معرفی سازمان
سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید.سازمان نظام مهندسی برای مرتفع کردن موارد خواسته شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان سال ۱۳۷۴ تأسیس شد تا اهداف کلی زیر را برآورده کند:
مهندس فنی و متخصص ساختمان در رأس هرم سازندگی قرار گیرند و صاحبان مهارتهای فنی در سطوح میانی و کارگران فنی بدنهٔ هرم فنی ساخت و ساز ساختمانسازی در ایران را تشکیل دهند.
ایجاد یک جامعهٔ حرفهای مولّد ثروت، رفاه، دانش و هنر برای اعضای آن
مراقبت از ایمنی، بهداشت و آسایش محیطهای مسکونی و مدیریت خردمندانهٔ توسعهٔ سالم فضاهای زیستی به کمک مهندسان طراح و نظارت کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان
ارتقای توان سازندگی و نوآوری در صنعت ساختمان در سطح ملی و منطقهای و ایجاد بستری برای رقابتهای بینالمللی
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت سهمیه مهندسین
سامانه مدیریت کسر سهمیه نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها ، در بیش از 8 استان نصب و راه اندازی گردیده است که در این سالها علاوه بر بروزرسانی های مکرر به سبب تغییر آیین نامه و دستورالعمل ها، ماژول های متعددی بر حسب نیاز به آن افزوده شده است. سامانه جامع شامل : عضویت و صدور پروانه، سهیمه و صلاحیت، ارجاع کار نظارت، زیر سیستم بررسی، کنترل و بازبینی نقشه های ساختمانی، زیر سیستم گاز، گزارش نویسی مجریان و ناظرین، شورای انتظامی و گزارشساز جامع میباشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت طرح های عمرانی
این نرم افزار به منظور نظارت یکپارچه و مدیریت پروژه های عمرانی وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی تهیه شده است و برای اولین بار هم در وزارت علوم نصب و پیاده سازی گردیده است .
مدیریت مسکن شهری
سامانه مدیریت مسکن شهری
در واقع
سامانه
مدیریت ساخت و ساز مسکن شهری است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات و همچنین درخواست الحاق به محدوده طرح خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مسکن مهر
سامانه مدیریت مسکن مهر
در واقع
سامانه
مدیریت ساخت و ساز مربوط به طرح ملی مسکن مهر است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت خیرین مسکن ساز
سامانه مدیریت خیرین مسکن ساز
در واقع
سامانه
مدیریت امورات انجمن خیرین مسکن ساز است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان
طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط را به انجام برسانند .
اطلاعات بیشتر
مدیریت مشاوران
سامانه مدیریت مشاوران
در واقع
سامانه
مدیریت مشاوران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو مشاوران با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به تعاملات خود با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مسکن روستائی
سامانه مدیریت مسکن روستائی
در واقع
سامانه
مدیریت ساخت و ساز روستائی و طرح های هادی است که به منظور سهولت در دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی به
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی و پیاده سازی
شده است.از این رو متقاضیان با مراجعه به این
سامانه
حتی در محل زندگی خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری و تردد در شهر قادر به انجام تمامی خدمات و فرآیندهای مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، اصلاح و تغییر کاربری، درخواست تسهیلات و همچنین درخواست الحاق به محدوده طرح خواهند بود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پورتال
مدیریت آسان و کاهش نیاز به دانش برنامهنویسی جهت توسعه پورتال، پارامترهای مهم جهت انتخاب وب سایت هستند. حال اگر این وب سایت در یکپارچگی کامل با نرم افزار CRM شرکت ارائه شده باشد، مزایای بیشماری را برای شرکتها و سازمانها به ارمغان خواهد آورد. ثبت اطلاعات ورودی از پورتال شرکت در سامانه CRM و جلوگیری از جزیرهای شدن این اطلاعات همچنین مدیریت آسان آن، از جمله قابلیتها و امکاناتی است که در سیستم مدیریت محتوای پورتال بهدیس دیده شده است.
اطلاعات بیشتر
مدیریت کیوسک های الکترونیکی
اين نرم افزارها با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 8 زير سيستم مي باشد. از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود. این سیستم ها تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است. نسل جدید (نسل دوم) این سیستم ها به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با نرم افزارهای هوشمند روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشد.امکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند
اطلاعات بیشتر
مدیریت فکس
این نرمافزار که به عنوان بهترین نرم افزار فکس شناخته شده، با محیطی کاربرپسند و امکاناتی همچون مدیریت آسان اسناد، بایگانی خودکار، گزارشدهی و ارسال گروهی، به سازمانها کمک میکند تا بدون محدودیت زمانی یا مکانی به مدیریت فکسهای خود بپردازند. علاوه بر این، به دلیل حذف نیاز به کاغذ، هزینههای مصرفی کاهش یافته و سازگاری با محیط زیست افزایش مییابد. همچنین، با امکانات پیشرفته امنیتی، اطمینان خاطر بیشتری برای حفاظت از اسناد مهم فراهم میشود. بنابراین، نرمافزار فکس بهدیس نه تنها بهعنوان ابزاری برای مدیریت ارتباطات کارآمد است، بلکه راهحلی هوشمندانه برای ارتقای بهرهوری و بهینهسازی منابع در سازمانها به حساب میآید. با توجه به قابلیتهای انعطافپذیر در تعداد خطوط و سخت افزار نرم افزار فکس بهدیس، تمامی سازمانها فارغ از ابعاد و گستردگی میتوانند از این ابزار بهرهمند شوند.
مدیریت ایمیل
سیستم ارسال ایمیل از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که جهت ارسال ايميل به صورت انبوه طراحي گرديده است. و با ويژگي که سیستم ارسال ایمیل دارد از اسپم ايميل هاي ارسالي جلوگيري مي کند. همچنين يکي ديگر از مهمترين ماژول هاي سيستم کاوشگر وب است که امکان جستجو در اينترنت را بر اساس موتور طراحي شده اش فراهم مي کند. سیستم ارسال ایمیل مي تواند در شرايطي كه نياز به اطلاع رساني هاي فوري بر حسب نياز سازمان يا ارگان براي كاربران يا بخشي از اعضا باشد كاربرد دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت پیام کوتاه
امروزه سیستم ارسال پیام کوتاه بعنوان يکي از ابزارهاي ارتباطي و اطلاع رساني آسان، باسرعت و دقيق همچنين با هزينه کمتر مورد استفاده عموم قرار مي گيرد. راحتي و سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه شما را در جهت ارسال SMS گروهي ياري خواهد نمود. نرم افزار ارسال پیام کوتاه با قرار گرفتن در يک شبکه Tcp /IP بعنوان يك سرور پيام هاي فوري وضروري عمل مي نمايد . بدين صورت كه تمامي كاربران ومديران داخل شبكه از طريق وب يا email يا برنامه plug-in مانند messenger مي توانند پيام هاي خود را تايپ نموده و در كمتر از چند ثانيه به موبايل مقصد ارسال نمايند. علاوه بر اين تمامي كاربران داراي يك smsbox ، يك شناسه واحد(صندوق پيام كوتاه ) هستند بدين صورت كه پيام هاي فرستاده شده از هر موبايلي در سرور ذخيره مي شود و كاربر مي تواند مانند صندوق پستي به آن مراجعه و پيام مربوط به خود را مشاهده نمايد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر