نرم افزار مدیریت تلفن گویا
در دنیای کسبوکارهای مدرنِ امروز، مدیریت مؤثر ارتباطات یکی از چالشهای اصلی کسبوکارها و سازمانهاست. نرمافزار تلفن گویا ابزاری قدرتمند برای تسهیل و بهینهسازی تماسهای ورودی و خروجی با هدف بهبود ارتباط محسوب میشود. سامانه تلفن گویا با حذف نیاز به پاسخگویی دستی، تمام تماسها را بهصورت خودکار مدیریت میکند و به سازمانها کمک میکند تا تجربهای حرفهای و منظم برای مشتریان خود فراهم کنند.
سامانه تلفن گویای بهدیس بر خلاف نرم افزارهای طراحی فرآیند (IVR Designer) رایج در بازار، با توجه به نیاز مشتریان تولید شده است و علاوه بر پاسخگویی خودکار، امکان هدایت تماسها به بخشهای مختلف، ضبط مکالمات، و ارائه گزارشهای جامع را فراهم میسازد. این ویژگیها به شرکتها امکان میدهد تا حجم زیادی از تماسها را بدون ایجاد بار اضافی بر نیروی انسانی مدیریت کنند.
نرم افزار تلفن گویا برای انواع کسبوکارها، از شرکتهای کوچک گرفته تا سازمانهای بزرگ، مناسب و قابل استفاده است و با امکاناتی همچون امکان ایجاد صف تماس، دریافت پیامهای صوتی اختصاصی و امکان یکپارچگی با سیستمهای دیگر، کارایی فوقالعادهای ارائه میدهد. اگر به دنبال ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود هستید، بهدیس گزینهای ایدهآل برای شماست. با این سامانه، میتوانید ارتباطات خود را به سطحی حرفهای و پیشرفته ارتقا دهید.
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
مدیریت خودکار تماسهای ورودی
-
کاهش نیاز به نیروی انسانی
-
بهبود تجربه مشتریان
-
امکان ضبط مکالمات برای ارزیابی عملکرد
-
کاهش هزینههای عملیاتی
-
تسریع در پاسخدهی به مشتریان
-
توزیع هوشمند تماسها به بخشهای مختلف
-
پشتیبانی از چندین زبان برای پیامهای صوتی
-
ارائه گزارشهای جامع تماسها
-
امکان مدیریت صف تماسها
-
کاهش زمان انتظار مشتریان
-
امنیت بالا در انتقال دادههای تماس
-
یکپارچگی با نرمافزارهای دیگر مانند CRM
-
امکان تنظیم پیامهای صوتی اختصاصی
-
افزایش بهرهوری سازمان
-
جلوگیری از اشغال خطوط تلفن
-
مناسب برای سازمانهای کوچک و بزرگ
-
انعطافپذیری در تنظیمات سیستم
-
مدیریت تماسهای اضطراری
-
ارائه آمار تماسها برای تحلیل رفتار مشتریان
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
ارائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
اتوماسیون اداری
پیگیری فرآیندهای مرتبط با مکاتبات اداری بخش عمدهای از فعالیتهای روزانه در سازمانها و شرکتها را شامل میشود و تجربه استقرار این نرم افزار در بسیاری سازمانها و شرکتهای ایرانی با ایجاد تحول چشمگیر در تسریع عملکرد سازمانی و صرفهجویی در هزینهها همراه بوده است.نرم افزار مکاتبات اداری بولوت از اولین نرم افزارهایی است که در شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان توسعه داده شده و پس از سالها استفاده در سازمانها و شرکتهای بزرگ، اکنون از کاملترین و پرکاربردترین نرمافزارهای موجود در بازار بهشمار میآید. در بولوت نگرش نوینی از اتوماسیون اداری ارائه گردیده است. «بولوت» در اين حوزه با مديريت زمان پرسنل، مديريت كارها، جلسات، اطلاعات سازمان و مديريت پروژهها تعريفی نوين از اتوماسيون اداری ارائه مینمايد..
اطلاعات بیشتر
مدیریت ارتباطات مردمی
امروزه وجود یک پایگاه داده متمرکز از شهروندان جهت خدمترسانی به آنها و پیگیری امور شهروندی از دغدغههای اصلی دولت مردان است. کسب اطلاعات جمعیت شناختی، تاریخچه تعاملات گذشته با هر شهروند، مشارکت همگانی شهروندان در انجام امور، استخراج دادههای ارزشمند گسترش دامنه خدماترسانی و ... از جمله مزایای پیادهسازی راهکار مدیریت ارتباط با شهروندان سامانههای مدیریت میباشد. بستر این راهکار بهگونهای است که شهروندان میتواند کلیه فرآیندهای مربوط به خود را با استفاده از امکانات بسیار گسترده و انعطافپذیر در این سیستم با کمترین هزینه و در سریعترین زمان پیاده سازی نماید.
تلفن گویا
در دنیای کسبوکارهای مدرنِ امروز، مدیریت مؤثر ارتباطات یکی از چالشهای اصلی کسبوکارها و سازمانهاست. نرمافزار تلفن گویا ابزاری قدرتمند برای تسهیل و بهینهسازی تماسهای ورودی و خروجی با هدف بهبود ارتباط محسوب میشود. سامانه تلفن گویا با حذف نیاز به پاسخگویی دستی، تمام تماسها را بهصورت خودکار مدیریت میکند و به سازمانها کمک میکند تا تجربهای حرفهای و منظم برای مشتریان خود فراهم کنند. سامانه تلفن گویای بهدیس بر خلاف نرم افزارهای طراحی فرآیند (IVR Designer) رایج در بازار، با توجه به نیاز مشتریان تولید شده است و علاوه بر پاسخگویی خودکار، امکان هدایت تماسها به بخشهای مختلف، ضبط مکالمات، و ارائه گزارشهای جامع را فراهم میسازد. این ویژگیها به شرکتها امکان میدهد تا حجم زیادی از تماسها را بدون ایجاد بار اضافی بر نیروی انسانی مدیریت کنند.
اطلاعات بیشتر
روابط عمومی
سیستم روابط عمومی نرم افزاری تحت وب مي باشد که جهت مديريت کليه عمليات در يک واحد روابط عمومي طراحي گرديده است. از جمله امکانات سیستم روابط عمومی قدرت آلارم دهي و اطلاع رساني بالا بر اساس وقايع مختلف تاريخي،آرشيو اسناد روابط عمومي می باشد. در سیستم روابط عمومی سعي گرديده است از آخرين تکنولوژي ها و استاندارد هاي لازم در توليد نرم افزار استفاده گردد. در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .سیستم روابط عمومی قابلیت اتصال و ارسال اطلاعات به سامانه های مختلف مانند تکریم ارباب رجوع، کیوسک های اطلاع رسانی و پورتال سازمانی را دارد. از جمله قابلیت های دیگر سیستم روابط عمومی بولتن الکترونیکی، ارسال پیام کوتاه، ارسال خبرنامه، آرشیو تصاویر آرشیو فیلم های سازمان، ثبت وقایع، تقویم روزانه، تقویم وقایع، کلام بزرگان، دفترچه تلفن و ... می باشد. علاوه بر این امکانات قابلیت مجوز دهی به کاربران و مشخص نمودن فعالیت های کاری هر کاربر در سازمان از امکانات دیگر سیستم روابط عمومی می باشد.
اطلاعات بیشتر
تکریم ارباب رجوع
سیستم تکریم ارباب رجوع از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. سیستم تکریم ارباب رجوع بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند. سیستم تکریم ارباب رجوع شامل 8 زير سيستم بوده و به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان