نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
سيستم تهيه شده به نام CRM، نرم افزاري است در راستاي بهبود و بهينه ايفاد ارتباطات با مشتري. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریتی می باشد و بر پايه سه هدف عمده ساماندهي ارائه خدمات و محصولات براساس نيازهاي مشتري، بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري، پياده سازي فرآيندهاي مشتري محور تاکید دارد. از جمله امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می توان به تعريف مشتري (مشخصات، رده، روش ارتباط و ... )، تأمين کنندگان (تعريف تأمين کنندگان، خدمات و محصولات )، خدمات و محصولات ( هزينه، درصد بازارياب، درصد نمايندگي و ...)، رقبا ( تعريف رقبا، نقاط قوت و ضعف، ثبت مشتريان، رقبا و ...)، باراياب (بازارياب، حساب بازارياب، قراردادهاي بسته شده)، گزارش مشتريان، قراردادها، ارتباطات، چک ها و ...، گزارش گيري پويا، آلارم بر روي اطلاعات جمع آوري شده اشاره نمود.
CRM مخفف واژه Customer Relationship Management یا مدیریت ارتباط با مشتری است. CRM شامل همهی فرایندهای ارتباط با مشتری در بخشهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است. نرم افزار CRM ابزاری برای مدیریت فرایندهای اشاره شده است و همهی دادهها و اطلاعات مشتریان را بهشکل کاملا متمرکز در سیستم نگهداری میکند. اطلاعات مشتریان، شامل همهی اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل و اطلاعات دیگر مرتبط با آنها مانند اطلاعات پیش فاکتورهایشان، محصولاتی که خریدهاند است. شما میتوانید در نرم افزار سی آر ام همهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان مانند تماسهای تلفنی و جلسات را برنامهریزی کنید و پس از انجام این فعالیتها اطلاعات مرتبط با کارهای انجام شده و خلاصه گفتگوها در سابقه مشتری قرار دهید. همچنین با ثبت فرصتهای فروشی که در قبال هر مشتری وجود دارد یک دید کاملا شفاف از فروشهای در دست کسب و کار خود بهدست آورید.
با یکپارچه کردن نرم افزار CRM با نرم افزار حسابداری یا وبسایت خود میتوانید تمامی اطلاعات را یک جا داشته باشید و نیز بسیاری از گردشهای کاری مرتبط با مشتریان را از حالت دستی خارج کرده و به شکل اتوماتیک انجام دهید .برای نمونه؛ مشتری میتواند برای دریافت کاتالوگ، در وبسایت شما ثبت نام کند و پس از اینکه اطلاعاتش به نرم افزار CRM انتقال داده شد، یک پیام تشکر با لینک کاتالوگ آنلاین برای او بهشکل خودکار ارسال شود. سپس برنامهریزیهای لازم برای پیشبرد فرایند فروش توسط کارشناس فروش در سیستم ثبت و پیگیری شود. خوب است بدانید که هدف اصلی استفاده از نرم افزار CRM برقراری ارتباطی عمیقتر با مشتریان، افزایش وفاداری آنان و در نهایت بهبود و رشد کسب و کار و سودآوری است. با CRM می توانید :
- دید 360 درجه و یکپارچه از ارتباطات با مشتریانتان داشته باشید
- فرایندهای فروش را کنترل و مدیریت کنید
- اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی را بسنجید
- خدمات پس از فروش را مدیریت کنید
- عملکرد کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش را بهبود دهید
- پرتال مشتریان داشته باشید
- اطلاعرسانی خودکار و منظم به مشتریان داشته باشید
- عملکرد نمایندگان خود را بهبود بخشید
آمارهای شگفت انگیز CRM
✅ نرم افزار CRM می تواند فروش را تا 29 درصد بهبود بخشد. | ✅ سیستم های CRM می توانند باعث رشد بهره وری فروش تا 34 درصد شوند. |
✅ دقت پیشبینی فروش با استفاده از CRM تا 42 درصد افزایش مییابد. | ✅ 72 درصد از کسب و کارها می گویند که استفاده از CRM به آنها امکان دسترسی به داده های مشتری بهتر را می دهد. |
✅ با استفاده از CRM نرخ تبدیل تا 300٪ افزایش یابد. | ✅ سیستمهای CRM نرخ حفظ مشتری را افزایش میدهند که منجر به سودی بین 25 تا 85 درصد میشود. |
✅ 74 درصد از کاربران CRM اظهار داشتند که CRM آنها اطلاعات ضروری مشتری را در اختیار آنها قرار می دهد. | ✅ دسترسی به داده های بهبود یافته می تواند چرخه فروش را 8-14٪ کاهش دهد. |
✅ 47٪ از شرکت ها اظهار داشتند که CRM تأثیر زیادی بر رضایت مشتریان آنها دارد. | ✅ شرکت ها می توانند با استفاده از CRM هزینه های سرنخ را تا 23 درصد کاهش دهند. |
✅ سیستم CRM می تواند دقت گزارش ها را تا 42 درصد افزایش دهد. | ✅ CRM بر عملکرد کاری تأثیر می گذارد - بهره وری کارکنان 15٪ افزایش می یابد. |
✅ درآمد حاصل از CRM می تواند تا 41 درصد به ازای هر فروشنده افزایش یابد. | ✅ 49 درصد از مشتریان پس از دریافت یک تجربه سفارشیشده بیشتر، خرید آنی بودند. |
✅ 47 درصد از کاربران اظهار داشتند که رضایت و حفظ مشتری هنگام استفاده از سیستم CRM به شدت بهبود یافته است. | ✅ یک سیستم CRM به خوبی پیادهسازی شده میتواند به ازای هر 1 دلار خرج شده، 45 دلار بازگشت سرمایه داشته باشد. |
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
ثبت اطلاعات مشتری و دسته بندی مشتریان
-
اتوماسیون بازاریابی و فروش
-
اتوماسیون پشتیبانی و خدمات پس از فروش
-
مدیریت انبار محصولات و خدمات
-
مدیریت پروژه
-
اتوماسیون گردش کار
-
مدیریت، ارجاع و یادآوری کارها
-
وب فرم ها
-
ارسال SMS، ایمیل، فکس و...
-
امکان اتصال به سایر سیستم ها مانند حسابداری، سیستم تلفنی و...
-
داشبورد مدیریتی و گزارش ساز
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
ارائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
اتوماسیون کسب و کار ( تیکتینگ )
نرم افزار تیکتینگ با استفاده از یک سیستم مدیریت تیکت، تمامی درخواستها و پرسشهای مشتریان را به صورت مرتب و سازمان یافته ثبت و پیگیری میکند. با استفاده از این نرم افزار ، مشتریان به راحتی میتوانند درخواستها و مشکلات خود را ارسال کنند و پیگیری کنند. همچنین، کارکنان سازمان نیز قادر خواهند بود درخواستها را به صورت مؤثر و سریع پاسخ دهند.
اطلاعات بیشتر
آرشیو الکترونیکی
نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک برای مدیریت و ذخیره سازی اسناد و مدارک سازمانی استفاده میشود. این نرم افزار قابلیتهایی مانند ذخیره سازی امن اسناد، دسترسی آسان و سریع به اسناد، دستهبندی و سازماندهی اسناد، جستجوی مؤثر در میان اسناد، سهولت اشتراک گذاری، مجوزهای دسترسی و… را فراهم میکند. به طور کلی، استفاده از نرم افزار آرشیو اسناد و مدارک میتواند به بهبود سازماندهی و مدیریت مدارک و پروندهها در سازمان کمک کند و منجر به صرفهجویی در وقت و هزینه شود که تأثیر چشمگیری بر افزایش کارایی کارکنان و چابکی سازمان خواهد داشت.
مدیریت ارتباط با مشتری
سيستم تهيه شده به نام CRM، نرم افزاري است در راستاي بهبود و بهينه ايفاد ارتباطات با مشتري. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریتی می باشد و بر پايه سه هدف عمده ساماندهي ارائه خدمات و محصولات براساس نيازهاي مشتري، بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري، پياده سازي فرآيندهاي مشتري محور تاکید دارد. از جمله امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می توان به تعريف مشتري (مشخصات، رده، روش ارتباط و ... )، تأمين کنندگان (تعريف تأمين کنندگان، خدمات و محصولات )، خدمات و محصولات ( هزينه، درصد بازارياب، درصد نمايندگي و ...)، رقبا ( تعريف رقبا، نقاط قوت و ضعف، ثبت مشتريان، رقبا و ...)، باراياب (بازارياب، حساب بازارياب، قراردادهاي بسته شده)، گزارش مشتريان، قراردادها، ارتباطات، چک ها و ...، گزارش گيري پويا، آلارم بر روي اطلاعات جمع آوري شده اشاره نمود.
اطلاعات بیشتر
سایت ساز
امروزه طراحی سایت حرفهای با امکانات کامل، یک چالش بسیار بزرگ است، شما با سایت
ساز
میتوانید ظرف چند دقیقه وبسایت خود را بسازید. همچنین می توانید از سرویس های مختلف استفاده کنید که در این فرآیند سایت شما با محتوای اولیه و بنرهای طراحی شده، بصورت کامل راه اندازی میگردد.ما تلاش داریم تا بهترین کیفیت ممکن در پیاده سازی انواع وب سایت را با پلتفرم روان و فوق العاده حرفه ای بومی شدهاش در اختیار تمام صاحبین کسب و کار، قرار دهد.
اطلاعات بیشتر
فروشگاه ساز
یکی از مشکلات موجود در فروشگاه ها عدم مشخص بودن حساب ها و همچنین میزان فروش و سود ،میزان کالاهای موجود در فروشکاه، بدهکاری مشتریان و ... می باشد که برای حل این مشکل سیستم مدیریت فروشگاه این شرکت پیاده سازی گردیده است. در این سیستم که به صورت یک سیستم تحت ویندوز می باشد امکانات مختلفی قرار گرفته است. از مهمترین این سیستم امکان اتصال و دریافت اطلاعات از بارکد خوان می باشد. از امکانات دیگر این سیستم می توان به تعریف کالا ها، انواع آنها، قیمت و تغییرات قیمت آنها، تعریف مشتریان، ثبن میزان خرید و فروش ها اشاره نمود همچنین اخذ گزارشات مختلف در این سیستم بر اسا مشتریان ، کالا ها و گزارشات کلی از مزایای دگر این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان