نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما
نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین نوبت برای مراجعه بعدی و ... را انجام می دهد.
مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار،مقایسه تصاویر، سطح دسترسی کاربران و ... را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد.
مزایای نرم افزار
نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین نوبت برای مراجعه بعدی و ... را انجام می دهد. مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار،مقایسه تصاویر، سطح دسترسی کاربران و ... را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد.
برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :
- دارای محیطی جذاب و ساده
- کاربری ساده با توانایی بالا
- پشتیبانی عالی
- دارای جستجوی فوق العاده حرفه ای
- مدیریت قوی تر
- پایداری اطلاعات
- کاهش زمان ویزیت
- رضایت مشتریان
- آسان تر شدن کارهای مطب
امکانات و ابزارهای نرم افزار
- امکان شناسایی اهداکننده در گیتهای ورودی/خروجی با استفاده از کارت
- امکان ردیابی پرسنل و عدم دسترسی به بخشهای غیرکاری (دربهای اداری به سالن تولید)
- امکان ثبت تردد پرسنل با گیتهای ورودی/خروجی با استفاده از کارت و چهره
- کمد امانات هوشمند
- نوبت دهی
- قرعه کشی
- ثبت نام پرسنل روابط عمومی توسط IT
- ثبت نام اهداکننده توسط اهداکننده یا پرسنل روابط عمومی
- سرویس مرکز تماس (کال سنتر)
- بازاریابی شبکه ای توسط پرسنل روابط عمومی
- بازاریابی شبکه ای توسط اهداکنندگان
- ارتباط با شبکه های اجتماعی جهت اطلاع رسانی
- باشگاه مشتریان و Loyalty Card
- رسید پورسانت بازاریابان شبکه ای
- محاسبه حقوق کارشناسان روابط عمومی بر اساس الگوریتم پورسانت شرکت
- مشاهده نتایج مراجعات اهداکنندگان و تاریخچه توسط اهداکننده
- ارسال پیامک فردی و گروهی
- سیستم صف و ارتباط با دستگاه نوبت دهی
- کیوسک هوشمند برای ثبت نام اولیه، نوبت دهی، پاسخ به سوالات پزشکی، علائم حیاتی (شامل قد و وزن، دمای بدن، فشار خون، ضربان قلب)، انتخاب پزشک و تخت، اثر انگشت و امضای الکترونیکی
- ثبت کدپستی اهداکننده
- ثبت شماره بیمه اهدا کننده
- یافتن طول و عرض جغرافیایی (جهت تمرکز بر تبلیغات محیطی)
- ثبت اثر انگشت و اطلاعات بیومتریک اتصال به دوربین دیجیتال
- اسکن مدارک شناسایی و پیش نمایش
- کارت هوشمند CoBranded جهت کنترل ثبت تردد اهدا کننده و کارکنان، پرونده الکترونیکی اهدا کنندگان و اتصال به بانک
- امضا الکترونیکی
- پرینتر چاپ کارت اهدا
- فشار سنج، قدسنج، تب سنج، ترازو وزن کشی و قد سنج به همراه انتقال اطلاعات کامل به نرم افزار
- سل کانتر، مشاهده سوابق کالیبراسیون و کنترل کیفیت
- هموگلوبین متر، مشاهده سوابق کالیبراسیون و کنترل کیفیت
- لیبل پرینتر جهت بارکدگذاری لوله آزمایش
- اتصال به سیستم ثبت احوال، قوه قضاییه، بانک سازمان غذا و دارو جهت استعلام
- اتصال به سایر مراکز پلاسما و انتقال خون، سازمان غذا و دارو (NDDR)
- ارتباط با شرکت پالایشگر
- مشخصات کامل اهداکننده، شماره حساب، معرف، امکان کنترل تغییر مشخصات اهدا کننده
- شماره اهدا کننده و شماره اهدا براساس پروتوکل ISBT 128
- ارتباط با پزشک و سایر بخشها و اعلام کد اورژانس در سیستم تلفن (VOIP تصویری مرکز)
- سیستم صف و نوبت دهی مراجعه کنندگان
- احضار پزشک در مواقع اورژانس در سیستم تلفن (VOIP)
- امضا الکترونیکی رضایتنامه
- وب کم جهت ثبت تصویر در زمان امضای رضایتنامه
- فشار سنج، ترازو، تب سنج قابل اتصال به نرم افزار
- سوالات پزشکی
- رفرانس دارویی جهت کمک به پزشک
- رفرانس بیماریها جهت کمک به پزشک
- جدول معافیت ها جهت کمک به پزشک
- نمایش سوابق اهدا
- نمایش سوابق معافیتها
- نمایش توصیه سایر پزشکان و بخشها
- نمایش معاینات به صورت گراف جهت کمک به پزشک
- نتایج آزمایشات به صورت گراف (CBC، ایمیونولوژی، سرولوژی، بیوشیمی، ادرار، گروه خون)
- خودحذفی الکترونیکی
- رضایت نامه الکترونیکی
- ثبت خالکوبی، تتو، محل تزریق، پیرسینگ بصورت شماتیک
- اسکن مدارک پزشکی
- اسکن نتایج آزمایشات برون سپاری شده
- درخواست آزمایشات ادرار و گروه خونی و پرینت درخواستها
- معرفی به پزشک خارج مرکز و پرینت درخواست
- تعیین حجم پلاسما و سالین و سیترات به صورت خودکار توسط نرم افزار بر اساس قد، وزن و هماتوکریت (فرمول نادلر)
- معاینات ریوی، قلبی، عصبی، پوستی، لنفاوی، .....
- چت آنلاین سها و کامنت گذاری برای سایر بخشها
- کال بک و لوک بک و نتایج OOS دریافت شده از کنترل کیفی، ثبت مشاوره پزشکی
- کنترل ترالی اورژانس و کنترل مصرف (ترالی هوشمند)
- ثبت منع ها و مشکلات حین اهدای اهداکننده
- امکان اتصال به سایت بیمه تامین اجتماعی و بیمه تعاون جهت دریافت هزینه ویزیت، تجهیزات پزشکی و هزینه آزمایشات)
- ثبت BOM کالاها
- ارائه خروجی کالاهای مصرفی برای نرم افزار مالی
- ثبت برنامه تولید پلاسما مرکز MRP
- ثبت کالا موقت، آزاد شده
- دریافت اقلام ضایعات
- تایید کنترل کیفی کالا توسط واحد کنترل کیفیت
- نقطه سفارش، بحرانی، خرید برای هر کالا
- کنترل ورود و خروج کالا بر اساس قانون FIFO
- گراف دمایی
- ارزیابی و کنترل کیفی تامین کنندگان (شناسنامه کالا و تامین کنندگان)
- امکان صدور برگه آنالیز بصورت بارکد دوبعدی و رد یابی کالا
- ثبت ضایعات
- گزارشات آماری
- سیستم صف نوبت دهی، احضار پرستار، اتاق کنترل دستگاه های پلاسمافرزیس
- اتصال دستگاه پلاسمافرزیس به نرم افزار + ارسال اطلاعات اهدا به نرم افزار
- لیبل پرینتر + چاپ فرم اهدا
- شناسایی اهدا کننده با اثر انگشت
- اختصاص کالا BOM + اسکن بارکد اقلام مصرفی + گزارشات اقلام مصرفی
- تایید اصالت کالای مصرفی با اتصال به سامانه غذا و دارو
- اتصال به سامانه NDDR و TTAC
- تعیین تخت برای اهداکننده
- آلارم احضار پرستار و پزشک
- تلوزیون تعاملی
- گزارشات
- ثبت عوارض حین اهدا و توصیه پزشک با دستگاه افزونه دیجیتال یا تبلت
- ثبت معاینات و علائم پس از اهدا
- امکان انتقال اطلاعات اهدا به صورت ارسال نرم افزاری یا دستی
- گزارش انحراف
- اتصال ترازو، سانتریفوژ، لیبل پرینتر، یخچال به نرم افزار
- تشخیص مدت زمان مجاز جهت ارسال به سردخانه
- فرم ارسال نمونه و پلاسما به سردخانه، آزمایشگاه،
- ثبت گراف های دمایی کلد باکس در صورت ارتباط با سخت افزار
- ثبت OOS نتایج خارج از محدوده
- ثبت پلاسما ضایعات و واحد امحایی
- گراف دمایی
- اتصال به سیستم نوبت دهیو سیستم صف، لیبل پرینتر
- ثبت شماره بانکی یا اتصال به بانک
- اتصال به پرداخت گروهی و پرداخت الکترونیک
- امکان تعریف الگوریتم و جدول پرداخت
- امکان پرداخت پاداش و سیستم قرعه کشی
- گزارش گیری مبالغ پرداخت شده
- سوابق پرداخت
- امضا الکترونیکی
- امکان پرداخت پاداش بازاریابی شبکه ای
- گزارش گیری و امضای الکترونیکی
- اتصال به دستگاه تحویل اغذیه به اهدا کننده (وندینگ ماشین)
- تحویل واحد پلاسمایی با امکان اخطار زمان فریز شدن
- ثبت دمای و گراف دامی بک در فرآیند فریز واحد پلاسمایی
- دابل چک واحد پلاسمایی
- ثبت واحد امحایی
- ثبت گراف های سردخانه
- گزارش گیری
- جابه جایی پلاسما و لوک بک
- قرنطینه پلاسما
- کارتن بندی ، پالت بندی ، ارسال محموله، ارسال پلاسما
- ارسال به پالایشگر + ساخت فابل الکترونیک، تهیه فرم های مربوطه
- تحویل نمونه از سالن اهدا و زمان انبارش نمونه
- ثبت دما و گراف دما
- اتصال دستگاه ایمیونولوژی، بیوشیمی، سرولوژی، انعقادی،
- ثبت دمای و گراف دامی بک در فرآیند فریز واحد پلاسمایی
- گزارشات انجام آزمایشات شامل سریال دستگاه، کاربر، لات کیت، کنترل کیفی،
- ثبت کنترل کیفی 1 درصد پلاسما
- امحا پلاسما و لوله
- درخواست نمونه مجدد
- امکان ثبت نتایج آزمایشات دوتایی و تاییدی
- ترند نتایج آزمایشات
- کنترل کیفی آزمایشات
- ثبت شناسنامه تجهیزات مرکز
- ثبت سوابق کالیبراسیون (اسکن گواهی کالیبراسیون) ، معتبر سازی، سرویس و نگهداری (برنامه سرویس و نگهداری)، تعمیرات
- لاگ بوک
- گزارشات
- سوابق پزشکی کارکنان و واکسیناسیون
- سوابق حوادث
- سوابق نظافت و بهداشت
- پرونده پزشکی
- فرم خطرات بیولوژیک کارکنان
- کپسول آتش نشانی
- جعبه کمک های اولیه
- ردیابی زباله عفونی
- ترالی اورژانس
- تقویم آموزشی
- آموزش آنلاین
- پرونده آموزشی
- سوابق امحا پلاسما
- سوابق امحا زباله
- سوابق تحویل زباله به شهرداری
- گزارش گیری
- دستورالعمل الکترونیک + راهنمای کار
- فرم های الکترونیک
- سوابق آماری اپیدمیولوژیک
- سوابق PQR
- گزارشات انحراف
- گزارش اپیدمیولوژیک
- قراردادها
- لاگ فرآیندها
- نتایج معتبر سازی در کنترل های نرم افزار
- گزارش BPR
- کنترل دمای های نگهداری پلاسما
- کنترل دمای مرکز
- کنترل گزارشات انحراف
- آزاد سازی محصول
- گزارش تاریخچه محصول پلاسما از ورود تا ارسال به پالایشگر
- برنامه ریزی تولید، تعیین اهداف
- پایش برنامه تولید
- محاسبه پاداش ها و پورسانت ها
- اسامی پرسنل
- کارکرد پرسنل
- دسترسی به نرم افزار و بخش ها با NFC
- نظر سنجی عملکرد پرسنل
- پیامک تبریک
- چت آنلاین (داخلی)
- صدور کارت پرسنلی
- گزارش ها
- لیست معافیتها، پرداختها، دسترسی ها، راهنمای دارویی
- دسترسی مجوزها
- تنظیم فرم ها و پرینترها
- ثبت تنظیمات و پروفایل مرکز
- تنظیمات چارت سازمانی
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت و فراوری انتقال خون
نرم افزار مدیریت و فراوری انتقال خون با بیش از ۱۱ زیر سیستم جامع در حوزه نگهداریُ تولید ُ توزیع و کنترل کیفی تهیه گردیده و سعی دارد با بیش از ۲۰۰۰۰ API خدمات جامعی را در حوزه مدیریت و فراوری انتقال خون به صورت کاملا یکپارچهُ هوشمند ارايه نماید. این سیستم به صورت یک سیستم کاملا پویا و کارتابلی (مبتنی بر فرایندهای کسب و کار) طراحی گردیده است. کنترل های سیستمی و هوشمند این سیستم را به یکی از جامعترین سیستم ها در این حوزه تبدیل نموده است. ارائه خدمات الکترونیک به مردم و اتصال به سرویس های حوزه دولت الکترونیک از جمله قابلیت های این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مراکز پلاسما
نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین نوبت برای مراجعه بعدی و ... را انجام می دهد.مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار،مقایسه تصاویر، سطح دسترسی کاربران و ... را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد.
مدیریت تجهیزات پزشکی
با توجه به تعداد بسیار زیاد تجهیزات در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و اهمیت دردسترس بودن آنها به طور دائمی و به علت گسترش و تنوع استفاده از تجهیزات تخصصی در مراکز مختلف، همچنین تنوع شرکت های سازنده و نمایندگی های آنها و ضرورت تصمیم گیری به هنگام و صحیح جهت خرید و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات، روشهای سنتی مدیریت تجهیزات کارآیی خود را از دست داده اند. از طرف دیگر با توسعه روزافزون فنآوری اطلاعات و مزایای آن در آینده نزدیک هماهنگی با سیستم های یکپارچه اطلاعاتی اجتناب ناپذیر خواهد بود. تارا به عنوان یک سیستم نرم افزاری در جهت مدیریت اطلاعات تجهیزات و کنترل فرآیندهای مهم نگهداری پیشگیرانه (IPM) و کالیبراسیون طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار علاوه بر مدیریت تجهیزات پزشکی با حداقل تغییرات قابلیت مدیریت تجهیزات در حوزه دیگر را نیز داشته باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت تصویربرداری پزشکی
نرم افزار اختصاصی مدیریت مراكز تصویربرداری تارا تنها نرم افزار در سطح كشور می باشد كه بصورت اختصاصی با نگاه ویژه به نیازهای خاص مراكز تصویربرداری و بصورت یکپارچه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در عین محیط كاربر پسند و سهولت استفاده كاربر ، امكانات كاربردی و در برخی موارد بی نظیری را ارائه مینماید.
اطلاعات بیشتر
فروشگاه ساز
یکی از مشکلات موجود در فروشگاه ها عدم مشخص بودن حساب ها و همچنین میزان فروش و سود ،میزان کالاهای موجود در فروشکاه، بدهکاری مشتریان و ... می باشد که برای حل این مشکل سیستم مدیریت فروشگاه این شرکت پیاده سازی گردیده است. در این سیستم که به صورت یک سیستم تحت ویندوز می باشد امکانات مختلفی قرار گرفته است. از مهمترین این سیستم امکان اتصال و دریافت اطلاعات از بارکد خوان می باشد. از امکانات دیگر این سیستم می توان به تعریف کالا ها، انواع آنها، قیمت و تغییرات قیمت آنها، تعریف مشتریان، ثبن میزان خرید و فروش ها اشاره نمود همچنین اخذ گزارشات مختلف در این سیستم بر اسا مشتریان ، کالا ها و گزارشات کلی از مزایای دگر این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان