راهکارهای منابع انسانی

سیستم یکپارچه و هوشمند مدیریت منابع انسانی (مصباح) با استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید نرم افزار و به صورت یک سیستم یکپارچه تحت وب با 12 زیر سیستم (کارتابل اداری, ورود و خروج, ماموریت و مرخصی, کارگزینی, احکام, آموزش کارکنان, مدیریت عملکرد,جذب و استخدام, رفاه, ارزیابی پرسنل, گزارش ساز, مدیریت رویدادها, فرایند ساز, داشبورد, آلارم دهی هوشمند ) می باشد.
باتوجه به شتاب گرفتن روند تغییرات محیطی در عرصه رقابت میان شرکت ها و سازمان ها، متمرکز شدن بر مدیریت اثربخش منابع انسانی (HRM) از دلایل موفقیت سازمان ها می باشد. مدیریت اثربخش منابع انسانی مزیت رقابتی نصیب سازمان ها، شرکت ها و ... می کند.
شرکت توسعه گران نرم افزار اذربایجان با تمرکز بر شناخت بازار و استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید نرم افزار با بهره گیری از مشاوران و مدیران مطرح منابع انسانی اقدام به طراحی و تولید نرم افزار منابع انسانی تحت وب نموده است
راهکار مدیریت منابع انسانی توسعه گران نرم افزار اذربایجان مدیران را قادر می سازد که از دغدغه پراکندگی اطلاعات مربوط به نیروی انسانی، عدم امکان دسترسی به اطلاعات بروز، زمانبر بودن استفاده از فرایندهای دستی و سنتی، وجود خطای انسانی در ورود اطلاعات، هزینه بر بودن فرایندهای دستی، عدم امنیت اطلاعات و ... رهایی یابند.

 

مزایای سامانه یکپارچه 

پوشش کل فرایندهای موجود درمدیریت عملکرد پرسنل از زمان استخدام تا بازنشستگی 
کارتابلی و مکانیزه نمودن کلیه فرایند ها ی مرتبط با مدیریت منابع انسانی
  استفاده عملی از آخرین استانداردهای مدیریت منابع انسانی مانند نحوه آموزش  استاندارد 10015) ، ارزیابی  ارزیابی های 360 ، 270، 180) ، اثربخشی، فرهنگ سازمانی و  ...
  برنامه ریزی و پیش بینی فعالیت های حوزه منابع انسانی برای سال های آتی مانند صدور پیش حکم، برنامه آموزش، و ...)
  ارائه گزارشات آنی و داشبورد نمودن آخرین وضعیت پرسنل توسط سیستم
  امکان استفاده از سیستم جذب و استخدام از اینترنت جهت دریافت رزومه های متقاضیان کار و گروه بندی آنها به صورت اتوماتیک
  محاسبه و تهیه گزارش پرسنل و صدور احکام و قراردادهای مشمول ارتقا گروه درزمان مخصوص خود
  تعریف و مدیریت کلیه اماکن رفاهی مانند مهمانسرا ، ویلاها، تورهای مسافرتی و  ...
  کنترل هوشمند کلیه آئین نامه ها و بخشنامه های حوزه و ارائه آلارم ها و راهکارها به پرسنل
  پردازش اطلاعات در سیستم ورود وخروج ورود و خروج و محاسبه تلاخير و تعجيل و اضافه كاري و ماموريت و مرخصي و .. )
  تعریف انواع ***ها وشرایط و زمان واگذاری آنها به پرسنل
  ایجاد بانکهای اطلاعاتی برای واحد های مختلف منابع انسانی و پرونده الکترونیکی برای هر پرسنل
  دريافت اطلاعات از كارت خوان بر اساس اثر انگشت و يا شماره كارت ورودي پرسنل
  امکان ایجاد بانک اطلاعاتی متقاضیان استخدام و رزومه آنها
  انجام دورکاری و ارائه خدمات الکترونیک

زیر سیستم های نرم افزاری 

  • کارتابل اداری

  • جذب و استخدام

  • تشکیلات

  • احکام

  • ورود و خروج

  • ارزیابی عملکرد کارکنان

  • ماموریت و مرخصی

  • نقلیه

  • رفاهی

  • آموزش

  • گزارش ساز

مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
  • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

  • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

  • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

  • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

  • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

  • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

  • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

امنیت نرم افزار :

 در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

  • لاگ گیری عملیات در سیستم

  • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

  • امکان تعریف فرایند های کاری

برخی از مشتریان :
  • شرکت مپنا

  • سازمان انرژی اتمی ایران 

  • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

  • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر