نرم افزار تشکیلات ( نوسازی و تحول اداری )
معرفی کلی
سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی بوده که به منظور تعريف ساختار سازماني در چندين لايه مختلف طراحی گردیده است. سیستم نوسازی و تحول اداری قابلیت تعریف ساختار بر اساس موقعیت جغرافيايي،چارت سازمانی، حوزه های ساختمانی و ساختار سازماني را دارد. از خصوصيات سیستم نوسازی و تحول اداری مي توان به مشخص نمودن تغييرات چارت در طول چندين سال اشاره نمود. همچنین در این سیستم امکان تشخیص پست های خالی بر اساس احکام صادر شده و ارسال اطلاعات به سیستم های مختلف از جمله تدارکات، کارتابل ها و ... وجود دارد از قابلیت های دیگر سیستم تشکیلات (نوسازی و تحول اداری) امکان نمایش اطلاعات چارت به صورت نموداری و درختی می باشد که می تواند با استفاده از جستجوهای مختلف ترکیبی با سطوح سازمانی ترکیب گردد.
![](/web/image/15584-5c22a26b/1020.jpg)
در این سیستم سعی گردیده است محدودیت های مربوط به سطوح سازمانی چه از لحاظ جغرافیایی مانند استان، شهرستان، دهستان، بخش و روستا و چه از لحاظ ساختار سازمانی مانند ستاد مرکزی شعبات، ادارت، حوزه ها و واحد ها حذف گردد.
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
امکان تعریف پستهای مختلف در چارت شماتیک سیستم تشکیلات و بر اساس کدینگ هر سازمان
-
امکان تعریف چارت سازمانی شناور بصورت درختی
-
ایجاد پرونده الکترونیکی تشکیلاتی و پرسنلی
-
پشتیبانی کامل از طبقه بندی مشاغل
-
نگهداري مصوبات تغيير چارت
-
امکان تعریف پست های پروژه ای جهت مدیریت پروژه در سازمان که مابین واحدها تعریف می گردد
-
امکان نگهداری و مشاهده تاریخچه چارت و مشاغل
-
آلارم دهی در خصوص پست های خالی و مازاد و ...
-
امکان تعریف شرایط احزار برای هر یک از مشاغل تعریف شده در چارت
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
ارائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
-
بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server
-
تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC
-
شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET
-
استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي
-
لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD
-
نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012
-
متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP
امنیت نرم افزار :
در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .
-
لاگ گیری عملیات در سیستم
-
امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم
-
امکان تعریف فرایند های کاری
برخی از مشتریان :
-
شرکت مپنا
-
سازمان انرژی اتمی ایران
-
شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی
-
شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
![](/web/image/15580-efe2c239/24-7-Customer-Service-.png)