نرم افزار مدیریت مراکز تصویربرداری پزشکی
نرم افزار اختصاصی مدیریت مراكز تصویربرداری تارا تنها نرم افزار در سطح كشور می باشد كه بصورت اختصاصی با نگاه ویژه به نیازهای خاص مراكز تصویربرداری و بصورت یکپارچه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در عین محیط كاربر پسند و سهولت استفاده كاربر ، امكانات كاربردی و در برخی موارد بی نظیری را ارائه مینماید.
نرم افزار اختصاصی مدیریت مراكز تصویربرداری تارا تنها نرم افزار در سطح كشور می باشد كه بصورت اختصاصی با نگاه ویژه به نیازهای خاص مراكز تصویربرداری و بصورت یکپارچه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در عین محیط كاربر پسند و سهولت استفاده كاربر ، امكانات كاربردی و در برخی موارد بی نظیری را ارائه مینماید. برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :
- دارای محیطی جذاب و ساده
- کاربری ساده با توانایی بالا
- پشتیبانی عالی
- دارای جستجوی فوق العاده حرفه ای
- مدیریت قوی تر
- پایداری اطلاعات
- کاهش زمان ویزیت
- رضایت مشتریان
- آسان تر شدن کارهای مطب
امکانات و ابزارهای نرم افزار
نوبت دهي
1. امكان تعريف نامحدود برنامه هاي نوبت دهي
2. امكان اختصاص هوشمند پزشك و مكان به هر برنامه با توجه به برنامه حضور و مكان فعاليت هر پزشك
3. امكان مشخص نمودن روزهای فعال به ازای هر برنامه
4. امكان اختصاص ساعت شروع و پايان برنامه به ازای هر روز
5. امكان تقسيم ساعت حضور هر رديف با توجه به تعداد رديف دلخواه
6. امكان تقسيم تعداد رديف با توجه به فاصله زماني دلخواه
7. امكان اختصاص برچسب با تفكيك رنگ به هر رديف در هر روز از برنامه جهت ساماندهي انجام خدمات
8. امكان اختصاص ظرفيت بيماران اورژانسي به هر برنامه بصورت كاملا تفكيك شده و بدون تغيير ساعات حضور بيماران ديگر
9. امكان ويرايش روزها و ساعات و برچسب هاي اختصاص يافته هر برنامه
10. امکان تغییر نام ستون های برنامه طبق نیاز مرکز
11. امکان جستجوی بیمار از طریق فراخوانی بارکد در کمترین زمان
12. امكان اجباری كردن ورود اطلاعات برای فیلدهای هر ردیف جهت حذف خطای كاربری
13. امکان جستجوی اولین نوبت موجود در سیستم طبق برچسب های اختصاص یافته به برنامه ها
14. امکان جستجوی دستی با فیلتر هر یک از اطلاعات وارد شده در سیستم
15. امكان انتقال يا كپي يك روز يا يك بیمار به تاریخ دلخواه
16. امکان پذیرش مستقیم از فرم نوبت دهی و ورود اطلاعات بیمار از نوبت دهی به پذیرش جهت صرفه جویی در زمان پذیرش
17. نمایش وضعیت بیماران پذیرش شده با تغییر رنگ ردیف در فرم نوبت دهی
18. امكان اجباری كردن ورود اطلاعات برای فیلدهای الزامی نوبت دهی جهت حذف خطای كاربری
پذیرش
1. امکان ورود کلیه اطلاعات مورد نیاز بیمار اعم از اطلاعات شخصی , بیمه اول و دوم و ... در فرم پذیرش با قابلیت افزایش فیلد های مورد نیاز مرکز
2. ایجاد بارکد اختصاصی برای هر بیمار جهت فراخوانی سریع بیمار در بخش های دیگر مرکز
3. كنترل هوشمند اطلاعات بيمار با مراجعات قبلي و امکان ورود سریع اطلاعات قبلی به فرم پذیرش جهت تسریع در فرآیند پذیرش
4. اختصاص کد الکترونیکی اختصاصی به هر بیمار جهت آرشیو کلیه مراجعات هر بیمار و استفاده از اطلاعات بیمار در پذیرش های آتی.
