کمی و کیفی است که برای اندازهگیری و ارزیابی عملکرد مورد استفاده قرار میگیرد.
ا رزیابی و بازخورد: امکان ارزیابی و ارائه بازخورد به اشخاص بر اساس شاخصها و معیارهای تعیین شده در سامانه وجود داشته باشد. این شامل ارزیابی های دورهای و مستمر، فرمهای ارزیابی، نظرسنجیها و بازخوردهای کاربران است. بررسی و تحلیل عملکرد: قابلیت بررسی و تحلیل عملکرد افراد و سازمانها در سامانه وجود داشته باشد. این شامل تولید گزارشها، نمودارها، آمارها و تحلیل های جامع درباره عملکرد فردی و سازمانی است.
توسعه و آموزش: امکان ارائه آموزش و توسعه برای افراد بر اساس نیازهای آنها در سامانه وجود داشته باشد. این شامل دسترسی به منابع و متون آموزشی، دستور العمل های مربوطه، برنامه های آموزشی آنالین، دوره های آموزشی و فرصتهای توسعه ای است.
انتقال داده ها و هماهنگی: قابلیت انتقال داده ها و هماهنگی بین سامانه مدیریت عملکرد و سایر سیستمهای مدیریتی و اطلاعاتی سازمان وجود داشته باشد.
راهبری و مدیریت سامانه: قابلیت راهبری و مدیریت سامانه ارزیابی عملکرد در سازمان وجود داشته باشد. این شامل مدیریت کاربران،
تنظیمات سیستم، نقشها و مجوزها، نگهداری و پشتیبانی سامانه است
محیط نرم افزار
برخی از مشتریان ما