نرم افزار کسر سهمیه مهندسین ساختمان
سامانه نظام مهندسی ساختمان، در بیش از 8 استان بکارگیری شده است که در این سالها علاوه بر بروزرسانی های مکرر به سبب تغییر آیین نامه و دستورالعمل ها، ماژول های متعددی بر حسب نیاز به آن افزوده شده است. سامانه جامع شامل : عضویت و صدور پروانه، سهیمه و صلاحیت، ارجاع کار نظارت، زیر سیستم بررسی، کنترل و بازبینی نقشه های ساختمانی، زیر سیستم گاز، گزارش نویسی مجریان و ناظرین، شورای انتظامی و گزارشساز جامع میباشد.
پوشش کامل فرآیندهای
-
عضویت و صدور گواهی
-
سهمیه و صلاحیت و ثبت پروژه
-
ارجاع کار نظارت
-
زیرسیستم بررسی، کنترل و بازبینی نقشه های ساختمانی
-
زیر سیستم گاز
-
گزارش نویسی مجریان و ناظرین
-
شورای انتظامی
امکانات و ابزارهای نرم افزار
زیر سیستم عضویت و صدور گواهی
در زیر سیستم عضویت امکان ثبت اطلاعات اولیه مهندسین و ارزیابی این اطلاعات توسط کاربران سازمان پیش بینی شده است. همچین اطلاعات تکمیلی مربوط به تحصیلات مهندسین نیز در این ماژول از کاربر دریافت شده و استعلام و تایید آن توسط کاربر سازمان انجام می شود. همچنین در بخش صدور پروانه امکان ثبت انواع درخواست های مهندسین و شرکت ها برای دریافت پروانه جدید و همچین اعمال تغییرات در پروانه های قبلی پیش بینی شده است. مهندسین از طریق کارتابل خود و با توجه به مدارک تحصیلی و دوره هایی که گذرانده اند می توانند درخواست صدور، تمدید و یا ارتقا صلاحیت های خود را در سامانه ثبت نمایند. شرکت ها نیز می توانند کلیه درخواست های مربوط به تغییرات شرکت های خود طریق سامانه ارسال نمایند تا در صورت تایید اعمال شود.
- امکان ثبت کلیه شکایات مالکین ، مهندسین و شرکت ها به همراه خواهان و خوانده
- امکان ثبت کلیه مدارک مرتبط با شکایات
- امکان ارجاع شکایات به اعضای شورای انتظامی جهت مشاهده
- امکان تعیین زمان جلسه جهت بررسی شکایات و ارسال به اعضای شورا
- امکان ثبت آرای اعضا در جلسه بصورت مجزا و سیستمی
- امکان ثبت رای نهایی و صدور صورتجلسه
- امکان ارسال کلیه مکاتبات مربوط به جلسات به خواهان و خوانده بصورت سیستمی و پیامکی
- امکان ارسال اطلاعات مهندسین محکوم شده واحد عضویت و غیرفعال نمودن پروانه بصورت اتوماتیک
-
زیر سیستم شورای انتظامی
زیر سیستم شورای انتظامی جهت تسهیل در امور دریافت و بررسی شکایات از مهندسین و شرکت ها تهیه و اجرا شده است.این سیستم تمامی فرآیندهای بررسی شکایات از دریافت شکایات تا مرحله صدور رای و غیرفعال نمودن پروانه مهندسین و شرکت های متخلف را پوشش می دهد.در زیر به چند نمونه از امکانات این زیر سیستم اشاره می نماییم.
امکان ثبت شکایات برای هر بازدید و بررسی آن توسط تیم کنترل نظارت
- امکان ثبت و مدیریت پروژه های ثبت نشده در سازمان
- امکان ثبت گزارش های مختلف برای هر نوع بازدید
- شفافیت روال انجام کار با سامانه توسط هر نوع کاربر با هر میزان دانش فنی
- قابلیت سفارشی سازی بخش های مختلف سامانه با استفاده از فرم ساز
- ظاهر ساده و کاربر پسند
- دارای کارتابل های مختلف برای کاربران با نقش های مختلف
- ارائه گزارشات متنوع برای نقش های کاربری متفاوت
- استفاده از قابلیت سطح دسترسی پویا در تمامی بخش
گزارش نویسی مجریان و ناظرین
سامانه گزارش نویسی امکان تسهیل پر کردن گزارشات ساختمانی در هر مرحله از اجرای پروژه از گود برداری تا سقف زنی و برق ساختمان را بر عهده خواهد داشت. ناظران پس از بازرسی از ساختمان امکان درج گزارش را خواهند داشت.همچنین امکان بررسی گزارشات ساختمان توسط تیم کنترل نظارت نیز وجود دارد.در ادامه بشکل خلاصه به برخی امکانات مهم این زیر سیستم اشاره می نماییم.
- امکان پر کردن چک لیست بازرسی بابت هر درخواست بازرسی
- امکان تایید یا رد بازرسی برای هر واحد
- امکان نمایش جزئیات پروژه و واحد
- امکان لیست بازرسی ها جهت بازرسی
زیر سیستم بازرسین
نقش این سامانه در تسهیل بازرسی کنتورهای واحدهای مسکونی توسط بازرس خواهد بود. طبق روند کار این سامانه و طبق تعرفه های بیمه و تعرفه های سالیانه که در سامانه مشخص می شود بعد از ثبت پروژه و اطلاعات پروژه نظیر واحدهای ساختمان توسط مجری پروژه ، مجری پروژه نسبت به بازرسی واحدهای دلخواه اقدام نموده و پس از پرداخت حق بازرسی امکان تعیین بازرس توسط دفاتر خدمات مهندسی فراهم می شود. پس از تعیین بازرس پروژه امکان بازرسی توسط بازرس و پر کردن چک لیست بازرسی امکان تایید یا رد بازرسی برای بازرس فراهم خواهد شد.گزیده ای از امکانات سامانه بر اساس نقش ها به شرح ذیل می باشد:
- نمایش لیست پروژه های مجری و جزئیات آن و امکان تغییر در جزئیات پروژه
- نمایش بازرسی های تایید شده و رد شده توسط بازرس
- مایش لیست بازرسی ها و وضعیت بازرسی
- امکان لیست بازرسی ها جهت تخصیص بازرس
دفاتر خدمات مهندسی گاز
- امکان انصراف از پروژه
- امکان مدیریت لیست تراکنش های مالی بر اساس پروژه
- امکان پرداخت بازرسی ها بصورت تک واحد و یا گروهی
- امکان ثبت درخواست بازرسی بصورت تکی و گروهی
- امکان ثبت نقشه های و مدارک مورد نیاز ساختمان
- امکان ثبت جزئیات واحدهای ساختمان
- امکان ثبت پروژه
زیر سیستم گاز
- امکان آپلود و دانلود نقشه ها
- مشاهده گردش کار و وضعیت نقشه ها
- مدیریت مهندسین و قرار دادن مهندسین در گروه های اختصاصی
- مدیریت نقشه های تایید یا رد شده توسط مهندسین
- تعیین تعداد نقشه ها توسط بررسی کننده
- مدیریت دفاتر خدمات مهندسی
- تعیین بررسی کننده به صورت خودکار و دستی
زیرسیستم بررسی، کنترل و بازبینی نقشه های ساختمانی
- امکان محاسبه امتیاز مهندس و شرکت ها طبق قوانین
- امکان محاسبه اتوماتیک امتیاز بطور روزانه و یا بعد از انتخاب هر مهندس در مشخصات پروژه
- امکان ارسال پروژه ها به مهندسین و شرکت ها دارای صلاحیت و ظرفیت جهت کاندید شدن
- امکان اعلام کاندیداتوری و یا انصراف از کاندیداتوری توسط مهندسین و شرکت ها
- امکان انتخاب هوشمند و اتوماتیک برنده بر اساس بالاترین امتیاز
- امکان ارجاع مجدد در صورت عدم کاندیداتوری مهندسین و شرکت ها
- امکان انتخاب اجباری در صورت عدم کاندیداتوری مهندسین و شرکت ها بر اساس کمترین امتیاز و تعداد پروژه های اجباری
- امکان اعلام حضور مهندسین و شرکت ها بعد از تعیین برنده طبق مهلت تعیین شده جهت حضور
- امکان تعیین مجدد برنده در صورت عدم حضور مهندس در مهلت تعیین شده
- امکان مشاهده وضعیت مهندسین و شرکت هایی که کاندید شده اند
- امکان ثبت خوداظهاری در کارتابل ارجاع توسط مهندسین و شرکت ها
- امکان ثبت وضعیت آماده به کاری در کارتابل ارجاع توسط مهندسین و شرکت ها
- امکان مشاهده سوابق امتیاز
- امکان مشاهده جزئیات امتیاز
- امکان مشاهده سابقه پروژه های ارجاعی جهت کاندید
- امکان مشاهده پروژه هایی که کاندید و یا برنده شده اند
- اطلاع رسانی اتوماتیک به مهندسین وشرکت های برنده از طریق پیامک
ارجاع کار نظارت
- تعریف ظرفیت دفاتر اشتغال دفاتر و شرکتهای طراحی
- تعریف ظرفیت برای شرکتهای سازنده
- تعریف ظرفیت برای شرکتهای آزمایشگاه
- امکان تعریف امور مربوط به آزادسازی عملکرد بصورت اتوماتیک و یا با تعیین وضعیت پروژه
- سیستم مدیریت قوانین برای محاسبه انواع صلاحیت ها ، ضرایب ظرفیت ، معافیت ها ، افزایش ظرفیت و قوانین مربوط به محاسبات مالی
- امکان تعریف انواع شاخص ها برای سیستم مدیریت قوانین توسط ادمین سامانه
- امکان تعریف انواع فرمول ها برای سیستم مدیریت قوانین توسط ادمین سامانه
- امکان تعریف انواع تعرفه های مرتبط با محاسبات پروژه
- امکان محاسبه حق الزحمه مهندسین و شرکت ها طبق ضوابط و تعرفه ها
- امکان محاسبه حق السهم سازمان طبق ضوابط و تعرفه ها
- امکان تعریف انواع قوانین برای تعرفه ها
- امکان تعریف انواع خدمات پروژه بر اساس قوانین
- امکان ثبت پروژه و انتخاب مهندسین بر اساس صلاحیت و ظرفیت و همچنین محاسبات مالی بر اساس مشخصات پروژه
- امکان ثبت ناظرین از طریق سیستم ارجاع
- امکان ثبت پروژه توسط دفاتر طراحی ، شرکت های طراحی و نظارت و مهندسین طراح
- امکان پرداخت توسط دستگاه Pos Multi Merchant
- امکان محاسبات حق الزحمه مهندسین به تفکیک
- امکان دریافت انواع خروجی های مربوط به یک پروژه
- دریافت انواع گزارشات مالی و عملکرد مهندسین
امکانات ارجاع کار نظارت :
- متراژ ظرفیت باقیمانده نظارت ( ظرفیت کل نظارت مهندس منهای متراژ کارکرد نظارت )
- سابقه شامل سابقه پروانه اشتغال، سابقه عضویت در سازمان
- شرکت در دوره های غیر ارتقاء به تشخیص سازمان(کمیته آموزش )
یکی از حساس ترین و مهم ترین مباحث در سیستم ارجاع نظارت، نحوه امتیازدهی به مهندسان ناظر می باشد، لذا سعی گردیده تمامی شاخص های قابل استفاده و مؤثر در این امر به نحو صحیح و عادلانه ای محاسبه و به کار گرفته شود.
سهمیه و صلاحیت و ثبت پروژه
- ثبت نام مهندسین جدید و دریافت اطلاعات کامل مهندس
- روال تایید اطلاعات اولیه مهندس و عضویت مهندس در سامانه
- امکان ثبت مدارک تحصیلی توسط مهندسین
- روال استعلام و تایید مدارک توسط سازمان
- ثبت مکاتبات انجام شده در خارج از سامانه برای بایگانی و مشاهده شرکت ها و مهندسین
- امکان درخواست ثبت انواع شرکت ها
- امکان ثبت کاردان و معمار تجربی
- امکان ثبت شرکت های مشاور
- امکان ثبت درخواست تغییرات (ورود اعضا، خروج اعضا، تغییر سمت و ...) در شرکت ها که با تایید اعضای شرکت جهت ارزیابی و اعمال به سازمان ارسال می شود
- مدیریت مالی متمرکز مهندسین و شرکت ها
- امکان ثبت درخواست انواع پروانه های حقیقی مهندسین
- وجود روال تایید و صدور پروانه
- امکان ثبت و پیگیری انواع درخواست های متفرقه مهندسین (جابجایی، صدور گواهی عضویت، ضریب عدم اشتغال، صدور مجدد کارت و ...)
- وجود روال ارزیابی داینامیک جهت بررسی درخواست ها
- امکان ویرایش اطلاعات اعضا
- امکان جستجو اعضا بر حسب فیلدهای مختلف مشخصات
- امکان نگهداری تاریخهای تمدید پروانه فرد
- امکان وارد کردن اطلاعات آزمون برای یک فرد
- امکان وارد کردن حکم انتظامی برای یک فرد
- امکان وارد کردن مشخصات فیشهای بانکی واریزی از بابت حق عضویت
- محاسبه خودکار وضعیت پرداخت حق عضویت اعضا
- امکان مشاهده فیشهای واریزی یک فرد عضو
- گزارشهای متنوع ترکیبی بر حسب تمام فیلدهای مشخصات اعضا
- گزارش از فیشهای واریزی یک فرد و وضعیت پرداختهای شخص
- گزارش از وضعیت پرداختهای تمامی اعضا
- گزارش پرونده های طراحی شده توسط هر عضو
- گزارش پرونده های نظارت شده توسط هر عضو
- گزارش از دوره های آموزشی، شورای انتخابی اعضا
- امکان تعریف، ویرایش دفاتر مهندسی طراحی
- گزارش مشخصات شرکتهای مهندسی
- گزارش از پرونده های اجرا شده توسط موسسات مجری
- امکان غیرفعال کردن اتوماتیک شرکت ها و مهندسینی که پروانه آنها منقضی شده
- اطلاع رسانی اتوماتیک فرآیند های مربوط به مهندسین و شرکت ها از طریق پیامک
مدیر سیستم
- مدیریت پروژه ها
- مدیریت مجریان
- امکان مدیریت تعرفه کنتور
- امکان مدیریت تعرفه بیمه
- امکان مدیریت کنتور
- امکان تعریف و تعیین سطح دسترسی کاربران
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
رائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت سهمیه مهندسین
سامانه مدیریت کسر سهمیه نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها ، در بیش از 8 استان نصب و راه اندازی گردیده است که در این سالها علاوه بر بروزرسانی های مکرر به سبب تغییر آیین نامه و دستورالعمل ها، ماژول های متعددی بر حسب نیاز به آن افزوده شده است. سامانه جامع شامل : عضویت و صدور پروانه، سهیمه و صلاحیت، ارجاع کار نظارت، زیر سیستم بررسی، کنترل و بازبینی نقشه های ساختمانی، زیر سیستم گاز، گزارش نویسی مجریان و ناظرین، شورای انتظامی و گزارشساز جامع میباشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت طرح های عمرانی
این نرم افزار به منظور نظارت یکپارچه و مدیریت پروژه های عمرانی وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی تهیه شده است و برای اولین بار هم در وزارت علوم نصب و پیاده سازی گردیده است .
مدیریت مسکن شهری
سامانه مدیریت مسکن شهری
در واقع
سامانه
مدیریت ساخت و ساز مسکن شهری است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات و همچنین درخواست الحاق به محدوده طرح خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مسکن مهر
سامانه مدیریت مسکن مهر
در واقع
سامانه
مدیریت ساخت و ساز مربوط به طرح ملی مسکن مهر است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت خیرین مسکن ساز
سامانه مدیریت خیرین مسکن ساز
در واقع
سامانه
مدیریت امورات انجمن خیرین مسکن ساز است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان
طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط را به انجام برسانند .
اطلاعات بیشتر
مدیریت مشاوران
سامانه مدیریت مشاوران
در واقع
سامانه
مدیریت مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو مشاوران با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به تعاملات خود با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مسکن روستائی
سامانه مدیریت مسکن روستائی
سامانه
مدیریت ساخت و ساز روستائی و طرح های هادی است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات و همچنین درخواست الحاق به محدوده طرح خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده همکاران سیستم
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط همکاران سیستم
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان