راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی بهدیس؛

نرم افزار یکپارچه مدیریت ارتباطات سازمانی ابری بولوت

راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی – نرم افزار اتوماسیون اداری- راهکاری برای برقراری ارتباط موثر و پوشش تمامی نیازهای ارتباطی سازمان، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در بستر کسب‌وکار است که به پیشبرد چابک‌تر امور و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.


   درخواست دمو  کاتالوگ محصول  مشاوره تلفنی

ماژول های نرم افزاری راهکار یکپارچه مدیریت ارتباطات سازمانی

مدل ارائه نرم افزار راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی 

در قالب ERP

$ 00.00

/LISENS
  • مدل استفاده از نرم‌ افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
  • نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
  • تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
  • به‌روزرسانی‌ها توسط تیم IT سازمان شما
  • نیازمند تغییرات در زیرساخت‌‌های داخلی سازمان

در قالب راهکار یکپارچه 

$ 00.00

/LISENS
  • مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
    • نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
  • تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
  • به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
  • نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان

در قالب راهکار ابری(بولوت)

$ 00.00

/ month
  • مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک

  • نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
  • تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده بولوت
  • به‌روزرسانی‌ها به صورت خودکار توسط بولوت 
  • امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباطات سازمانی 

مدیریت اثربخش یک سازمان، به برقراری ارتباطات سازمانی موثر و کارآمد بستگی دارد. مدیران و رهبران برای حفظ یکپارچگی کسب‌وکار، افزایش خلاقیت و نوآوری، برآورده ساختن انتظارات و انجام تعهدات و وظایف، نیاز به ارتباطات سازمانی چابک و موثر دارند. نرم افزار اتوماسیون اداری می‌تواند یکی از راهکارهای اصلی برای پاسخ به این نیازها باشد. از طرف دیگر، گسترش شبکه‌های مجازی و فناوری‌های نوین ارتباطی در کنار هوشمند شدن سازمان‌ها، بر ارتباطات سازمانی تاثیر شگرفی گذاشته است. امروزه کارکنان به شکل پراکنده و بعضا به‌طور غیرهمزمان، مشغول همکاری با سازمان‌ها هستند و با فرهنگ‌ها و ملیت‌های مختلف، با هم کار می‌کنند که این موضوع باعث تغییر در نحوه تعامل و ارتباط آنها و نوع مدیریت سازمان‌ها شده است. پوشش این نیازها جزء با به‌کارگیری یک اتوماسیون اداری تحت وب که با سایر راهکارهای سازمانی یکپارچه و در ارتباط باشد؛ امکان‌پذیر نیست.

  • کنترل نامه‌نگاری‌های سازمان با ذینفعان بیرونی به ساده‌ترین شکل
  • توزیع سریع مکاتبات به گیرندگان، گردش آن در سازمان و پاسخگویی به موقع
  • دسترسی سریع و جامع به مکاتبات، یافتن نامه‌ها و سوابق آنها
  • بایگانی مکاتبات و مستندات سازمانی، دسته‌بندی و نظم‌دهی به آنها
  • کنترل دسترسی افراد به مستندات و مکاتبات
  • برقراری تعاملات موثر کارکنان جهت پیشبرد امور کسب‌وکار
  • دیگر ویژگی‌های راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی


سئوالات متداول

برقراری ارتباط موثر با ذی‌نفعان داخل و خارج سازمان و پاسخ‌گویی به آن‌ها در زمان مناسب، همواره یکی از دغدغه‌های مهم مدیران و صاحبان کسب‌وکارها بوده است. برای این کار باتوجه به نوع مخاطب و هدف از ارتباط با آن‌ها، به تدریج از روش‌های متعددی از جمله نامه، یادداشت اداری، فکس، ایمیل استفاده شد.

اما واقعیت این بود که انجام مکاتبات و رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها، نیاز به صرف زمان زیادی داشت و در نهایت ارتباط ایجادشده اثربخشی لازم را برای پوشش نیازهای سازمانی نداشت. برای حل این چالش‌ها راهکارهای متعددی توسعه داده شد که  اتوماسیون اداری  یکی از مهم‌ترین آن‌ها از گذشته بوده است.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه، افزایش صحت و دقت فعالیت‌ها، بهبود بهره‌وری، تسریع در تصمیم‌گیری، سرعت در پاسخگویی به ذی‌نفعان و مواردی از این قبیل از مهم‌ترین مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری برای کسب‌وکارها است.

نرم افزار اتوماسیون اداری معمولا شامل بخش‌ها و کارکردهای متعددی است که از جمله آنها می‌توان به دبیرخانه، ساماندهی و مدیریت جلسات، آرشیو و بایگانی اسناد، آرشیو الکترونیک، ثبت، نگهداری و پیگیری مکاتبات اداری، کارتابل سازمانی اشاره کرد


 آنچه از آن به عنوان سیستم اتوماسیون اداری یاد می‌شود، شکل تکامل یافته سیستم دبیرخانه است که برای جایگزین‌شدن روش دستی ثبت و شماره‌دهی مکاتبات شامل انواع نامه‌های اداری به کار می‌رفت.

 سیستم اتوماسیون اداری با مفهوم ارجاع الکترونیک نامه‌ها به کارتابل افراد، امکان گردش بدون کاغذ نامه را در سازمان‌ها فراهم کرد. در واقع با استفاده از سیستم اتوماسیون اداری، مکانیزه‌کردن فرایند رسیدگی به مکاتبات، محدود به واحد دبیرخانه یا واحدهای اداری نبود و تمامی بدنه سازمان بسته به نیاز خود می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

 در ادامه با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء زیرساخت‌های ارتباطی، نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب امکان مدیریت متمرکز مکاتبات سازمانی را فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی فراهم کرد. با کمک سیستم اتوماسیون اداری تحت وب، سازمان‌ها با پراکندگی جغرافیایی بالا می توانند به شکل آنلاین و درلحظه به نامه‌ها و کارتابل خود دسترسی داشته باشند. همچنین با گسترده شدن روند استفاده از گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ، نیاز سازمان‌ها برای استفاده از اتوماسیون اداری تحت وب روی این دستگاه‌ها برجسته‌تر شد. در نهایت با ظهور پاندمی کرونا و لزوم دورکاری پرسنل، سیستم اتوماسیون اداری تحت وب پاسخ‌گوی بخشی از نیازهای ارتباطی سازمان‌ها بود.


 با تغییر مدل‌ها و فرهنگ کاری سازمان‌ها در سالیان اخیر، فراگیری استفاده از شبکه‌های اجتماعی، افزایش سرعت، چابکی، هوشمندی و یکپارچگی در ارتباطات و بهبود بهره‌وری کسب‌وکار از این طریق، نرم افزار اتوماسیون اداری به تنهایی پاسخ‌گوی این تحولات نبوده و نیاز به بازنگری و ارائه یک راهکار جامع در حوزه ارتباطات سازمانی احساس شد. راهکار مدیریت ارتباطات سازمانی، شکلی تکامل‌یافته از اتوماسیون اداری تحت وب است که تمامی ارتباطات سازمانی را به شکل رسمی و غیررسمی، درون و بیرون سازمان در یک راهکار یکپارچه پوشش می‌دهد.

محیط نرم افزار

برخی از مشتریان ما 



راهکارهای یکپارچه نرم افزاری

ویژه شرکتهای بزرگ و متوسط