تبریز ایران
04133109506-8

تماس با ما

info@asd.ir

ایمیل ما

نرم افزار مدیریت پورتال 

راهکارهای جامع پورتال یکی از قویترین پورتالهای سازمانی است که بر پایه دولت الکترونیک و با هدف مدیریت پورتال خدمات الکترونیک ایجاد گردیده است. این راهکارها بیش از 180 ماژول نرم افزاری را در بر میگیرد که می توان خدمات مختلفی را بر روی پورتال ارائه نمود. شرکت بر اساس این ماژول پرتال استان آذربایجان شرقی را پیاده سازی نموده بود.

هدف از طراحی این پرتال ایجاد مکانی می باشد که کاربران اینترنت در هر سطحی، با رجوع به آن بتوانند از سرویس های متداول بهره مند شده و یا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. از جمله اهدف این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

 

ماژول های پرتال

·         معرفی

ü      تاریخچه  

ü      ادارات

ü      چارت سازمانی

ü      معرفی هیئت مدیره و مدیر کل

ü      خوش آمدگویی مدیر کل

ü      معرفی زیر مجموعه (به ماژول مربوطه مراجعه شود)

ü      چشم انداز

ü      ماموریت

ü      فرصت های شغلی در سازمان

·         تورمجازی

در این ماژول یک تور جهت بازدید بخش های مختلف شرکت در نظر گرفته و سعی دارد بر اساس محل یک تور را از سازمان ارائه نماید. بدیهی است در کلیه بخش ماژول ها موارد امنیتی مد نظر قرار گرفته خواهد شد.

 

·         نمایشگاه مجازی

در این نمایشگاه سعی می شود تا یک نمایشگاه مجازی ایجاد شود که می تواند با موضوعات مختلف دسته بندی شود. همچنین در این نمایشگاه می توان محصولات یا خدمات شرکت ها ارائه نموده و ارزش افزوده برای سازمان ایجاد نمود.

 

·         مترو پولیتن سازمان

شاید در اولین نگاه متروپولیتن یک تور به نظر برسد در صورتی که این ماژول بر اساس موضوعات مختلف به ارائه اطلاعات سازمان کمک کند. برای مثال شکل زیر نمونه از متروپولیتن شهر آمستردام را نمایش می دهد.

داشبورد

داشبورد برداشت مستقيمي از همان داشبورد اتومبيل است که راننده اطلاعات مورد نظر خود از ميزان سوخت، سرعت و..را در هر لحظه کسب مي کند. بنابريان داشبورد در واقع يک ابزار مديريتي است براي نمايش اطلاعات عملکردي در سازمان ها ، براي اشخاصي که به اين اطلاعات نياز دارند به فرمتي که بيننده آن به سرعت بتواند ميزان کارايي و عملکرد سيستم را تشخيص داده و آنرا مديريت کند.

در این ماژول علاوه بر ارائه عملکرد سازمان در قالب نمودارهای مختلف استاتیک و داینامیک ، امکان بررسی عملکرد کاربران در پرتال و همچنین زیر پرتال ها فراهم می گردد.

 

ماژول اشیای گمشده

در این ماژول کاربران می توانند لیست اشیای گمشده سازمانی (گوشی و ... ) را ثبت و همچنین پیدا شده را مشاهده نمایند.

 

رسانه سازمان

به کمک این ماژول فایل های صوتی، تصویری و مصاحبه های همکاران سازمان در رسانه ها بر روی پرتال قرار می گیرد.

 

آینده سازمان

در این ماژول برنامه سازمان برای 5 سال آینده ارائه می گردد.

ü      کوتاه مدت

ü      میان مدت

ü      بلند مدت

 

تماس با ما

ü      پرسش های متداول

ü      تلفن های تماس

ü      نظام پیشنهادات

ü      تماس الکترونیکی با واحدهای مختلف

ü      چت آنلاین

 

ماژول فرايندساز 

به کمک اين سرويس فرايند ثبت و تائيد اطلاعات در سيستم مشخص مي گردد.

 

ماژول مديريت زير سيستم ها

در اين ماژول سرويسي جهت مديريت زير سيستم ها در سازمان ارائه خواهد گرديد و بر اساس اين سرويس امکان مديريت و ورود به سيستم هاي مختلف در سازمان محقق خواهد گرديد.

 

ماژول چند زبانه

به کمک اين سرويس اطلاعات پرتال  در چندين زبان تعريف شده ارائه مي گردد.

 

ماژول چند سطحي بودن

با اين ماژول سيستم به صورت چند سطحي مديريت گرديده و با استفاده از سيستم مديريت  منابع انساني به کاربران مختلف سرويس دهي خواهد نمود.

 

ماژول آلارم دهي

به کمک اين سرويس شما مي توانيد آلارم هايي را به صورت پارامتريک در سيستم تعريف نمائيد تا بر اساس آن به کاربران ايميل، پيامک و يا آلارمي از طريق سيستم ارسال گردد.

 

 

ماژول ارسال پيام کوتاه

به کمک اين سرويس می توان برخي خدمات را در سايت مبتني بر تلفن همراه نمود.

 

 

ماژول تقويم

به کمک اين شما مي توانيد بر اساس رويدادهاي مختلف عملياتي را در سيستم تعريف و ارسال نمائيد. از جمله اين عمليات مي توان به تغيير اتوماتيک پوسته پرتال  در ايام هاي ويژه مانند شهادت و ... اشاره نمود. يا به کمک اين سرويس خدمات خاصي را تعريف نمود.

 

ماژول RSS

به کمک اين سرويس شما مي توانيد سرويس هايي را از پرتال  هاي ديگر دريافت و در پرتال نشان داده يا بر اساس امکاناتي که در پرتال  گذاشته مي شود بعضي سرويس ها را به صورت RSS ارائه دهيد تا پرتال  هاي ديگر از اين سرويس ها استفاده نمايند.

 

ماژول ختم قرآن

يکي از بخش هاي اين پرتال ارائه خدمات فرهنگي مي باشد. به کمک اين ماژول هر کاربری مي تواند به صورت مجزا يا عمومي در ختم قرآن آنلاين شرکت نمايد.

 

ماژول آوا

به کمک اين سرويس آهنگ ها ، سرودها  و نوحه هاي مختلف در ساعات مشخصي از روز تعريف و از طريق پرتال  قابل پخش خواهد بود.

 

ماژول مسابقات

به کمک اين سرويس سرويس مسابقاتي به صورت چند سطحی در پرتال  اطلاع رساني خواهد گرديد.

 

ماژول روزنامه و نشريات

  به کمک اين سرويس کليه نشریات داخلی مي توانند نشريات خود را به صورت پولي يا رايگان از طريق پرتال ارائه نمايند. از ديگر خدمات اين پرتال معرفي کتب چاپ شده در سازمان از طريق پرتال  مي باشد.

 

سرويس هاي پولي

به کمک اين سرويس، سرويس هاي اختصاصي شرکت هاي خصوصي از طريق پرتال  معرفي گرديده و هزينه آنها اخذ خواهد گرديد. براي مثال آژانس ها، تورها و ...

 

خدمات مبتني بر سرويس

به کمک اين سرويس امکان ورود و پاس نمودن پارامتر به سرويس هاي ديگر سازمانها فراهم مي گردد. البته به صورت لينک هم سرويس هاي سازمان ها در پرتال  نمايه گذاري خواهد گرديد.

 

ماژول نظرسنجي

سرويس خوب زماني ارائه مي گردد که نياز سنجي خوبي صورت گرفته باشد . به کمک اين سرويس کليه نظرات به صورت طبقه بندي  شده (از صفحه تا کل پرتال) دريافت و گزارشات لازم ارائه خواهد گرديد.

 

ماژول خبرنامه

به کمک اين ماژول اخبار و اطلاعات، نشریه ها بر اساس سطح افراد ایمیل می گردد.

 

ماژول بخشنامه ها

به کمک اين سرويس کليه بخشنامه ها مبتني بر دانش و به صورت طبقه بندي شده ارائه خواهد گرديد.

 

ماژول ساز

با اين امکان شما مي توانيد ماژول هايي را طراحي و در پرتال تان قرار دهيد.

 

ماژول ارتباط با مدير عامل و رسيدگي به شکايات

با اين امکان بازديدکنندگان مي توانند از طريق پرتال درخواستها و پيشنهادات و يا انتقادات خود را به مسئولين سازمان ارسال نمايند .

 

ماژول ارسال پیام کوتاه

این ماژول به عنوان یک  ماژول کمکی در کنار بقیه ماژول ها ارائه خدمات می نماید.

 

ماژول مربوط به پوسته پرتال

با استفاده از اين امکان شما مي توانيد رنگ و مدل پرتال تان را به راحتي عوض نمائيد

 

ماژول فرم ساز

با استفاده از اين ماژول شما مي توانيد صفحات جديد را در پرتال  ايجاد و طراحي نمائيد. از خصوصيات بارز اين بخش امکان تعريف ديتابيس و ثبت اطلاعات براي فرم و همچنين مجوز دهي آن مي باشد.

 

ماژول منو ساز

با اين ماژول شما مي توانيد منوها و نحوه دسته بندي آن در پرتال تان را تعريف نمائيد.

 

·         سرمایه گذاری

در این بخش کسب و کار سازمان مورد توجه قرار گرفته و سعی می نماید با ارائه دیدگاههای مختلف نسبت به جذب ارزش افزوده و سرمایه گذار برای شرکت اقدام شود. از جمله بخش های پیشنهادی برای این ماژول عبارتند از:

ü      کسب و کار سازمان

ü      شرایط سرمایه گذاری

ü      جذب سرمایه گذار

ü      شرکت های همکار

ü      بخش خصوصی

ü      تبلیغات در سازمان

ü      پروژه های در دست اقدام

ü      پیشنهاد پروژه 

ماژول اخبار و رويدادها به صورت چندرسانه اي

ü        تعيين موضوعهاي خبري و دسته بندي آنها

ü      دريافت و ارسال خبر

ü      امکان ثبت خبر جديد بهمراه زمان و تاريخ

ü      امکان جستجو در خبر

ü      امکان آرشيو خبر

ü      ورود عکسهاي متنوع خبري

ü      قابليت چاپ اخبار

 

ماژول فرهنگي

ü      آلبوم عکس

ü      پرسشهاي متداول

ü      پرتال ها و لينکهاي مفيد

ü      خبرنامه الکترونيکي

ü      ارسال کارت پستال

ü      وبلاگ نويسي

ü      فرمهاي اداري

ü      لينکهاي مرتبط

ü      نقشه پرتال

ü       

ماژول پژوهش

ü      طرح هاي پژوهشي

ü      مقالات

ü      کتب

ü      نشريات

 

ماژول آلبوم تصاوير

ü      امکان upload  عکس و فيلم کوتاه

ü      امکان آرشيو نمودن عکس

ü      امکان گروه بندي عکسها

ü      امکان نمايش عکسهاي پربيننده

ü      درج منبع و يا عکاس هر عکس

 

ماژول جستجو

ü      جستجو در صفحات ايستاي پرتال

ü      جستجو در اينترنت

ü      جستجوي پويا

 

ماژول نظر خواهي

ايجاد و مديريت نظر سنجي در مورد از مزاياي اين سيستم مي باشد.

 

ماژول همايشها

ü      همايشهاي برگزار شده در سازمان

ü      همايشهاي مورد حمايت سازمان

 

ماژول قوانین و مقررات

در این ماژول کلیه قوانین و بخشنامه ها ثبت می گردد.

 

ماژول مناقصات و مزایدات

ü      لیست مناقصات

ü      لیست مزایدات

 

 

ماژول همايشها

ü      همايشهاي برگزار شده در سازمان

ü      همايشهاي مورد حمايت سازمان

 

  ماژول چند زبانه بودن

ü      با این ماژول امکان طراحی سایت با چندین زبان محقق می گردد

 

ماژول مدیریت فایل

در این ماژول فایلهای قابل دانلود بر اساس سطوح دسترسی بارگذاری و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ماژول پیام روز

در این ماژول پیام های روز بر اساس رویدادهای تاریخی، و به صورت رندوم قابل مشاهده است. لازم به ذکر است امکان تعریف و نمایش عکس برای یک روز خاص فراهم است.

 

ماژول مدیریت کتابخانه

در این ماژول لیست کتب موجود در کتابخانه سازمان و همچنین کتاب های الکترونیکی برای خوانندگان منتشر می شود.

 

ماژول بریده جراید

در این ماژول بریده جرایدها ارائه می گردد.

 

ماژول مدیریت مقالات

در این ماژول مقالات مربوط به همکاران یا مقالات مورد نیاز بارگذاری و بر حسب نیاز قابل دانلود می باشد.

 

ماژول تقویم آموزشی

در این ماژول اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی ضمن خدمت بارگذاری و تقویم آنها قابل مشاهده می باشد.

 

ماژول طرح و پروژه ها

در این ماژول لیست طرح ها و پروژه های در دست اجرا و اجرا شده سازمان ارائه می گردد.

 

ماژول شکایات

در این ماژول شکایات مربوط به کاربران و همچنین پیشنهادات آنها ثبت می گردد.

 

ماژول همايشها

ü      همايشهاي برگزار شده در سازمان

ü      همايشهاي مورد حمايت سازمان

 

ماژول سرويسهاي اعضا

ü      پست الکترونيک

ü      تغيير کلمه عبور

ü      دريافت شناسه کاربر

ü      ويرايش صفحات وب

ü      اشتراک اينترنتي

ü      امور مشترکين

 

ماژول ارتباط با مسئولين

ü      درج آدرس

ü      خلاصه اطلاعات فردي - علمي

ü      تعيين بخش دريافت کننده نامه توسط ارباب رجوع

 

ماژول نقشه سایت  

این ماژول به صورت اتوماتیک نقشه سایت را ایجاد و مدیریت می نماید.

 

ماژول درج آگهی

این ماژول امکان درج آگهی ها در پرتال را فراهم می آورد.

 

·         ماژول خدمات سازمانی

در این ماژول اطلاعات مربوط به خدمات سازمان ارائه می گردد. از جمله این اطلاعات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

ü      پیش شماره شهرها

ü      پیش شماره کشورها

ü      تعرفه ها

ü      شماره تلفن های ضروری

ü      سرویس شماره من

(در این سرویس یک 118 وبی ایجاد و هر شرکتی که تائید نموده و اخذ هزینه ای را پرداخت نماید اطلاعات تماس آن در سایت نمایش داده می شود.)

ü      پیش شماره های مراکز

ü      امور سهام

ü      خدمات الکترونیک (پست الکترونیک، شارژ سیسم کارت، پرداخت قبوص، رویت آخرین صورت حساب، سرویس 1818، ... )

ü      دریافت فیش حقوقی

ü      دانستنیهای سازمان

ü      اطلاعات سرویس های   سازمانی 

ü      امور بازنشستگان

ü     

 

 

·         ماژول راهنمای مشتریان

در این ماژول سعی خواهد گردید تا کلیه نیازهایی که یک مشتری در هنگام دریافت سرویس ها و یا حضور در سازمان نیاز دارد ارائه گردد:

ü      ثبت نام ها

ü      مراحل اداری خدمات مختلف

ü      مدارک

ü      خدمات ویژه

ü      نکات مهم

ü      قوانین

ü      تماس با سازمان

ü      امکانات اینترنت

ü      خدمات بهداشتی و درمانی

ü      .....

ü      لینک های مفید

علاوه بر این ماژول ماژول های دیگری نیز جهت راهنمایی  مشتریان و ارباب رجوع ها پیشنهاد گردیده است که از جمله آنها می توان به نقشه ها، تورمجازی، و... اشاره نمود. 

·         مراکز خدماتی

ü      معرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات سازمانی

ü      ترافیک شهری

ü      نقشه شهر

ü      پارکینک

ü      مسیر های دسترسی به خدمات سازمانی (دفاتر پستی)

ü      رزرو الکترونیکی  (نوبت دهی)

ü      لینک های مفید خدمات شهری

ü      تخمین فاصله میدان های شهر تا مراکز ارائه خدمات

ü      هزینه های حمل و نقل شهری

 

 

·         خرید، رستوران و سرگرمی ها

به کمک این ماژول می توان کلیه سرگرمی ها و خدمات رفاهی و ... را معرفی نمود.

ü      رستوران ها

ü      مراکز خرید و تعاونی سازمان

ü      جوایز و رویدادهای سازمان

ü      کوپن های نقدی

ü      سرگرمی ها

ü      خدمات خانواده همکاران

ü      ....

 

·         سخنرانی ها و سرگرمی ها

سخنرانی های علمی ، آموزشی و تجاری کوتاه مدت یکی از مواردی است می تواند در شرکت های سازمان مورد توجه قرار گیرد. در این ماژول اطلاعات مربوط به این سخنرانی ها، برنامه ها  مورد توجه قرار می گیرد.

 

·         مراکز اقامتی و مهمانسرا

در این ماژول اطلاعات مربوط به مهمانسرای و مراکز اقامتی همکار ارائه می گردد. لازم به ذکر است جهت کسب ارزش افزوده می توان آگهی های تبلیغاتی را در این زیر پرتال قرار داد.

 

·         نقشه ها

در این بخش نقشه کلی  سازمان با قابلیت zoom و حرکت ارائه گردیده و همچنین نقشه کلی شهرستهان  ارائه می گردد.

·         ماژول آمار پرتال

ü      شروع پرتال

ü      خبر ثبت شده

ü      مقاله ثبت شده

ü      در حال بازديد

ü      بيشترين بازديد همزمان

ü      بازديد امروز

ü      بازديد ديروز

ü      كل بازديد

ü      ميانگين

 

·         ماژول دانلود نرم افزار

نرم افزارهای مختلف گوشی و ... جهت دانلود ارائه می گردد.