ماژول مدیریت ارتباط با مشتریان

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک نرم افزار قدرتمند مبتنی بر مرورگر است که برای افزایش کارایی سازمانی طراحی شده است. اودوو ، شامل همه برنامه هایی است که تیم های فروش ، بازاریابی ، بخش حساب و مدیریت شما به یک مکان نیاز دارند.


تماس با ما

مقدمه

مدیریت ارتباط با مشتری بخشی اجتناب ناپذیر در هرگونه فعالیت تجاری است که شرکت را برای کسب فرصتهای تجاری و سودآوری فراهم می کند. بازی با مشتریان جدید و حفظ یک رابطه عالی و سالم با مشتریان موجود ، سود شرکت شما را افزایش می دهد. پلت فرم اودوو هر دو مورد را با جنبه های مدیریت پیشرفته و ابزارهای موجود برای انجام عملیات مختلف ارتباط با مشتری با مشتریان بالقوه و وفاداران فراهم می کند. مدیریت ارتباط با مشتریان اودوو دارای ویژگی های مختلف پیشرفته عملکرد شرکت است که باعث افزایش مشتری به شرکت می شود. برخی از این موارد عبارتند از:

بخشی از امکانات

سرنخ

برای ارسال نامه های الکترونیکی متناسب با بخش اصلی و فعالیت های Lead ، کمپین هایی ایجاد کنید.


موقعیت جغرافیایی سرنح ها

سرنخ های کشورها ، استان ها و شهرها را به طور خودکار از آدرس IP بازدید کننده خود شناسایی کنید.

گفتگوی آنلاین

گفتگوی آنلاین را در وب سایت خود فعال کنید تا با بازدید کنندگان خود صحبت کرده و آنها را به سرنخ تبدیل کنید. قوانینی برای کشورها یا صفحات اصلی تعریف کنید. 

تخصیص قوانین

قوانین خاص خود را تعیین کنید تا تیم فروش یا همکار فروش بر اساس  بخش ها به سرنخ های مناسب دسترسی داشته باشند. 

مدیریت فرصت ها

یک نمای کلی از جریان فرصت پیدا کنید. با رابط کشیدن و رها کردن سریعتر کار کنید. مراحل خاصی را برای هر تیم فروش تنظیم کنید.

دلایل باخت

برای بهبود اثربخشی فروش خود ، دلایل از دست رفته خود را تجزیه و تحلیل کنید .

امتیاز دهی به سرنخ

امتیازات خود را بر اساس معیارهای صریح و ضمنی (در صفحات مشاهده شده ، محلی سازی ، زمان) امتیاز دهید. اقدامات مختلف را براساس نمره سرب و قوانین اختصاص تیم تعیین کنید. تصمیم بگیرید که کدام یک از امتیازات سزاوار تبدیل به یک فرصت است.

ایمپورت سرنخ

با ابزار تطبیق ستون اودوو به راحتی اطلاعات سرنخ های احتمالی را وارد کنید .

عدم تکثیر سرنخ های مشابه

هنگام تبدیل یک سرنخ به یک فرصت ، پیشنهادات منجر به ادغام را دریافت کنید. بر اساس سرنخ ها به طور خودکار مخاطبین ایجاد کنید .

فعالیت ها و مدیریت تماس ها 

ترتیب فعالیت ها را در هر فرصت سازمان دهید. برنامه ریزی فعالیت ها با انجام اقدامات از پیش تعیین شده ، بلافاصله هر فعالیتی را در بخش  پیامهای فرصت ثبت کنید. فعالیت های تیم خود را پیگیری ، ثبت و تجزیه و تحلیل کنید.

سفارش سازی مراحل 

جریان فرصت خود را با اضافه کردن توضیحات در مراحل ، سفارشی کنید .  

ثبت تماس ها 

فقط با چند کلیک تماس ها را ثبت کنید یا تماس های VoIP را تحریک کنید. اودو پیشنهاد می کند که اقدام بعدی را پس از تماس به طور خودکار مجدداً برنامه ریزی کند.