نرم افزار مدیریت خرید
این نرم افزار تمرکز بر مدیریت و پردازش سفارشات خرید ، مدیریت استعلامات ، مدیریت دریافت و تحویل ، مدیریت انبار کالا و مدیریت اطلاعات تامین کنندگان دارد.
- مديريت و پردازش سفارشات خريد: درخواست برای کالا ممکن است از مدیریت های مختلف شرکت به مدیریت خرید ارسال گردد. دریافت درخواست های کالا، کنترل موجودی برای تامین درخواست ها و تبدیل این درخواست ها در صورت عدم موجودی کافی به سفارش خرید توسط این کارکرد صورت می گیرد.
- مديريت استعلامات و مناقصات: برای تامین سفارشات خرید، براساس آیین نامه معامالت ممکن به شیوه های معامالت خرد، معامالت متوسط یا معامله کالن پیروی شود. در هریک از این شیوه ها روش تامین متفاوت بوده و می تواند از استعالم از تعداد محدود تامین کننده تا برگزاری مناقصه داخلی یا خارجی در این طیف پوشش داده شود. این کارکرد مدیریت فرآیند و گردش کار استعالم ها و مناقصه ها را بر عهده دارد. تولید و ارسال استعالم، دریافت پیشنهاد های تامین کنندگان، ارزیابی پیشنهادها و تعیین برنده طی این کارکرد مدیریت می شوند.
مديريت دريافت و تحويل: این کارکرد مسئولیت پیگیری دریافت و تحویل کالا را از مبادی داخلی و خارجی بر عهده دارد. در خریدهای خارجی براساس شرایط قرارداد ممکن گزینه های مختلفی برای دریافت کالا در نظر گرفته شود. از این رو براساس مفاد قرارداد، دریافت پیگیری می شود. در برخی از موارد ضروری است تا کالا تا زمان تحویل بیمه شود که بیمه کالا در این کارکرد مدیریت می شود. در برخی از موارد نیز نیاز است تا کاال مورد بازرسی شخص ثالثی قرار گرفته و صحت، کیفیت و کمیت آن تایید شود که این فرآیند نیز توسط کارکرد مدیریت دریافت پشتیبانی می شود.
- مديريت انبار کالا: مدیریت انبار شامل دو بخش مدیریت موجودی کالا و مدیریت عملیات انبار است. کالاها پس از دریافت به عنوان موجودی در انبار ذخیره سازی می شوند. اطالعات کالاها از زمان ورود تا زمان خروج به صورت کامل توسط این کارکرد مدیریت می گردد. همچنین این کارکرد عملیات انبار از جمله پردازش کالاهای ورودی، نگهداری، برداشتن، آماده سازی و ارسال برای مصرف کنندگان را پشتیبانی می کند.
- مديريت اطلاعات تامين کنندگان: اطلاعات تامین کنندگان طرف قرارداد و طرف معامله با شرکت در
این کارکرد مدیریت می گردد. ثبت اطالعات تامین کنندگان، به روزرسانی اطالعات آنها، ثبت سوابق
معامالت، ثبت عملکرد تامین کننده، لیست سیاه تامین کنندگان و رتبه بندی آنها توسط این کارکرد انجام
می شود.
امکانات و ابزارهای نرم افزار
-
امکان امضا درخواست های پرسنل زیر مجموعه
-
کنترل هوشمند کارتابل ، دسترسی ها و آلارمهای هوشمند سیستمی (مانند آلارم های جذب و تشکیلات و حکم و پرسنلی)
-
امکان ارسال پیغام پرسنل به همدیگر
-
تقویم کاری کارتابل با امکان دسترسی پرسنل برای یکدیگر
-
امکان ثبت برنامه کاری و مدیریت رویدادها
-
پرونده الکترونیکی پرسنل
-
امکان استفاده از فزایند ساز و تعریف فرایند ها
-
امکان گردش انواع درخواست
-
امکان گردش اسناد بر اساس قوانین تعریفی
-
امکان گردش درخواست ها بر اساس فرایند تعریفی و چارت
-
امکان پیگیری درخواست ها و عملیات
-
امکان تعریف تفویض اختیار برای کارتابلها
-
آرشیو اتوماتیک اسناد و ایجاد پرونده الکترونیکی هر فرد
-
ایجاد بایگانی اتوماتیک در سازمان
امکانات سیستم به تفکیک بخش ها :
بخش مرخصی:
-
مشاهده درخواستهاي مرخصي رسيده جهت تائيد
-
امکان درخواست انواع مرخصی
-
امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي مرخصي
-
امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده ( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) خود پرسنل
-
امكان مشاهده مرخصي هاي صادر شده( ساعتي ، اداري، روزانه، استعلاجي ) زير مجموعه
-
امكان مشاهده مرخصي هاي باقي مانده
-
امكان درخواست مرخصي ساعتي ، روزانه ، اداري
-
امكان پيگيري درخواستهاي مرخصي
-
امكان چاپ برگه مرخصي ها
-
امكان ابطال مرخصي ها
-
كنترل مرخصي هاي ثبت شده بر اساس ورود و خروج كاربر از طريق دستگاه ورود و خروج
بخش ماموريت :
-
مشاهده درخواستهاي ماموريت رسيده جهت تائيد
-
امكان تائيد ، عودت و يا ابطال درخواستهاي ماموريت
-
امکان ثبت ماموریت
-
امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) خود پرسنل
-
امكان مشاهده و ويرايش ماموريتهاي صادر شده ( داخل يا خارج استان ) زير مجموعه
-
امكان گزارش گيري از ماموريتها به صورت جزئي و كلي
-
امكان پيگيري درخواستهاي ماموريت
-
امكان چاپ حكم ماموريت
-
امكان ابطال ماموريت
-
امكان بستن ماموريتها ي تائيد شده و محاسبه مدت ماموريت
-
كنترل ماموريتهاي ثبت شده بر اساس درصد مجاز توقف شبانه
اضافه كاري :
-
امكان مشاهده اضافه كاري ماههاي قبل
-
امكان مشاهده مرخصي ها ، ماموريتها بر اساس ماه اضافه كاري
-
مشاهده كاركرد پرسنل بر اساس اطلاعات ورود و خروج
-
ثبت اضافه كاري براي پرسنل زير مجموعه بر اساس ميانگين تعيين شده توسط مديريت
بخش ورود و خروج:
-
مشاهده ورود خروج خود پرسنل و پرسنل زير مجوعه
-
مشاهده تاخيرات و تعجيلات ورود و خروج پرسنل
-
گزارش گيري از اطلاعات ورود و خروج بر اساس فيلتر هاي مختلف موجود
نمودار تشكيلاتی:
-
مشاهده اطلاعات مربوط به نمودار تشكيلاتي پرسنل وارد شده به سيستم
-
مشاهده دستورالعملها و فرمهاي ضميمه دستورالعملها
-
مشاهده روشهاي اجرائي و فرمهاي ضميمه
-
و... تفويض اختيار
تفويض اختيار تائيد ماموريت پرسنل
-
تفويض اختيار ثبت ، بستن ،و چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت
-
تفويض اختيار تائيد درخواستهاي مرخصي پرسنل زير مجموعه
-
تفويض اختيار ثبت ، چاپ و ابطال درخواستهاي ماموريت مرخصي
بخش درخواست خودرو براي ماموريت:
-
ارسال درخواست خودرو براي ماموريتهاي تائيد شده به واحد نقليه
-
مشاهده خودرو هاي تخصيص داده شده
-
ثبت اطلاعات بازگشت خودرو از ماموريت ( مسيرها ، توقف ها و كيلومتر طي شده خودرو)
بخش درخواست گواهي حقوق:
-
مشاهده گواهي هاي حقوق صادر شده براي هر پرسنل
-
امكان ثبت درخواست گواهي حقوق و ارسال به واحد مربوطه جهت تائيد و صدور گواهي
امکانات گزارش گیری نرم افزار :
-
ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیلهای داده های مورد نظر کاربر
-
مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح بهشکل ساده و تحلیلی
-
گزارشهای ساده و تحلیلی در قالب گزارشهای جامع
-
تهیهی گزارشهای رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد
-
رائهی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما
-
طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما
-
Software Architect
Microservice -
Programming Language
#C
-
DBMS
SQL Server or Oracle or Postgres
-
Back Office Web Platform
NETCore.
-
Front Office Web Platform
Angular
-
Reporting Technology
Stimulsoft, Reporting Services
- سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر
- سرمایه گذاری معادن و فلزات اکسیر خاک
- سرمایه گذاری صنایع غذائی آلما - هیوا
- مرکز نوآوری هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
- شرکت توسعه گران فناور صبا
- شرکت همیاران شمیم یاس
- شرکت توسعه کسب و کارهای پویان
- شرکت توسعه هوش مصنوعی عصر تدبیر
- ماهنامه تحلیل
- شرکت توسعه گران نرم افزار آذربایجان
- شرکت تعاونی هایتک
- شرکت کشت و صنعت معاش کشت
- شرکت آوای سبز ساوالان
- موسسه پژوهش و فناوری رها
- شرکت پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر
- دفتر انتقال تکنولوژی ایران و کره
- شرکت شتاب گستران صادرات علم و فناوری تدبیر
- شرکت توسعه صنایع و تجهیزات پزشکی عصر تدبیر
- شرکت تامین انرژی انصار کوثر
- شرکت نانو داروسازی بصیرت
- شرکت مبتکران تجارت و اقتصاد ماندانا سام
- کانون تبلیغاتی عرشیان
- باشگاه سوارکاری روناک
- مرکز نگهداری حیوانات شمیم یاس
از ويژگي هاي ديگر اين سيستم مي توان به مشاهده احکام، ابلاغيه ها،درخواست گواهي حقوق،درخواست خودرو، اخذ گزارشات کلی و ریز از ماموریت ها مرخصی ها، ورود و خروج ها و ... اشاره نمود. نرم افزار کارتابل اداری یک نرم افزار تحت وب بوده ونیازی به نصب هیچ برنامه ای جهت استفاده در سازمان را نداشته و کلیه پرسنل سازمان می توانند به سادگی از این سیستم استفاده نمایند. همچنین با ارتباطی که در این نرم افزار و نرم افزار اموال وجود دارد هر پرسنلی می تواند به صورت آنلاین اطلاعات اموال تحویلی خود را نیز مشاهده نماید.
کلیه پرسنل سازمان می توانند با نام کاربری خود وارد سیستم شده و فعالیت های خود را در حوزه منابع انسانی مدیریت نمایند. برای مثال یک پرسنل می تواند وارد سیستم شده و تقاضای مرخصی یا ماموریت خود را به صورت الکترونیکی ارسال نماید. یا یک پرسنل می تواند حکم یا فیش حقوقی خود را مشاهده نماید..
اين سامانه قدرت توليد کارتابل براي موضوعات و فرايندهاي مختلف را داشته و با تعريف گردش کارهاي مختلف (عمومي و اختصاصي) مي توان تمام فرايندهاي کاري را در سيستم مديريت و مراحل مختلفي را براي آنها تعريف نمود. از جمله ویژگی ها و امکانات این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
کارتابلی نمودن کلیه فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی (مانند درخواست جذب، درخواست انتقال نیرو؛ درخواست گواهی حقوق، درخواست وام، درخواست ماموریت ، درخواست مرخصی، درخواست مهمانسرا، شرکت در مسابقات ، مشاهده آخرین حکم ، مشاهده کارنامه عملکرد و... )
نرم افزارهای مرتبط
مدیریت تامین و توزیع
تامین اولین حوزه فرآیندی در زنجیره ارزش شرکت های پتروشیمی و نفت است. طی این حوزه فرآیندی، تقاضا برای مصرف فرآورده در کشور برآورد شده و برای تامین این تقاضا برنامه ریزی می گردد. برنامه ریزی برای تامین فرآورده طی دوره های زمانی سالانه، فصلی، ماهانه و روزانه انجام می شود. در دوره های بلند مدت تر، برنامه تامین فرآورده کلان تر بوده و دوره های زمانی کوتاه تر نیز برنامه جزیی و عملیاتی توزیع فرآورده را عرضه می کنند. پارامترهای مختلفی در برنامه ریزی تامین فرآورده تاثیرگذار بوده و مورد توجه قرار می گیرند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت عملیات
حوزه فرآیندی عملیات به صورت خاص بر انبارش و نگهداری فرآورده های نفتی تمرکز نموده است. فرآورده های نفتی پس از تامین از مبادی تامین در انبارهای اصلی و فرعی شرکت نگهداری می شوند. این انبارها در نقاط مختلف کشور مستقر شده اند و فرآورده های مورد نیاز مصرف کنندگان را برای نگهداری می نمایند. فرآیند دریافت و ذخیره سازی فرآورده در انبارها و بارگیری و خروج فرآورده از انبارها به فرآیند U معروف می باشد. در این فرآیند ایستگاه های کاری مختلف برای انجام عملیات انبارداری تعریف شده اند که تخلیه یا بارگیری فرآورده ها در انبار پس از گذر از این ایستگاه های کاری صورت می گیرد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت فروش
شرکت های پخش فرآورده های نفتی با طیف وسیعی از مشتریان و مصرف کنندگان روبرو هستند. تمامی مصرف کنندگان فرآورده های نفتی در سراسر کشور به نوعی مشتری این شرکت به شمار می روند. فرآورده هایی که توسط شرکت عرضه می شود با هدف سوخت یا خوراک مورد استفاده قرار می گیرد. سوخت در وسایل نقلیه استفاده شده یا اینکه به عنوان ماده اولیه برای گرمایش یا تولید انرژی در مراکز صنعتی استفاده می شود. خوراک نیز بخشی از مواد اولیه ای است که برای تولید سایر مواد مورد استفاده قرار می گیرد. مشتریان شرکت به دو دسته اصلی مشتریان عمده و مشتریان خرد قابل تقسیم هستند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت صادرات و واردات
تمرکز اصلی نرم افزار مدیریت صادرات و واردات بر مدیریت وارادات ، بازاریابی و صادرات ، مدیریت سوآپ و مدیریت ترخیص متمرکز می باشد .
اطلاعات بیشتر
مدیریت خرید
این نرم افزار تمرکز بر مدیریت و پردازش سفارشات خرید ، مدیریت استعلامات ، مدیریت دریافت و تحویل ، مدیریت انبار کالا و مدیریت اطلاعات تامین کنندگان دارد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت ایمنی و بهداشت
نرم افزار مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) مصباح، راهکاری تحت وب برای مدیریت، پیگیری و گزارش گیری از اطلاعات HSE هر سازمان می باشد. نرم افزار HSE با ظاهری کاربر پسند، تمامی جنبه های مختلف برنامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان ها را پوشش می دهد. اطمینان از ایمنی کارکنان و تسهیل ثبت اطلاعات و گزارش گیری از آن یکی از اهداف اصلی نرم افزار HSE می باشد.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مالی
مدیریت مالی یکی از حوزه های پشتیبانی شرکت است. جریان اصلی فرآیندهای مالی از گروه فرآیندی بودجه آغاز میشود این سامانه به گونه ای طراحی و پیاده سازی شده است که بیش از 80 درصد عملیات در آن بصورت اتوماتیک صورت می گیرد.
اطلاعات بیشتر
هوشمندی کسب و کار
نرم افزار BI با جمعآوری، تحلیل، تبدیل و تفسیر دادهها و تبدیل آن به اطلاعات قابل درک و اعتماد، به شما کمک میکند تا با تصمیمگیریهای استراتژیک و هوشمندانه، حضور موثرتری در بازار داشته باشید. در این راهکار تعداد قابل توجهی از داشبوردهای تحلیلی به شکل پیشفرض قابل استفاده هستند که با کمک آنها میتوان دید جامعی نسبت به فرایندهای سازمان کسب کرد.
اطلاعات بیشتر
ارزیابی پیمانکاران
سیستم ارزیابی پیمانکاران از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند و یکپارچه تدارکات بوده و این امکان را به کارشناسان واحد های خرید و قرارداد می دهد تا نتایج ارزیابی های انجام یافته در کمیته های فنی و بازرگانی بر روی پیمانکاران و مشاورین را مشاهده و نسبت به ادامه همکاری تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. همچنین این امکان را به واحد های درگیر با پیمانکار می دهد تا عملکرد پیمانکار را به صورت پروژه ای و یا ماهیانه ارزیابی نمایند. سیستم ارزیابی پیمانکاران امکان ارزيابي پيمانکاران شرکت کننده در منافصات دو مرحله اي ثبت شده در سامانه قرارداد را بر اساس عوامل ارزيابي تعيين شده براي هر مناقصه فراهم مي نمايد. همچنين امکان ارزيابي عملکرد واحدهاي درخواست کننده درگير در مناقصه را بر اساس عوامل ارزيابي عملکرد مناقصات از طريق سیستم کارتابل فراهم مي نمايد این سامانه با سیستم خرید، قرارداد و مناقصات طراحی شده در شرکت در ارتباط می باشد
اطلاعات بیشتر
خرید
سیستم خرید جز زیرسیستم نرم افزار هوشمند یکپارچه تدارکات می باشد که با استفاده از سیستم خرید درخواستهایی که از طریق سامانه بودجه تامین اعتبار شده جهت انجام معامله (بر اساس نوع معامله تشخیص داده شده توسط سیستم از روی قیمت سالانه) ارسال شده اند قابل مشاهده بوده و بر اساس نوع معامله فعالیتهای مربوطه توسط کارشناسان انجام شده و در سیستم ثبت می گردد. لازم به ذکر است که اين سامانه براي واحد هاي موجود در اداره خريد و قرارداد قابل دسترسي مي باشد و کاربران هر واحد فقط درخواستهاي مربوط به واحد خود را که از طريق واحد مديريت مشخص مي گردد مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام مي دهند. سیستم خرید به منظور ثبت اطلاعات درخواستهايي که بر اساس قيمت درخواست جزء معاملات جزئي محسوب مي شود طراحي گرديده است. درخواستهاي تامين اعتبار شده ارسالي از سامانه بودجه بر اساس قيمت سالانه تعريف شده در کميسيون معاملات توسط سيستم تشخيص داده شده و ثبت مي گردند و اقدامات بعدي توسط کاربران بخش مربوطه صورت مي گيرد همچنين اين سيستم براي واحد هاي موجود در اداره خريد و قرارداد قابل دسترسي مي باشد و کاربران هر واحد فقط درخواستهاي مربوط به واحد خود را که از طريق واحد مديريت مشخص مي گردد مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام مي دهند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت مصرف انرژی
مدیریت انرژی کلید کاهش مصرف انرژی در سازمان شماست با افزایش هزینه انرژی، کاهش مصرف انرژی از الزامات کاهش هزینه است نرم افزار مدیریت انرژی ابزار شما در کنترل و محاسبه هزینه های انرژی در سازمان است. این نرم افزار می تواند به سایر نرم افزار های سازمان شما متصل شده و اطلاعات مورد نیاز را تبادل کند. نرم افزار هوشمند مدیریت مصرف انرژی، قابلیت آنالیز و تحلیل میزان مصرف انرژی در سازمان و شهرستان های تابعه را داشته، می تواند بر اساس گزارشات مختلف میزان مصرف انرژی در سازمان را مدیریت نماید. این سیستم باعث صرفه جویی و کنترل هزینه های ناشی از انرژی (آب، برق و گاز) می شود.
اطلاعات بیشتر
مدیریت توزین
نرم افزار توزین كه دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری می باشد، می تواند با اتصال به سیستم نشاندهنده باسكول اطلاعات را با دقت كامل ثبت و ضبط نموده و در مواقع مورد نیاز اقدام به ارائه خروجی نماید.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدیریت نقلیه
ثبت اطلاعات خودرو هاي سازمان ومدیریت اطلاعات مربوط به خودرو، زمان تعمیرات آنها و میزان هزینه های صورت گرفته برای هر یک از آنها به عنوان یکی از مشکلاتی است که در شرکت ها وسازمانها وجود دارد. راهکار پیشنهادی این شرکت مشکلات مطرح شده را حل نموده است. سیستم خودرو (نقلیه) از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریت منابع انسانی بوده که به صورت یک سیستم تحت وب طراحی گردیده است امکان ثبت خودروهای سازمان، برنامه زمانبندی تعمیرات و همچنین تعویض قطعات خودرو وجود دارد.
همچنین با امکانی که در این سیستم تعبیه گردیده است می توان میزان هزینه های صورت گرفته برای هر خودرو و میزان مصرف آن را مشخص نمود. همچنین در این سیستم امکان ثبت مشخصات رانندگان بر اساس برنامه کاری قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این سیستم امکان ارتباط با سیستم ماموریت و کارتابل الکترونیکی می باشد که پرسنل می توانند بر اساس ماموریت های ثبت شده در سیستم درخواست های خودرو خود را جهت دریافت خودرو مشاهده نمایند.
اطلاعات بیشتر
مدلهای ارائه نرم افزار
در قالب ERP
$ 00.00
/LISENS-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده مشتری
- بهروزرسانیها توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساختهای داخلی سازمان
در قالب راهکار یکپارچه
$ 00.00
/LISENS- مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
- تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
- به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
- نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب ماژول نرم افزاری
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت خرید لایسنس نرم افزار
-
نحوه دسترسی محدود به شبکه داخلی سازمان
-
تامین زیرساخت و امنیت بر عهده مشتری
-
به روز رسانی توسط تیم IT سازمان شما
-
نیازمند تغییرات در زیرساخت های داخلی سازمان
در قالب نسخه ابری (بولوت)
$ 00.00
/ month-
مدل استفاده از نرم افزار به صورت پرداخت حق اشتراک
-
نحوه دسترسی بدون محدودیت مکانی، زمانی و بر بستر ابر
-
تامین زیرساخت و امنیت اطلاعات بر عهده
بولوت
-
بهروزرسانیها به صورت خودکار توسط
بولوت
-
امکان تغییر سریع منابع با توجه به نیازهای سازمان