5. اختصاص کد مراجعه به هر بیمار با قابلیت تعیین فرمت با حروف و اعداد و انواع کاراکترها بصورت انحصاری در سطح کشور
6. امکان ثبت برنامه روزانه حضور پزشکان هر بخش و قابلیت تشخیص هوشمند توسط برنامه در فرآیند پذیرش
7. فراخوانی پزشک درخواست کننده و پزشک مرکز با درج شماره نظام و یا بخشی از نام پزشک با امكان جسجوی همزمان با تایپ
8. امکان ورود پزشک درخواست کننده جدید در صورت عدم وجود در بانک اطلاعاتی برنامه و ورود مستقیم اطلاعات به فرم پدیرش
9. امکان ثبت خدمت با درج کد اختصاصی و یا بخشی از نام خدمت با قابلیت جستجوی سریع هم زمان
10. امكان ارتباط وسایل مصرفی با هر خدمت و درج اتوماتیک و همچنین ارتباط با موجودی انبار
11. نمایش ریز اطلاعات تعرفه های ازاد و بیمه ای در فرم پذیرش جهت ثبت روی نسخه
12. امکان چاپ تعرفه ها روی نسخه جهت سهولت فرآیند پذیرش و جلوگیری از خطای کاربر
13. امکان ثبت دریافتی و صدور قبض صندوق با یک کلیک بدون نیاز به ورود به فرم صندوق
14. ثبت سوابق حذف خدمات برای هر بیمار جهت بررسی های مدیریت
15. نمایش وضعیت مالی بیمار با استفاده از رنگ های اختصاصی در فرم پدیرش
16. امکان چاپ لیبل پاکت و تعرفه های روی نسخه و قبض صندوق با یک دکمه بصورت مستقیم از فرم پذیرش
17. نمایش شماره نوبت به تفکیک هر بخش با قابلیت صفر شدن روزانه و امكان چاپ شماره روی فیش و اطلاع بیمار
18. امکان اجبار ورود اطلاعات برای کلیه فیلدهای اطلاعاتی جهت جلوگیری از خطای کاربر
19. امکان ورود به بخش های دیگر برنامه بدون بستن بخش جاری
20. امکان انجام کلیه فرآیندهای پذیرش با کلید ها ترکیبی و بدون نیاز به استفاده از موس
صندوق
1. امکان نمایش لیست بیماران پذیرش شده به تفکیک هر بخش با قابلیت به روز رسانی لحظه ای
2. امکان نمایش لیست بیماران به تفکیک وضعیت مالی
3. امکان فراخوانی بیمار با استفاده از بارکدخوان در کمترین زمان ممکن
4. امکان جستجوی بیمار طبق کد اختصاصی یا کد الکترونیکی
5. امکان نمایش لیست بیماران حدفاصل یک زمان مشخص
6. نمایش اطلاعات بیمار و خدمات ثبت شده به همراه ریز دقیق هزینه ها
7. چاپ مستقیم با ثبت دریافت از بیمار
8. امکان ایجاد قالب های متفاوت برای هر بخش جهت چاپ قبض صندوق و انتخاب هوشمند توسط سیستم
9. نمایش وضعیت مالی بیماران به تفکیک رنگ جهت سهولت در تشخیص
10. امکان نمایش گزارش کارکرد فعلی فقط با یک کلیک
11. امکان باز و بسته شدن صندوق با توجه به کاربر بصورت اتوماتیک
12. امکان ثبت تراکنش های مالی داخلی و متفرقه مرکز با ذکر توضیحات در صندوق با تاثیر مستقیم در موجودی
13. امکان گزارش ریز دریافتی های صندوق در بازه زمانی مشخص در کمترن زمان
14. صدور قبض المثنی با ثبت تعداد چاپ شده
15. امکان ورود تخفیف با ثبت نوع مجوز و به دو شکل ورود عدد یا درصد مورد نظر و قابلیت گزارش گیری
16. ثبت دریافت از بیمار با ذکر جزئیات نحوه پرداخت و نوع پرداخت
17. ثبت بازپرداخت به بیمار با ذکر جزئیات
18. ارتباط مستقیم با کلیه دستگاههای کارتخوان (پوز) و ورود اتوماتیک مبلغ قابل دریافت به دستگاه جهت حذف خطای کاربری و تسریع در فرآیند دریافت
19. ثبت اطلاعات تراكنش و شماره فیش پرداخت شده توسط دستگاه كارت خوان در نرم افزار
20. امکان ثبت توضیحات مربوطه در صفحه حساب
جوابدهي
1. تعریف متن های نرمال با قابلیت ارتباط هوشمند هر متن به بخش و پزشک مشخص
2. تعریف قالب های اختصاصی با قابلیت ارتباط هوشمند هر قالب با بخش و پزشک مربوطه
3. انجام فرآیند جوابدهی با طی کمترین مراحل ممکن با استفاده از ابزارهای هوشمند
4. امکان فراخوانی پرونده و سوابق بیمار با استفاده از بارکدخوان در کمترین زمان ممکن و ورود مستقیم به فرم جوابدهی بدون نیاز به فشردن دکمه اضافی
5. نمایش کلیه اطلاعات مورد نیاز بیمار و لیست خدمات ثبت شده بیمار پس از فراخوانی بیمار
6. نمایش کلیه سوابق قبلی بیمار در فرم جوابدهی
7. نمایش هوشمند متن های اختصاصی پیش فرض پزشک مسئول ثبت شده در فرم پذیرش که مرتبط با هر خدمت ثبت شده می باشد
8. نمایش هوشمند قالب های اختصاصی هر پزشک جهت ثبت نهایی ریپورت
9. نگهداری کلیه ریپورت های بیمار در بانک اطلاعاتی جهت تسریع در فراخوانی سوابق قبلی و حفظ امنیت و کاهش حجم جهت نگهداری سوابق
10. امکان تبدیل مدرک ثبت شده به فایل های PDF و HTML و Word
11. امکان ایمیل مستقیم مدرک بیمار به آدرس پست الکترونیکی
مدیریت خدمات و تعرفه ها
1. امکان ایجاد بخش ها و گروه های مختلف به همراه زیر گروه جهت ساماندهی خدمات
2. امکان ایجاد دفترچه تعرفه خدمات با قابلیت آرشیو سالانه بصورت نامحدود
3. امکان نمایش لحظه ای سوابق تعرفه های سال های گذشته
4. امکان تعریف زمان اعتبار یک دفترچه تعرفه به همراه تاریخ و ساعت فعال سازی بصورت اتوماتیک
5. امکان ورود لیست خدمات و تعرفه ها از فایل های اکسل ارائه شده توسط شرکت های بیمه بصورت مستقیم
6. به روز رسانی سالانه کلیه تعرفه های مرکز بطور کامل و رایگان توسط شرکت
7. امکان محاسبه اتوماتیک سیستم جدید تعرفه (اعداد K ) و ضرایب هر خدمت با تفکیک دولتی و خصوصی و اعمال در کلیه خدمات
8. امکان انجام محاسبات خاص مورد نیاز با استفاده از ابزارهای محاسبه اختصاصی برنامه
گزارش ها
1. امکان گزارش گیری از هر نوع اطلاعات وارد شده در برنامه در کمترین زمان
2. ارائه کلیه گزارش های درخواستی با توجه به نیاز مرکز
3. امکان گزارش محاسبه درصد کارکرد پزشکان طبق درصد قرارداد هر پزشک
4. امکان گزارش محاسبه کارکرد تکنیسین ها طبق درصد قرارداد هر تکنیسین
5. امکان گزارش محاسبه کارکرد تایپیست ها جهت ارائه درصد از هر مدرک ثبت شده
6. امکان گزارش ریز کارکرد هر پزشک و تکنیسین به تفکیک
7. امکان گزارش طبق نیاز هر سازمان بیمه با توجه به خروجی مورد نیاز
8. امکان گزارش کارکرد روزانه پذیرش و صندوق
9. امکان گزارش از فعالیت پرسنل پذیرش , جوابدهی و ... جهت امور مدیریت.
امكانات ويژه
1. تولید بارکد اختصاصی در سیستم نوبت دهی و فراخوانی سریع
2. تولید بارکد اختصاصی کد بیمار و کد مراجعه و فراخوانی سریع
3. بخش اختصاصی ارسال و دریافت پیامک با امکانات هوشمند و تنظیمات پیشرفته
4. ارسال پیامک به بیماران نوبت دهی جهت یادآوری نوبت با قابلیت تائید نوبت توسط بیمار از طریق پاسخ پیامک با امکان تنظیمات پیشرفته زمان و متن اختصاصی ارسال
5. ارسال پیامک بصورت اتوماتیک به بیمارانی که مدرک آنها در نرم افزار ثبت شده است
6. تابلو اعلانات هوشمند در داخل برنامه با امکانات ویژه جهت ثبت انواع اطلاع رسانی مدیریت به پرسنل , قواعد پذیرش و بیمه ای , قوانین مرکز و ... برای اولین با در کشور
7. کپچر تصاویر سونوگرافی با قابلیت ورود تصاویر منتخب پزشک در متن مدرک و بدون نیاز به چاپ توسط پرینترهای پر هزینه دستگاه
8. سیستم مانیتورینگ بیمار با قابلیت نمایش لحظه ای وضعیت هر بیمار
9. اسكن مدارك قبلی بیمار در پروفایل اختصاصی با دسترسی آسان با فرمت PDF
10. امکان ورود اطلاعات بیماران از نرم افزار قبلی مرکز به نرم افزار نوین پرتو
11. امکان ارتباط با انواع نرم افزارهای پکس و بیمارستانی جهت مشاهده اطلاعات و مدارک بیمار
بيمه ها
1. ارائه دیسکت های بیمه با ارائه به روز ترین تغییرات مورد قبول سازمانهای بیمه
2. تعریف انواع بیمه اصلی بصورت نامحدود با قوانین بیمه ای و فرمول های درصد سهم بیمار و سازمان با امکان محاسبه اتوماتیک بدون دخالت کاربر برای اولین بار در کشور
3. تعریف انواع بیمه مکمل بصورت نامحدود طبق قوانین سقف پرداخت هر بیمه
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
رائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت و فراوری انتقال خون
نرم افزار مدیریت و فراوری انتقال خون با بیش از ۱۱ زیر سیستم جامع در حوزه نگهداریُ تولید ُ توزیع و کنترل کیفی تهیه گردیده و سعی دارد با بیش از ۲۰۰۰۰ API خدمات جامعی را در حوزه مدیریت و فراوری انتقال خون به صورت کاملا یکپارچهُ هوشمند ارايه نماید. این سیستم به صورت یک سیستم کاملا پویا و کارتابلی (مبتنی بر فرایندهای کسب و کار) طراحی گردیده است. کنترل های سیستمی و هوشمند این سیستم را به یکی از جامعترین سیستم ها در این حوزه تبدیل نموده است. ارائه خدمات الکترونیک به مردم و اتصال به سرویس های حوزه دولت الکترونیک از جمله قابلیت های این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مراکز پلاسما
نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین نوبت برای مراجعه بعدی و ... را انجام می دهد.مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار،مقایسه تصاویر، سطح دسترسی کاربران و ... را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد.
مدیریت تجهیزات پزشکی
با توجه به تعداد بسیار زیاد تجهیزات در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و اهمیت دردسترس بودن آنها به طور دائمی و به علت گسترش و تنوع استفاده از تجهیزات تخصصی در مراکز مختلف، همچنین تنوع شرکت های سازنده و نمایندگی های آنها و ضرورت تصمیم گیری به هنگام و صحیح جهت خرید و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات، روشهای سنتی مدیریت تجهیزات کارآیی خود را از دست داده اند. از طرف دیگر با توسعه روزافزون فنآوری اطلاعات و مزایای آن در آینده نزدیک هماهنگی با سیستم های یکپارچه اطلاعاتی اجتناب ناپذیر خواهد بود. تارا به عنوان یک سیستم نرم افزاری در جهت مدیریت اطلاعات تجهیزات و کنترل فرآیندهای مهم نگهداری پیشگیرانه (IPM) و کالیبراسیون طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار علاوه بر مدیریت تجهیزات پزشکی با حداقل تغییرات قابلیت مدیریت تجهیزات در حوزه دیگر را نیز داشته باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت تصویربرداری پزشکی
نرم افزار اختصاصی مدیریت مراكز تصویربرداری تارا تنها نرم افزار در سطح كشور می باشد كه بصورت اختصاصی با نگاه ویژه به نیازهای خاص مراكز تصویربرداری و بصورت یکپارچه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در عین محیط كاربر پسند و سهولت استفاده كاربر ، امكانات كاربردی و در برخی موارد بی نظیری را ارائه مینماید.
اطلاعات بیشتر
فروشگاه ساز
یکی از مشکلات موجود در فروشگاه ها عدم مشخص بودن حساب ها و همچنین میزان فروش و سود ،میزان کالاهای موجود در فروشکاه، بدهکاری مشتریان و ... می باشد که برای حل این مشکل سیستم مدیریت فروشگاه این شرکت پیاده سازی گردیده است. در این سیستم که به صورت یک سیستم تحت ویندوز می باشد امکانات مختلفی قرار گرفته است. از مهمترین این سیستم امکان اتصال و دریافت اطلاعات از بارکد خوان می باشد. از امکانات دیگر این سیستم می توان به تعریف کالا ها، انواع آنها، قیمت و تغییرات قیمت آنها، تعریف مشتریان، ثبن میزان خرید و فروش ها اشاره نمود همچنین اخذ گزارشات مختلف در این سیستم بر اسا مشتریان ، کالا ها و گزارشات کلی از مزایای دگر این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان