نرم افزار مدیریت تردد ( ورود و خروج )
کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف سازمان براساس نوع کار و ماهیت امنیتی برخی بخشهای سازمان، یکی از مهمترین نیازمندیهای سازمانها در حوزه سرمایه انسانی است.
نرم افزار حضور و غیاب از سری ماژولهای نرم افزار منابع انسانی مصباح، دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. تعریف سیاستهای سازمان در حوزه کنترل تردد و ملاحظات امنیتی در کنار پاسخ به پیچیدگیها و تنوع موجود در شیوه محاسبه کارکرد مجموعهای به نام نرم افزار مدیریت تردد را شکل داده است.
- مدیریت تردد کارکنان
- پوششدهی تنوع و پیچیدگیهای روشهای محاسبه کارکرد
- دستیابی آسان به انواع اطلاعات و گزارشهای مورد نیاز حوزه تردد
- اعمال سیاستهای کنترل تردد کارکنان
-
مشارکت کارمندان و مدیران در فرایندهای حضور و غیاب
- مديريت ليست اشخاص، مراجعین و کارکنان (ذخيره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
- مديريت گروه اشخاص
- مديريت ليست بخش های شرکت، اداره، کارخانه یا سازمان
- مدیریت وسایل نقلیه و خودروهای پر تردد
- کنترل تردد و ثبت ورود و خروج اشخاص، خودروها و کالاها
- ثبت ورود و خروج اشخاص با موارد نام مراجعه کننده، تاریخ ورود، ساعت ورود، ساعت خروج، بخش، کارمند، علت مراجعه، وسایل همراه و ...
- چاپ برگ کنترل تردد در سه حالت برگ A4، برگ A5 و برگ فیش پرینتر حرارتی
- امکانات تنظمیات چاپ و تیک دار کردن موارد مور نیاز
- ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی شرکت جهت نمایش در برگ ها و گزارشات
- تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
- گزارشات نرم افزار شامل گزارش اشخاص، بخش ها و وسایل نقلیه، کنترل ورود و خروج و...
- کنترل ورود و خروج با فیلترهای مختلف به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص و ...
- قابلیت استفاده نرم افزار بصورت شبکه
- امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
- امکان تبدیل گزارشات به PDF
- سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها
- مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف
- امکان ارسال پیامک به اشخاص بصورت خودکار و گروهی
- تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
- نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک
Microservice
Software Architect
-
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
این نرم افزار به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و شامل چندين بخش مجزا مي باشد. یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان تشخیص فرایند های کاری در سازمانها و ارسال درخواست ها به صورت اتوماتیک به مسئولین آن فرایند می باشد. برخي از بخش های این راهکار کارکرد عمومي داشته و شامل مشاهده ورود خروج پرسنل و پرسنل زير مجموعه، مشاهده و امضاي ماموريت ها و مرخصي ها و ميزان آنها براي هر يک از پرسنل و پرسنل زير مجموعه است.
اطلاعات بیشتر
در شرایط کسبوکار امروز، تقاضا برای منابع انسانی استراتژیک بیش از پیش به چشم میخورد. از سوی دیگر رقابت بر سر جذب نیروی انسانی نیز میان سازمانها رو به افزایش است. فرآیند جذب و استخدام نیروی انسانی همواره یکی از مسائل مهم و حساس در سازمانها بوده است چرا که نیروی انسانی مهمترین مزیت رقابتی سازمانهای امروزی به شمار می رود که می تواند به عاملی برای موفقیت یا شکست سازمان تبدیل شوند.یافتن افراد مناسب برای شغل فرآیندی هست که باید آن را استاندارد نموده و با یک ابزار مناسب این فرآیند را مدیریت و مستند سازی نمود.
سیستم جامع منابع سازمانی توسعه گران نرم افزار آذربایجان از طریق ماژول جذب و استخدام امکان ایجاد فرآیندهای جذب و استخدام و مدیریت و اجرا و مستند سازی این فرآیند را برای مدیران سازمانها / ادارات / شرکت ها فراهم می سازد. این نرم افزار با قابلیت ارتباط یکپارچه با ماژولهای پرسنلی و آموزش کلیه مراحل جذب و استخدام را پوشش می دهد.
اطلاعات بیشتر
سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی بوده که به منظور تعريف ساختار سازماني در چندين لايه مختلف طراحی گردیده است. سیستم نوسازی و تحول اداری قابلیت تعریف ساختار بر اساس موقعیت جغرافيايي،چارت سازمانی، حوزه های ساختمانی و ساختار سازماني را دارد. از خصوصيات سیستم نوسازی و تحول اداری مي توان به مشخص نمودن تغييرات چارت در طول چندين سال اشاره نمود. همچنین در این سیستم امکان تشخیص پست های خالی بر اساس احکام صادر شده و ارسال اطلاعات به سیستم های مختلف از جمله تدارکات، کارتابل ها و ... وجود دارد از قابلیت های دیگر سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) امکان نمایش اطلاعات چارت به صورت نموداری و درختی می باشد که می تواند با استفاده از جستجوهای مختلف ترکیبی با سطوح سازمانی ترکیب گردد.
در این سیستم سعی گردیده است محدودیت های مربوط به سطوح سازمانی چه از لحاظ جغرافیایی مانند استان، شهرستان، دهستان، بخش و روستا و چه از لحاظ ساختار سازمانی مانند ستاد مرکزی شعبات، ادارت، حوزه ها و واحد ها حذف گردد.
اطلاعات بیشتر
سیستم احکام از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی بوده و جز معدود سیستم های تحت وبی می باشد که در کشور پیاده سازی گردیده است. در این سیستم امکان تعریف انواع احکام قرار داده شده است. از قابلیت های دیگر این سیستم تعریف احکام گروهی برای پرسنل در سازمان می باشد که می توان بر اساس شاخصه های مختلفی در سیستم احکام گروهی را صادر نموند. در این سیستم علاوه بر صدور احکام به صورت گروهی امکان مدیریت گروهی احکام بر اساس سری صدور نیز قرار داده شده است. یکی از مهمترین دغدغه های هر سازمانی تغییرات وسیع آئین نامه ها در نحوه محاسبه احکام می باشد که با استفاده از امکاناتی که در این سیستم قرار داده شده است می توان این تغییرات را بدون برنامه نویسی مدیریت نمود. فرمول ساز تعبیه شده در این سیستم بر اساس عوامل تعریف شده یکی از مهمترین امکان این سیستم می باشد که قابلیت چند سطحی بودن را دارا می باشد. در این فرمول ساز امکان تعریف فرمول ها بر اساس زمان اجرا و همچنین شروط تعریف شده قرار داده شده است. گزارش ساز تعبیه شده در این سیستم یکی از مهمترین امکاناتی است که امکان اخذ گزارشات بر اساس 9 زیر سیستم را فراهم نموده است.
اطلاعات بیشتر
کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف سازمان براساس نوع کار و ماهیت امنیتی برخی بخشهای سازمان، یکی از مهمترین نیازمندیهای سازمانها در حوزه سرمایه انسانی است.نرم افزار حضور و غیاب از سری ماژولهای نرم افزار منابع انسانی مصباح، دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. تعریف سیاستهای سازمان در حوزه کنترل تردد و ملاحظات امنیتی در کنار پاسخ به پیچیدگیها و تنوع موجود در شیوه محاسبه کارکرد مجموعهای به نام نرم افزار مدیریت تردد را شکل داده است.
اطلاعات بیشتر
ارزیابی عملکرد یکی از ابزارهای مدیریت مبتنی بر شایستگی است.با توجه به اهمیت منابع انسانی در ارتقاء سطح دانش فردی و رفتار پرسنل از یک سو و لزوم ارزیابی کارکنان به منظور ایجاد سازوکار یکسان در تعیین و تبیین شاخصهای ارزشیابی از سوی دیگر، فرمها و دستورالعملهایی بر اساس سیاستهای سازمان تدوین میشود. نرمافزار مدیریت عملکرد توسعه گران نرم افزار آذربایجان علاوه بر تحلیل ، طراحی و پیاده سازی این نظام در طول یک دوره ارزشیابی، از چندین روش ارزیابی بر اساس ماهیت پروژهها استفاده میکند که نتایج برخی از دورهها و روشها در سایر ارزیابیها موثر خواهد بود.
اطلاعات بیشتر
سيستم ماموريت يکي از زير سيستم هاي سيستم پرسنلي مي باشد که کليه ماموريت ها، ضريب هاي راه، و نحوه محاسبه و بستن ماموريت در داخل سيستم قابل تعريف بوده و مي تواند اطلاعات ماموريت ها را بعد از تعريف از سيستم کارتابل دريافت و به سيستم حقوق و دستمزد مالي ارسال نمايد. از قابلیت های مهم این سیستم چند سطحی بودن سیستم، تشخیص اتوماتیک محل کار پرسنل و محاسبه اتوماتیک میزان ماموریت بر اساس فاصله مبدا و مقصد و نوع وسیله رفت و برگشت می باشد. از قابلیت های دیگر این سیستم می توان به ارسال و تطبیق ماموریت ها با اطلاعات ورود و خروج در سازمان اشاره نمود. در این سیستم می توان انواع ماموریت روزانه، ساعتی را صادر نموده و بعد از صدور هر یک از این ماموریت ها قابلیت مونیتورینگ ماموریت ها را داشت تا توسط حراست سازمان به صورت آنلاین کنترل گردد.
اطلاعات بیشتر
کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف سازمان براساس نوع کار و ماهیت امنیتی برخی بخشهای سازمان، یکی از مهمترین نیازمندیهای سازمانها در حوزه سرمایه انسانی است.نرم افزار حضور و غیاب از سری ماژولهای نرم افزار منابع انسانی مصباح، دارای دو بخش کلی کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. تعریف سیاستهای سازمان در حوزه کنترل تردد و ملاحظات امنیتی در کنار پاسخ به پیچیدگیها و تنوع موجود در شیوه محاسبه کارکرد مجموعهای به نام نرم افزار مدیریت تردد را شکل داده است.
اطلاعات بیشتر
ارائه خدمات رفاهی یکی ابزارهای موثر در ایجاد انگیزه و جبران خدمات پرسنل محسوب میشود، مدیریت خدمات رفاهی یکی از نیازمندیهای نوین سازمانها / شرکتها/نهادها در حوزه مدیریت منابع انسانی است و هر سازمان بر اساس سیاستگذاریهای کلان خود مجموعهای از خدمات رفاهی را در اختیار کارمندان قرار میدهد. نرم افزار رفاهی از جمله جدیدترین سیستمهای این مجموعه بوده که با هدف مدیریت برنامههای رفاهی،امور درمانی و کمکهزینههای مختلف طراحی شده است. این نرم افزار ابزاری است جهت مدیریت صحیح خدمات رفاهی پرسنل با توجه به معیارهایی که از سوی سازمان تعریف میگردد.
اطلاعات بیشتر
آموزش و ارتقاء سطح دانش منابع انسانی، یکی از فعالیتهای کلیدی در مسیر رشد سازمانها به شمار میرود. با توجه به تغییرات مستمر در سازمان ها ، آموزش مداوم این تغییرات و برنامه ها به کارمندان سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آموزش کارمندان به معنای افزایش دانش ، مهارت و توانایی های کارمندان سازمان است و به آن ها برای احراز مقام های بالاتر در سازمان کمک خواهد کرد. یکی از راه های مناسب برای این کار ، استفاده از نرم افزار آموزش کارکنان است. نرم افزار آموزش کارکنان با ویژگی هایی که دارد ، به واحد آموزش سازمان کمک بسیاری خواهد کرد ،سیستم آموزش توسعه گران نرم افزار آذربایجان این امکان را میدهد تا فرآیند آموزش سازمان شامل نیازسنجی آموزشی، برنامهریزی، اجرای برنامه، ارزیابی دوره و در نهایت ارزیابی اثربخشی دورههای آموزشی، به صورت کامل مکانیزه شود. ثبت و نگهداری اطلاعات آموزشهای سازمانی از دیگر امکانات ویژه این سیستم نرم افزاری می باشد.
اطلاعات بیشتر
نرمافزار مدیریت دانش، بستری یکپارچه برای سازماندهی، ذخیره و اشتراکگذاری اطلاعات سازمانی فراهم میکند. دانش، سرمایهای حیاتی برای هر کسبوکار است که امکان تصمیمگیری آگاهانه، یادگیری مستمر و توسعه نوآوری را فراهم میکند. بدون مدیریت مناسب دانش، سازمانها در مواجهه با چالشهایی مانند از دست رفتن اطلاعات حیاتی، کاهش کارایی و کندی در تصمیمگیری دچار مشکل خواهند شد. در بسیاری از سازمانها، اطلاعات در ایمیلها، سیستمهای اتوماسیون اداری، پیامرسانها و فایلهای پراکنده ذخیره میشود که موجب کاهش بهرهوری و دشواری در دسترسی به دادههای مهم میشود. نرمافزارهای مدیریت دانش مانند نرمافزار مدیریت دانش مصباح این مشکل را حل کرده و تمامی دانش سازمانی را در یک پلتفرم متمرکز و قابل جستجو قرار میدهند.
اطلاعات بیشتر
نرم افزار سلف سرویس در جهت مکانيزه کردن سلف سرويس دانشگاهها، ادارات و سازمانها طراحي شده و با استقرار آن در مرکز، کاهش اتلاف هزينه، وقت کارکنان و در نتيجه سرويس دهي بهتر و دقيقتر به کارکنان را در پي خواهد داشت. سیستم سلف سرویس امکان ارتباط و دريافت اطلاعات از نرم افزار سيدا و مرواريد را دارا می باشد. از امکانات سیستم سلف سرویس می توان به تعریف سلف های مختلف، تفکیک پرسنل با دانشجویان بر اساس جنسیت، تعریف انواع غذاها، تعریف انواع دسرها، امکان تعریف هزینه های مختلف مربوط به غذاها، ثبت اعتبارات، رزرو غذا از طریق کیوسک و وب سایت اشاره نمود. همچنین سیستم سلف سرویس قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات به سایر نرم افزارها مانند نرم افزار پرسنلی شرکت را دارا می باشد. این نرم افزار قابلیت استفاده با کارت خوان های مختلف را دارد. از دیگر امکانات سیستم سلف سرویس تعریف کاربران و مجوز دهی آنها در سیستم می باشد که می توان انواع گروه کاربران را تعریف نموده یا برخی از فعالیت ها را به برخی افراد اختصاصی نمود. اخذ گزارشات متنوع و آماری از دیگر امکانات سیستم سلف سرویس می باشد.
اطلاعات بیشتر
نرم افزار مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) مصباح، راهکاری تحت وب برای مدیریت، پیگیری و گزارش گیری از اطلاعات HSE هر سازمان می باشد. نرم افزار HSE با ظاهری کاربر پسند، تمامی جنبه های مختلف برنامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان ها را پوشش می دهد. اطمینان از ایمنی کارکنان و تسهیل ثبت اطلاعات و گزارش گیری از آن یکی از اهداف اصلی نرم افزار HSE می باشد.راهکار نرم افزاری ایمنی و بهداشت مصباح به سازمان ها این امکان را می دهد تا همه جنبه های برنامه محیط زیست، بهداشت و ایمنی خود را به سادگی مدیریت کنند.
اطلاعات بیشتر
نرمافزار املاک و مستغلات مصباح ، به سازمانها کمک میکند تا با مدیریت دقیق و هوشمند املاک، سرمایههای غیرمنقول خود را به بهترین نحو محافظت و بهرهبرداری کنند. این سیستم به حفظ ارزش داراییها و جلوگیری از تضییع حقوق مالک و مستأجر کمک میکند.
اطلاعات بیشتر
توسعه فردی (personal development) از اصطلاحات رایج دهههای اخیر است و به تبع آن اصطلاح «برنامه ریزی توسعه فردی» یا «personal development planning» را هم زیاد میخوانیم و میشنویم. این نرم افزار به برنامه ریزی جهت توسعه فردی می پردازد.
اطلاعات بیشتر
نرم افزار پرونده الکترونیکی من امکانی رافراهم می نماید تا کل پرسنل بتوانند به انواع اطلاعات در مورد خود در سازمان دسترسی داشته باشند و آنها را طی فرآیند تعریف شده به روز رسانی نمایند.
اطلاعات بیشتر
با نرم افزار ثبت اطلاعات پرسنلی و کارگزینی ، میتوان ضمن ثبت و نگهداری اطلاعات جامع کارکنان و انواع مستندات پرسنلی، تعیین روش محاسبه مقادیر عوامل حکمی را بهشکل دلخواه و با انعطافپذیری لازم انجام داد.
اطلاعات بیشتر
نرمافزار مدیریت دانش، بستری یکپارچه برای سازماندهی، ذخیره و اشتراکگذاری اطلاعات سازمانی فراهم میکند. دانش، سرمایهای حیاتی برای هر کسبوکار است که امکان تصمیمگیری آگاهانه، یادگیری مستمر و توسعه نوآوری را فراهم میکند. بدون مدیریت مناسب دانش، سازمانها در مواجهه با چالشهایی مانند از دست رفتن اطلاعات حیاتی، کاهش کارایی و کندی در تصمیمگیری دچار مشکل خواهند شد. در بسیاری از سازمانها، اطلاعات در ایمیلها، سیستمهای اتوماسیون اداری، پیامرسانها و فایلهای پراکنده ذخیره میشود که موجب کاهش بهرهوری و دشواری در دسترسی به دادههای مهم میشود. نرمافزارهای مدیریت دانش مانند
نرمافزار مدیریت دانش مصباح
این مشکل را حل کرده و تمامی دانش سازمانی را در یک پلتفرم متمرکز و قابل جستجو قرار میدهند.
اطلاعات بیشتر
نرمافزار مدیریت دانش، بستری یکپارچه برای سازماندهی، ذخیره و اشتراکگذاری اطلاعات سازمانی فراهم میکند. دانش، سرمایهای حیاتی برای هر کسبوکار است که امکان تصمیمگیری آگاهانه، یادگیری مستمر و توسعه نوآوری را فراهم میکند. بدون مدیریت مناسب دانش، سازمانها در مواجهه با چالشهایی مانند از دست رفتن اطلاعات حیاتی، کاهش کارایی و کندی در تصمیمگیری دچار مشکل خواهند شد. در بسیاری از سازمانها، اطلاعات در ایمیلها، سیستمهای اتوماسیون اداری، پیامرسانها و فایلهای پراکنده ذخیره میشود که موجب کاهش بهرهوری و دشواری در دسترسی به دادههای مهم میشود. نرمافزارهای مدیریت دانش مانند
نرمافزار مدیریت دانش مصباح
این مشکل را حل کرده و تمامی دانش سازمانی را در یک پلتفرم متمرکز و قابل جستجو قرار میدهند.
اطلاعات بیشتر
سیستم سلف سرویس در جهت مکانيزه کردن سلف سرويس دانشگاهها، ادارات و سازمانها طراحي شده و با استقرار آن در مرکز، کاهش اتلاف هزينه، وقت کارکنان و در نتيجه سرويس دهي بهتر و دقيقتر به کارکنان را در پي خواهد داشت. سیستم سلف سرویس امکان ارتباط و دريافت اطلاعات از نرم افزار سيدا و مرواريد را دارا می باشد. از امکانات سیستم سلف سرویس می توان به تعریف سلف های مختلف، تفکیک پرسنل با دانشجویان بر اساس جنسیت، تعریف انواع غذاها، تعریف انواع دسرها، امکان تعریف هزینه های مختلف مربوط به غذاها، ثبت اعتبارات، رزرو غذا از طریق کیوسک و وب سایت اشاره نمود. همچنین سیستم سلف سرویس قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات به سایر نرم افزارها مانند نرم افزار پرسنلی شرکت را دارا می باشد. این نرم افزار قابلیت استفاده با کارت خوان های مختلف را دارد. از دیگر امکانات سیستم سلف سرویس تعریف کاربران و مجوز دهی آنها در سیستم می باشد که می توان انواع گروه کاربران را تعریف نموده یا برخی از فعالیت ها را به برخی افراد اختصاصی نمود. اخذ گزارشات متنوع و آماری از دیگر امکانات سیستم سلف سرویس می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان