نرم افزار بودجه
سازمانها و دستگاههای اجرایی به دلایل مختلف نیازمند کنترل منابع در اختیار و ارائه گزارشهای متنوع بودجه و عملکرد هستند. نرم افزار کنترل بودجه و تامین اعتبار همیار سازمان های دولتی، ضمن ارائه فرمهای مورد نیاز به منظور ثبت منابع و مصارف بودجه، امکانی را فراهم میکند که کنترلهای مورد نیاز قانونی و مدیریتی در سطوح مختلف اعمال شوند.
این سیستم انواع گزارشهای مقایسه بودجه و عملکرد به تفکیک سطوح مورد استفاده بودجهای دستگاههای اجرایی، سازمانها و شرکتها را ارائه میکند.
دانلود کاتالوگ درخواست دمو مشاوره تلفنی
ساختار کنترل بودجه
نرم افزار بودجه ریزی عملیاتی و تامین اعتبار، امکان پیکربندی فرآیند کنترل بودجه و تامین اعتبار را با در نظر گرفتن سطوح مورد نیاز سازمانها فراهم میکند. امکان تعریف فرآیندهای خاص سازمانی در این ماژول، زمینه بهکارگیری آن را در طیف گستردهای از سازمانها، شرکتهای دولتی و غیردولتی که موضوع کنترل بودجه را دارند فراهم میکند. انعطافپذیری در عین وجود کنترلهای دقیق و کامل از ویژگیهای منحصر به فرد این سیستم است.
فرآیند رسیدگی
یکی از فرآیندهای مهم در سازمانهای دولتی رسیدگی پرداخت است که روند پرداخت در سازمانها را مدیریت و بر اجرای دقیق و صحیح آنها نظارت میکند. در نرم افزار بودجه بندی همیار بخشعمومی این فرآیند به شکل یکپارچه با سایر ماژولها، تمامی مراحل خرج را پوشش داده و بستری را آماده میکند که پرداختها بتوانند در یک ساختار منطقی مدیریت شوند. از دیگر امکانات رسیدگی پرداخت میتوان به مدیریت کسور پرداختی و امکان تجمیع این کسور و همچنین تفکیک پرداختهای قطعی و غیرقطعی اشاره کرد.
مدیریت بودجههای انتقالی
اعتبارات سازمانها میتواند با توجه به قوانین و مقررات و شرایط هر سازمان به اشکال مختلفی به دورههای مالی بعد منتقل شود. مطابق با نظام حسابداری تعهدی بخش عمومی دورههای مالی جاری، متمم و سنواتی سه دوره شناخته شده در حسابداری و کنترل بودجه است که در نرم افزار کنترل بودجه و تامین اعتبار پوشش داده میشود. این ماژول امکانی را برای کاربران فراهم میکند که در پایان دوره مالی، مانده بودجههای اختصاص یافته را در صورت نیاز به سنوات بعد منتقل کرده و به صورت مجزا و بر اساس سال انتقال در سیستم نگهداری و مدیریت کنند.
ثبت اصلاحیه و برگشتی
یکی از موارد مهم در کنترل بودجه، انواع اصلاحیههای قانونی و داخلی است که به اشکال مختلف و طی دوره بودجهای اتقاق میافتد. در نرم افزار تامین اعتبار و کنترل بودجه، امکان ثبت انواع اصلاحیه قانونی و داخلی به شکل مبنادار یا کلی وجود دارد. این اصلاحیهها به کاربران اجازه میدهد با توجه به تغییرات اعمال شده داخلی یا قانونی، بودجه سازمان را به شکل واقعی ثبت و نگهداری کنند.
همچنین به دلایل مختلف ممکن است بخشی از تامین اعتبارهای ثبت شده برگشت داده شوند. کاربران با استفاده از امکانات این ماژول میتوانند برگشتیها را ثبت و گزارشهای لازم در این خصوص را دریافت کنند .
گزارش بودجه و عملکرد
با توجه به ثبت بودجه و عملکرد در فرمهای بودجهای، این ماژول امکان تهیه انواع گزارشات مقایسه بودجه و عملکرد را دارد. گزارش مرور اعتبارات به کاربران امکان تعریف ستونهای مختلف و همچنین اعمال فیلترهای پیشرفته را میدهد. هر گزارش میتواند با عنوان دلخواه در سیستم ذخیره و در زمان نیاز اجرا و ویرایش شود.
گزارش مرور اعتبارات، میتواند تصویر کلانی از شرایط بودجهای سازمان را با سطوح مورد نیاز کاربر فراهم کند. این سطوح میتواند شامل بودجه و عملکرد به تفکیک منابع، برنامهها، فعالیتها، فصول هزینهای و سرمایهای، طرحها، پروژهها، مراکز فعالیت و همچنین سطوح ریزتر مورد نیاز کاربران باشد.
بودجهریزی برمبنای عملکرد
بودجهریزی بر مبنای عملکرد روشی برای ایجاد ارتباط میان اطلاعات عملکرد با بودجه است. نرم افزار بودجه ریزی عملیاتی ، با ایجاد زمینه ثبت اطلاعات بودجه و عملکرد بر اساس سطوح مختلف (برنامه، فعالیت و زیرفعالیت و …) میتواند ابزار مناسبی در راستای کمک به پیادهسازی کامل بودجهریزی برمبنای عملکرد در سازمانها باشد.
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
کاربران چند سطحی کاربران
-
مشاهده اطلاعات شهرها و مناطق شهرستانهاي استان
-
ثبت اطلاعات مربوط به حساب کل ، حساب معين، حساب تفضيلي
-
ثبت اطلاعات مربوط به پروژه ها و طرحها
-
مشاهده درخواستهاي رسيده به همراه جزئيات کالاها و يا خدمات ارسالي از سيستم صدور برگ انجام معامله و کارتابل تدارکاتی توسط رئيس اداره بودجه
-
مشاهده اطلاعات درخواستهاي تعميرات و يا خدمات جزئي ارسالي از سيستم امور خدماتي توسط رئيس اداره بودجه
-
ارسال درخواستهاي رسيده بر اساس محتوا به بخش بودجه جاري و يا يودجه سرمايه اي جهت تامين اعتبار
-
تعريف اعتبار مصوب جاري و سرمايه اي سالانه توسط کاربر بخش جاري و کاربر بخش سرمايه اي
-
تامين اعتبار درخواستهاي رسيده داخلي توسط کاربران بخش جاري و سرمايه اي
-
تامين اعتبار درخواستهاي رسيده شهرستانها توسط کاربران بخش جاري و سرمايه اي
-
ثبت هزينه هاي اعتبارات داخلي توسط کاربران بخش ثبت هزينه ها در بخش جاري و سرمايه اي
-
ثبت هزينه اعتبارات شهرستانها توسط کاربران شهرستانها
-
کنترل هزينه هاي وارد شده توسط کاربران استاني و يا کاربران شهرستاني توسط کاربر بخش کنترل هزينه
-
تامين اعتبار درخواستهاي فاقد برگ درخواست کالا در بخش جاري و سرمايه اي
-
انتقال درخواستهاي تامين اعتبار شده به صدور برگ انجام معامله
-
انتقال درخواستهاي تعميرات يا خدمات جزئي تامين اعتبار شده به سيستم امور خدماتي
-
انتقال درخواستها ي تامين اعتبار شده جهت انجام معاملات کلي و يا معاملات جزئي به سيستم قرارداد و يا خريد
-
ثبت هزینه های اسناد مالی ارسالی از پرداختی های غیر پرسنلی از طریق کارتابل مالی و ارسال مجدد به کارتابل مالی
-
گزارشات متعدد مربوط به بخش بودجه جاري
-
گزارشات متعدد مربوط به بخش بودجه سرمايه اي
-
اخذ گزارشات شهرستانها
ذينفعان سيستم : اداره تدارکات، واحد کنترل کالا، اداره خدمات ، واحد خدمات واداره بودجه
محدوده کاري سيستم: اداره بودجه، بخش بودجه جاري، بخش بودجه سرمايه اي، امور مالي شرکت ها و سازمان ها و شهرستانها ي تابعه
-
ارتباط با ساير سيستم ها
-
کارتابل تدارکاتی مشاهده جزئیات درخواستهای شهرستانی ارسالی از کارتابل تدارکاتی
-
سيستم صدور برگ انجام معامله مشاهده جزئیات برگ انجام معامله های ارسالی از سیستم صدور برگ انجام معامله
-
سيستم امور خدماتي مشاهده جزئیات درخواستهای تعمیرات ملزومات اداری ارسالی از سیستم امور خدمات
-
سيستم قرارداد دریافت درخواستهای عودتی از سیستم قرارداد
-
سيستم خريد دریافت درخواستهای عودتی از سیستم خرید
-
کارتابل مالی مشاهده اسناد مالی ارسالی از کارتابل مالی جهت ثبت هزینه ها
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
ارائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
کارتابل مالی
سیستم کارتابل مالی جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مالی بوده که به منظور مکانیزه کردن و پوشش فعالیتهای موجود در خصوص اسناد غیر پرسنلی تهیه شده است که بر اساس فرایندهای کاری تعریف شده توسط مدیریت سیستم انجام می گیرند .نتیجه فعالیتهای انجام یافته بر روی درخواستها از طریق کارتابل تدارکاتی توسط درخواست کنندگان قابل پیگیری و ردیابی می باشد. .
اطلاعات بیشتر
بودجه و اعتبارات
سازمانها و دستگاههای اجرایی به دلایل مختلف نیازمند کنترل منابع در اختیار و ارائه گزارشهای متنوع بودجه و عملکرد هستند. نرم افزار کنترل بودجه و تامین اعتبار همیار سازمان های دولتی، ضمن ارائه فرمهای مورد نیاز به منظور ثبت منابع و مصارف بودجه، امکانی را فراهم میکند که کنترلهای مورد نیاز قانونی و مدیریتی در سطوح مختلف اعمال شوند.این سیستم انواع گزارشهای مقایسه بودجه و عملکرد به تفکیک سطوح مورد استفاده بودجهای دستگاههای اجرایی، سازمانها و شرکتها را ارائه میکند.
اطلاعات بیشتر
حسابداری عمومی
ماحصل فعالیتهای شرکت، اعم از خرید و فروش کالاها و خدمات، انبارداری و غیره در نهایت در قالب اسناد حسابداری ثبت میشود. اسناد حسابداری مبنای تهیه تمامی گزارشات قانونی شرکت اعم از گزارش دفاتر قانونی (شامل دفاتر کل و روزنامه) گزارش صورتهای مالی و گزارشات تجزیه و تحلیل مالی است. از آنجا که این گزارشات مورد رسیدگی حسابرسان قرار گرفته و به نهادهای نظارتی ارائه میشود، شفافیت، صحت و قابلیت اتکای اطلاعات در یک فرایند حسابداری بسیار با اهمیت است.
اطلاعات بیشتر
حقوق و دستمزد
کاهش زمان انجام محاسبات طولانی و پیچیده در کنار لزوم دقت در اجرای فرآیندهای جبران خدمات، بهکارگیری ابزار مناسب را برای این بخش از سازمانها به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل کرده است. در سیستم حقوق و دستمزد خدمات نرم افزار منابع انسانی، ضمن تعریف و پیکربندی انواع بستههای جبران خدمات، امکان پرداخت حقوق و سایر پرداختیهای قانونی و دورهای (عیدی، بازخرید سنوات و بازخرید مرخصی) و همچنین پرداختیهای خاص سازمان وجود دارد. بهکارگیری نرم افزار حسابداری حقوق و دستمزد، پیچیدگیهای موجود و سناریوهای خاص سازمانها در محاسبه و پرداخت به کارکنان را به شایستگی پوشش میدهد و دغدغه پاسخگویی به مدیران داخلی و سازمانهای قانونی بیرونی را به کمترین حد خود میرساند..
اطلاعات بیشتر
دارائی های ثابت
داراییهای ثابت در هر سازمان بخش عمدهای از داراییهای غیر جاری آنها را تشکیل میدهند. از اینرو ردیابی آخرین وضعیت این داراییها و ارزشیابی درست و بهروز آنها اگر به درستی و با قابلیت اتکای کافی انجام نشود، میتواند منجر به بالا رفتن ریسک مدیریت بهینه این داراییها شود.
اطلاعات بیشتر
حسابداری انبار
سیستم حسابداری انبار جز زیر سیستم نرم افزار هوشمند یکپارچه مالی بوده و این امکان را برای کاربران بخش مالی فراهم می کند تا بر اساس اطلاعات رسید و حواله صادر شده در سیستم انبار اقدام به قیمت گذاری کالاها و تعیین ارزش بهای آنها و همچنین تعیین محل هزینه کالاها را نمایند. لازم به ذکر است که این قیمت گذاری بر اساس میانگین موزون محاسبه می گردد.
اطلاعات بیشتر
خزانه داری
از جمله الزامات مدیریت وجوه نقد سازمان؛ آگاهی در لحظه از وضعیت دریافتها و پرداختها، ثبت و ردیابی اسناد دریافتنی و پرداختنی است. انجام این مهم بدون داشتن راهکاری نرمافزاری امکانپذیر نیست.
نرم افزار دریافت و پرداخت به عنوان یکی از ماژول های نرم افزار حسابداری همیار، با ارائه گزارشهای کامل از زوایای متفاوت، این امکان را در اختیار مدیران و تصمیمگیرندگان سازمان قرار میدهد که در کمترین زمان ممکن، بتوانند اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین گزارشهای کنترلی یا تحلیلی و زمانمحور متعددی در این راهکار تعبیه شده است که به سازمان در اتخاذ تصمیمات بهینه و ارزیابی آنها در هر لحظه از زمان کمک میکند.
اطلاعات بیشتر
مودیان
از زمانی که ارسال صورت حساب الکترونیکی به سامانه مودیان الزامی شده است، صاحبین مشاغل بخصوص حسابداران برای اتصال و کار با این سامانه به دنبال راه حلی آسان و سریع هستند. استفاده از
نرم افزار سامانه مودیان
که به عنوان یک واسط بین مودی و اداره مالیات عمل می کند، ارسال صورت حساب را راحت کرده است. با نرم افزار همیار به آسانی و سریع می توانید صورتحساب را ارسال کنید.
اطلاعات بیشتر
بهای تمام شده
محاسبه بهای تمام شده به موقع و قابل اتکا در مقاطع زمانی مختلف یک دوره مالی، همواره از دغدغههای مدیران شرکتهای تولیدی است. پیچیدگیهای فرایندهای تولید در صنایع مختلف در کنار تنوع در محصولات و میزان ظرفیت تولید و خطوط تولیدی، منجر به تفاوتهایی در محاسبه بهای تمام شده میشود که این امر نیازمند یک راهکار نرمافزاری فرایندگرا است.
نرم افزار بهای تمام شده همیار ، با ایجاد سهولت در پیادهسازی سیستم و سرعت بخشیدن به فرآیند محاسبه بهای تمام شده، انجام وظیفه فوق را امکانپذیر میکند. این ماژول از طریق جمعآوری اطلاعات کالاهای تولیدی و خدمات ارائه شده، تسهیم هزینه مراکز خدماتی به سایر مراکز و تسهیم مصرف کالاها، بهای تمام شده را به روش استاندارد و واقعی محاسبه میکند. در نهایت بهای تمام شده محصولات و انحرافات موجود را جهت تصمیمگیری مناسب در اختیار ذینفعان قرار میدهد.
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان