نرم افزار مدیریت انبار
سیستم انبار جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که با استفاده از سيستم انبار کليه اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالاها از انبار سازمان ها، شرکت ها و ... که بر اساس فعالیتهای واحدهای مختلف صورت می گیرد ثبت ميگردد. همچنین موجودی کالاها به تفکیک هر واحد قابل دسترسی بوده و این امکان را به پرسنل شرکت می دهد که در هر لحظه موجودی کالاهای واحد خود را مشاهده و نسبت به صدور درخواست های حواله و یا خرید اقدام نمایند. این زیرسیستم با سیستم گزارش مصرف در تبادل و تعامل اطلاعات می باشد.
عملیات انبارداری و حسابداری انبار شامل فعالیتهای مهمی نظیر مدیریت انبار، جانمایی کالا، مدیریت موجودی، ثبت ورود و خروج کالا، قیمتگذاری و حسابداری مواد و کالا، مدیریت درخواستها، انبارگردانی و غیره است. به دلیل پیچیدگی، تنوع، اهمیت و حجم بالای فرآیندهای انبارداری و همچنین اهمیت بالای موجودی کالا، این فعالیتها جزء نیازهای اساسی بسیاری از شرکتهای تولیدی و تجاری است.
نرم افزار انبارداری تحت وب همدم ، یک راهکار فرآیند محور در مدیریت موجودی کالا و انبار است که قابلیت انطباق با فرایندهای هر کسبوکار را دارد. این سیستم فعالیتهای مربوط به انبارداری را برای کاربران سادهتر کرده و در عین حال ارتباط میان فرآیندهای مختلف انبار را با انعطافپذیری بالاتری فراهم میکند.
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
تعريف کاربران سیستم و تعيين مجوزهاي استفاده از سيستم
-
عریف اطلاعات مراکز و واحدهاي مراکز و پرسنل واحدها
-
امکان تعريف انبارهاي متعدد و کالاهاي انبار و نقطه سفارش هر کالا
-
امکان تعريف تعداد مزايده و تخصصي و يا عمومي بودن کالاها
-
گروه بندي کالاها و واحدهاي کالا
-
اطلاعات پيمانکاران و شرکتهاي همکار
-
مشاهده درخواستهای رسیده( درخواستهای خرید، خدمات، مازاد ) از کارتابل تدارکاتی جهت صدور حواله و یا رسید
-
صدور رسید بر اساس درخواستهای رسیده از کارتابل تدارکاتی
-
صدور حواله بر اساس درخواستهای رسیده از کارتابل تدارکاتی
-
ثبت اطلاعات انواع رسيدهاي موجود در شرکت ( رسيد عادي ، برگشتي، تحويل مستقيم و ... )
-
ثبت اطلاعات انواع حواله هاي موجود در شرکت ( حواله عادي ، حواله هاي مزايده و ... )
-
امکان ابطال درخواست هاي ارسالي ، اطلاعات حواله ها و رسيدها
-
مشاهده اطلاعات رسيدها و حواله هاي تاييد شده در سيستم کارتابل
-
قطعي کردن رسيدها و حواله ها
-
انتقال کالا از انبار به انبار و ياانتقال کالا از واحد به واحد
-
تهيه ليست انبارگرداني و مغايرت
-
پايان سال عملکرد و مشاهده اطلاعات درخواستها، رسيدها و حواله هاي سالهاي قبل
-
انواع گزارشات بر اساس اطلاعات موجود
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
ارائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
کارتابل تدارکاتی
سیستم کارتابل تدارکاتی از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکاتی می باشد که به منظور مکانیزه کردن و پوشش فعالیتهای موجود در مدیریت تدارکات جهت ارائه خدمات به پرسنل سازمان طراحی و پیاده سازی شده است .این سیستم شامل چندین زیر کارتابل می باشد که هر کدام بر اساس فرایندهای کاری تعریف شده توسط مدیریت سیستم انجام می گیرند .خروجی هر کارتابل بر اساس ماهیت کاری انجام شده به سیستم مربوطه جهت صدور اسناد مربوطه و یا ادامه فعالیت انتقال می یابد. همچنین نتیجه فعالیتهای انجام یافته بر روی درخواستها از طریق کارتابل تدارکاتی توسط درخواست کنندگان قابل پیگیری و ردیابی می باشد سيستم به منظور سهولت فعاليتهاي کاري شرکت ها و سازمانها بر اساس فرايندهاي کاري تعریف شده و موجود درآنها مي باشد و شامل چندين بخش مجزا مي باشد برخي از قسمتها کارکرد عمومي داشته و توسط کليه پرسنل قابل استفاده مي باشد و ساير قسمتها اختصاصي و بر اساس فرايندهاي کاري قابل استفاده مي باشد.از مزاياي اين سيستم ارتباط با ساير سيستمها و تبادل اطلاعات به صورت مکانيزه مي باشد که اين امر باعث کاهش خطاي ورود اطلاعات در بخشهاي مختلف و توسط کاربران ساير بخشها مي شود. از ديگر امکانات اين سيستم امکان رديابي و پيگيري درخواستهاي ثبت شده توسط خود پرسنل که باعث کاهش مراجعين به بخشهاي مربوطه مي گردد.
اطلاعات بیشتر
انبار
سیستم انبار جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که با استفاده از سيستم انبار کليه اطلاعات مربوط به ورود و خروج کالاها از انبار سازمان ها، شرکت ها و ... که بر اساس فعالیتهای واحدهای مختلف صورت می گیرد ثبت ميگردد. همچنین موجودی کالاها به تفکیک هر واحد قابل دسترسی بوده و این امکان را به پرسنل شرکت می دهد که در هر لحظه موجودی کالاهای واحد خود را مشاهده و نسبت به صدور درخواست های حواله و یا خرید اقدام نمایند. این زیرسیستم با سیستم گزارش مصرف در تبادل و تعامل اطلاعات می باشد.
اطلاعات بیشتر
اموال
توانایی ردیابی موثر و مدیریت اموال و دارایی ثابت برای هر سازمان، صرفنظر از اندازه یا صنعتی که در آن فعالیت میکند، ضروری است؛ چراکه هر شرکتی که دارایی ثابتی مانند اموال اداری، ماشینآلات و تجهیزات را در اختیار دارد، باید اطمینان حاصل کند که هر یک از این داراییها به درستی عمل میکنند و در
زمان صحیح
در اختیار
فرد صحیح
و در
محل صحیحی
قرار دارند.
اما مدیریت اموال و دارایی ثابت سازمان، بدون در اختیار داشتن یک سیستم قابلاعتماد مانند نرم افزار اموال، ناممکن است و این موضوع میتواند عواقب جبران ناپذیری را برای سازمان درپی داشته باشد. این موضوع به حدی مهم است که در دنیای امروز، سازمانهای پیشرو برای مدیریت هرچه بهتر اموال و دارایی ثابت خود، از یک تکنولوژی مانند RFID نیز در کنار نرم افزار اموال بهره میبرند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت قرارداد و پروژه
سیستم قرارداد جز زیر سیستم نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد و به منظور ثبت اطلاعات درخواستهايي که بر اساس قيمت درخواست جزء معاملات کلي محسوب مي شود طراحي گرديده است. درخواستهاي تامين اعتبار شده ارسالي از سامانه بودجه بر اساس قيمت سالانه تعريف شده در کميسيون معاملات توسط سيستم تشخيص داده شده و ثبت مي گردند و اقدامات بعدي توسط کاربران بخش مربوطه صورت مي گيرد. همچنين سیستم قرارداد براي واحد هاي موجود در اداره خريد و قرارداد قابل دسترسي مي باشد و کاربران هر واحد فقط درخواستهاي مربوط به واحد خود را که از طريق واحد مديريت مشخص مي گردد مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام مي دهند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت امنیت
سیستم مناقصات از زیرسیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد و این امکان را برای سازمان فراهم می نماید تا معاملاتی که به صورت عمومی بر گزار می گردند را از این طریق به اطلاع عموم رسانده و در صورت نیاز امکان استفاده از اسناد شرکت در معامله را برای اعضای مورد تائید سازمان فراهم نمایند. همچنین این امکان را به پیمانکاران و مشاورین می دهد تا اطلاعات شرکت خود را جهت بررسی به سازمان ارسال نموده و یا نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند. سیستم مناقصات امکان ثبت نام پيمانکاران با حوزه هاي کاري متفاوت و مشاهده اطلاعات معاملات کلي و جزئي که از سامانه قرارداد و خريد جهت شرکت عموم را فراهم مي نمايد اين سيستم در 2 بخش Control Panel و Inter Face طراحي شده است که بخش Inter Faceتوسط پيمانکاران قابل مشاهده مي باشد و Control Panel مربوط به کاربران شرکت مي باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مناقصات الکترونیکی
سیستم مناقصات الکترونیکی از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد و امکان ثبت نام پيمانکاران با حوزه هاي کاري متفاوت و مشاهده اطلاعات معاملات کلي و جزئي از سیستم قرارداد و خريد جهت شرکت عموم را فراهم مي نمايد. سیستم مناقصات الکترونیکی در 2 بخش Control Panel و Inter Face طراحي شده است که بخش Inter Face توسط پيمانکاران قابل مشاهده مي باشد و Control Panel مربوط به کاربران سازمان مي باشد.
اطلاعات بیشتر
صدور برگ انجام معامله
سیستم صدور برگ انجام معامله از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که امکان صدور برگ انجام معامله برای درخواستهای رسیده از کارتابل تدارکاتی ( خرید، خدمات، پروژه) در سطح استان را فراهم نموده و با ارسال به سیستم بودجه نتیجه درخواست به همراه ردیف های اعتباری چاپ گرفته شده و جهت صدور سند هزینه به واحد مربوطه ارسال می گردد. اين ابزار جهت طراحي فرم هاي کاري براي ورود اطلاعات در آنها طراحي گرديده است. باصدور برگ انجام معامله امکان ثبت درخواستهاي واحدهاي درخواست کننده جهت خريد اقلام يا انجام خدمات و صدور برگ انجام معامله بر اساس نوع درخواست را دارا مي باشد. اين سيستم با سيستم بودجه در ارتباط بوده و امکان ارسال درخواستها به آن سيستم رادارا مي باشد.
اطلاعات بیشتر
خدمات
سیستم امور خدمات جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد و به منظورقیمت گذاری درخواستهای تعمیرات ارسالی و ارسال به سیستم بودجه جهت تامین اعتبار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این سیستم این امکان را به کاربران استانی و شهرستانی می دهد تا هزينه اشتراک گاز، برق،آب و عوارض نوسازی را به همراه مدارک پیوستی در سیستم ثبت کرده و بر اساس این اطلاعات این امکان را برای مدیران فراهم می نماید تا انواع گزارشات حاملهای انرژی را در خصوص هزینه های صورت گرفته در مراکز اخذ نمایند. سیستم خدمات به منظور ثبت درخواستهاي تعميرات و ملزومات اداري، هزينه اشتراک مراکز ( هزينه گاز، آب، برق، عوارض نوسازي)، هزينه سوخت خودروهاي شرکت و هزينه هاي .تلفن هاي ماهواره اي و بيمه کارگران، درخواست خودرو و .. مورد استفاده قرار مي گيرد.
اطلاعات بیشتر
ارزیابی پیمانکاران
سیستم ارزیابی پیمانکاران از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند و یکپارچه تدارکات بوده و این امکان را به کارشناسان واحد های خرید و قرارداد می دهد تا نتایج ارزیابی های انجام یافته در کمیته های فنی و بازرگانی بر روی پیمانکاران و مشاورین را مشاهده و نسبت به ادامه همکاری تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. همچنین این امکان را به واحد های درگیر با پیمانکار می دهد تا عملکرد پیمانکار را به صورت پروژه ای و یا ماهیانه ارزیابی نمایند. سیستم ارزیابی پیمانکاران امکان ارزيابي پيمانکاران شرکت کننده در منافصات دو مرحله اي ثبت شده در سامانه قرارداد را بر اساس عوامل ارزيابي تعيين شده براي هر مناقصه فراهم مي نمايد. همچنين امکان ارزيابي عملکرد واحدهاي درخواست کننده درگير در مناقصه را بر اساس عوامل ارزيابي عملکرد مناقصات از طريق سیستم کارتابل فراهم مي نمايد این سامانه با سیستم خرید، قرارداد و مناقصات طراحی شده در شرکت در ارتباط می باشد
اطلاعات بیشتر
خرید
سیستم خرید جز زیرسیستم نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که با استفاده از سیستم خرید درخواستهایی که از طریق سامانه بودجه تامین اعتبار شده جهت انجام معامله (بر اساس نوع معامله تشخیص داده شده توسط سیستم از روی قیمت سالانه) ارسال شده اند قابل مشاهده بوده و بر اساس نوع معامله فعالیتهای مربوطه توسط کارشناسان انجام شده و در سیستم ثبت می گردد. لازم به ذکر است که اين سامانه براي واحد هاي موجود در اداره خريد و قرارداد قابل دسترسي مي باشد و کاربران هر واحد فقط درخواستهاي مربوط به واحد خود را که از طريق واحد مديريت مشخص مي گردد مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام مي دهند. سیستم خرید به منظور ثبت اطلاعات درخواستهايي که بر اساس قيمت درخواست جزء معاملات جزئي محسوب مي شود طراحي گرديده است. درخواستهاي تامين اعتبار شده ارسالي از سامانه بودجه بر اساس قيمت سالانه تعريف شده در کميسيون معاملات توسط سيستم تشخيص داده شده و ثبت مي گردند و اقدامات بعدي توسط کاربران بخش مربوطه صورت مي گيرد همچنين اين سيستم براي واحد هاي موجود در اداره خريد و قرارداد قابل دسترسي مي باشد و کاربران هر واحد فقط درخواستهاي مربوط به واحد خود را که از طريق واحد مديريت مشخص مي گردد مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام مي دهند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان