نرم افزار تیکتینگ
نرم افزار تیکتینگ ابزاری است که به شرکتها و سازمانها کمک میکند تا به بهبود عملکرد خدمات مشتریان خود بپردازند. نرم افزار تیکتینگ با استفاده از یک سیستم مدیریت تیکت، تمامی درخواستها و پرسشهای مشتریان را به صورت مرتب و سازمان یافته ثبت و پیگیری میکند. با استفاده از این نرم افزار ، مشتریان به راحتی میتوانند درخواستها و مشکلات خود را ارسال کنند و پیگیری کنند. همچنین، کارکنان سازمان نیز قادر خواهند بود درخواستها را به صورت مؤثر و سریع پاسخ دهند و از طریق این نرم افزار با مشتریان در ارتباط باشند.نرم افزار تیکتینگ از قابلیتهایی مانند ارتباط ایمن، تخصیص وظایف، پیگیری وضعیت درخواستها و گزارشدهی جهت بهبود عملکرد مشتریان پشتیبانی میکند. به این ترتیب، استفاده از نرم افزار تیکتینگ باعث میشود که سازمانها بهبود یافته در کیفیت خدمات خود را تجربه کنند.
زیرسیستم های مرتبط
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان