نرم افزار مدیریت و فناوری انتقال خون
نرم افزار مدیریت و فراوری انتقال خون با بیش از ۱۱ زیر سیستم جامع در حوزه نگهداریُ تولید ُ توزیع و کنترل کیفی تهیه گردیده و سعی دارد با بیش از ۲۰۰۰۰ API خدمات جامعی را در حوزه مدیریت و فراوری انتقال خون به صورت کاملا یکپارچهُ هوشمند ارايه نماید. این سیستم به صورت یک سیستم کاملا پویا و کارتابلی (مبتنی بر فرایندهای کسب و کار) طراحی گردیده است. کنترل های سیستمی و هوشمند این سیستم را به یکی از جامعترین سیستم ها در این حوزه تبدیل نموده است.
ارائه خدمات الکترونیک به مردم و اتصال به سرویس های حوزه دولت الکترونیک از جمله قابلیت های این سیستم می باشد.
هدف از طراحی این سامانه مکانیزاسیون کلیه فرایندهای حوزه زنجیره تامین و تولید خون می باشد که کلیه فرایند ها را بر اساس استانداردهای روز دنیا به صورت کارتابلی مدیریت می نمایند. سیستم مذکور دارای ۱۰ زیر سیستم جامع و ۸۷ ماژول نرم افزاری می باشد. این سیستم بر اساس آخرین تکنولوژی های تولید نرم افزار تولید گردیده و فرایندهای تحلیل ُ طراحی و پیاده سازی و کنترل کیفی مستند سازی گردیده است. سیستم مذکور مبتنی بر فرایندهای هر سازمان قابلیت بومی سازی را دارد.
برخی از ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :
- دارای محیطی جذاب و ساده
- کاربری ساده با توانایی بالا
- پشتیبانی عالی
- دارای جستجوی فوق العاده حرفه ای
- مدیریت قوی تر
- پایداری اطلاعات
- کاهش زمان ویزیت
- رضایت مشتریان
- آسان تر شدن کارهای مطب
امکانات و ابزارهای نرم افزار
خونگیری
انجام خونگیری براساس مشخصات ریسبند داوطلب اهدا
کنترل لوله ها و کیسه های مورد استفاده و حجم خون دریافتی مطابق با پیشنهاد پزشک
امکان مشاهده توضیحات پزشک به خونگیر
امکان مشاهده اطلاعات افراد منتظر خونگیری در حال خونگیری و خونگیری انجام شده
امکان درج واکنش های ناشی از اهدا در مرحله خونگیری
معاینه داوطلب اهدا
-مشاهده اطلاعات اهدا کننده
-مشاهده علتهای معافیت اهدا کننده
-مشاهده نتایج ازمایشات قبلی
-معاف اتوماتیک اهدا کننده براساس اطلاعات دریافتی از اهداکننده
-بررسی شرایط سنی داوطلب اهدا براساس پزشک در صورت خارج از محدوده بودن
-پیشنهاد کیسه مورد استفاده براساس موجودی انبار
-پیشنهاد نوع اهدا براساس اطلاعات دریافتی از اهدا کننده
پذیرش داوطلب اهدا
ثبت مشخصات عمومی اهداکنندگان
امکان اتصال به ثبت احوال و دریافت اطلاعات
خوانش اطلاعات اهدا کننده مستمر و با سابقه با امکان ویرایش
دریافت تصویر اهدا کننده ومقایسه با تصاویر قبلی
دریافت ریسبند منحصر به فرد
سانتریفیوژ
-امکان تعریف الزامات سانتریفیوژ به ازای هر پایگاه اعم از دور سانتریفیوژ – نوع لوله ها نیازمند سانتریفیوژ – نوع سانتریفیوژ و ...
-مدیریت ورود و خروج لوله ها به سانتریفیوژ و ثبت نیجه ارزیابی
ترخیص
-امکان مشاهده مشخصات معاینات بالینی در مرحله معاینه و مقایسه انها با مرحله ترخیص
-امکان ثبت واکنش ناشی از اهدا در مرحله ترخیص
خود حذفی
-امکان درج بارکد خودحذفی توسط اهداکننده به صورت محرمانه روی دونور فرم
امحا کیسه و لوله
درج اتوماتیک کیسه و لوله های دارای شرایط امحا در سیستم
دریافت لوله ها و کیسه های مشمول امحا و امحای انها
ازمایشگاه غربالگری / کنترل کیفی
-مدیریت دریافت لوله های دریافتی و ارزیابی لوله های دریافتی از نظر شکستگی و ...
-تشکیل ران کاری گروه خون اصلی و ثبت دستی نتایج یا امکان ارتباط با دستگاه و دریافت نتایج از آن
-تشکیل ران کاری گروه خون فرعی و ثبت نتایج
- تشکیل ران کاری غربالگری و دریافت نتایج از دستگاه
-مدیریت ازمایشات تاییدی در نتایج مثبت آزمایشات
-مدیریت دریافت کورد از فراورده و بررسی مجدد نتایج آزمایشات
- ارسال نتایج تایید شده به پایگاه
- امکان تشکیل ران کاری جهت انجام آزمایشات نمونه های دریافتی از سایر پایگاهها مثل زندان و ... یا نمونه فراخوان شده
ارسال کیسه و لوله
کنترل سیستمی ارسال کیسه و لوله های خود حذفی و فیلد به واحد کنترل کیفی
امکان تعریف ازمایشگاه هاب جهت دریافت لوله ها در پایگاههای مختلف
مشاهده لیست کیسه ها و لوله های در انتظار ارسال
ردیابی لوله ها و کیسه های ارسال شده
ارسال لوله و کیسه ها براساس الزامات تعریف شده در پایگاه مثل نیازمند دیتالاگر –دماسنج –ice bag و....
پخش
دریافت فراورده های دارای مجوز ارسال به مراکز درمانی – سایر پایگاهها
مدیریت رابط های بیمارستامی
مدیریت درخواستهای ارسالی از بیمارستان و مراکز درمانی
مدیریت موجودی خون
دریافت فراورده از مراکز درمانی جهت شستشو و پرتودهی و ارسال به واحد فراورده
مدیریت فراوردههای مشمول کال بک و لوک بک ارسالی به مرکز درمانی
تولید فراورده
مدیریت دریافت کیسه های دریافتی و ارزیابی آنها از نظر پارگی و ...
مدیریت کیسه های مازاد و جامانده ارسالی
امکان تعریف برنامه تولید فراورده داینامیک براساس نوع فراورده
تشخیص اتوماتیک مراحل بعدی در سیستم مثل توزین فراورده دریافتی – سیل زنی فیلتراسیون – سانتریفیوژ – سانتریفیوژ محصول میانی –توزین فراورده های تولید – برچسب زنی – ریلیز و ارسال به پخش
امکان ردیابی فراورده ها در مراحل مختلف در سیستم
مدیریت فراورده های نیازمند انجماد
Qp فراورده های مورد نیاز و دریافت مجوز ارسال به پخش
کنترل فراورده های نیازمند تصمیم گیری در مرحله کال بک – لوک بک
انجام عملیات شستشو و پرتودهی برای فراوردههای ارسالی از پخش
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
رائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت و فراوری انتقال خون
نرم افزار مدیریت و فراوری انتقال خون با بیش از ۱۱ زیر سیستم جامع در حوزه نگهداریُ تولید ُ توزیع و کنترل کیفی تهیه گردیده و سعی دارد با بیش از ۲۰۰۰۰ API خدمات جامعی را در حوزه مدیریت و فراوری انتقال خون به صورت کاملا یکپارچهُ هوشمند ارايه نماید. این سیستم به صورت یک سیستم کاملا پویا و کارتابلی (مبتنی بر فرایندهای کسب و کار) طراحی گردیده است. کنترل های سیستمی و هوشمند این سیستم را به یکی از جامعترین سیستم ها در این حوزه تبدیل نموده است. ارائه خدمات الکترونیک به مردم و اتصال به سرویس های حوزه دولت الکترونیک از جمله قابلیت های این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مراکز پلاسما
نرم افزار مدیریت مراکز پلاسما به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: تشکیل پرونده، پذیرش، تعیین نوبت برای مراجعه بعدی و ... را انجام می دهد.مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار،مقایسه تصاویر، سطح دسترسی کاربران و ... را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد.
مدیریت تجهیزات پزشکی
با توجه به تعداد بسیار زیاد تجهیزات در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و اهمیت دردسترس بودن آنها به طور دائمی و به علت گسترش و تنوع استفاده از تجهیزات تخصصی در مراکز مختلف، همچنین تنوع شرکت های سازنده و نمایندگی های آنها و ضرورت تصمیم گیری به هنگام و صحیح جهت خرید و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات، روشهای سنتی مدیریت تجهیزات کارآیی خود را از دست داده اند. از طرف دیگر با توسعه روزافزون فنآوری اطلاعات و مزایای آن در آینده نزدیک هماهنگی با سیستم های یکپارچه اطلاعاتی اجتناب ناپذیر خواهد بود. تارا به عنوان یک سیستم نرم افزاری در جهت مدیریت اطلاعات تجهیزات و کنترل فرآیندهای مهم نگهداری پیشگیرانه (IPM) و کالیبراسیون طراحی و پیاده سازی شده است. این نرم افزار علاوه بر مدیریت تجهیزات پزشکی با حداقل تغییرات قابلیت مدیریت تجهیزات در حوزه دیگر را نیز داشته باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت تصویربرداری پزشکی
نرم افزار اختصاصی مدیریت مراكز تصویربرداری تارا تنها نرم افزار در سطح كشور می باشد كه بصورت اختصاصی با نگاه ویژه به نیازهای خاص مراكز تصویربرداری و بصورت یکپارچه طراحی و تولید شده است. این نرم افزار در عین محیط كاربر پسند و سهولت استفاده كاربر ، امكانات كاربردی و در برخی موارد بی نظیری را ارائه مینماید.
اطلاعات بیشتر
فروشگاه ساز
یکی از مشکلات موجود در فروشگاه ها عدم مشخص بودن حساب ها و همچنین میزان فروش و سود ،میزان کالاهای موجود در فروشکاه، بدهکاری مشتریان و ... می باشد که برای حل این مشکل سیستم مدیریت فروشگاه این شرکت پیاده سازی گردیده است. در این سیستم که به صورت یک سیستم تحت ویندوز می باشد امکانات مختلفی قرار گرفته است. از مهمترین این سیستم امکان اتصال و دریافت اطلاعات از بارکد خوان می باشد. از امکانات دیگر این سیستم می توان به تعریف کالا ها، انواع آنها، قیمت و تغییرات قیمت آنها، تعریف مشتریان، ثبن میزان خرید و فروش ها اشاره نمود همچنین اخذ گزارشات مختلف در این سیستم بر اسا مشتریان ، کالا ها و گزارشات کلی از مزایای دگر این سیستم می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان