اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی Odoo به عنوان یک بستر نرم افزاری برای ساده سازی ، خودکار سازی و اندازه گیری وظایف و گردش های بازاریابی عمل می کند. این به کاربر نهایی این امکان را می دهد تا از طریق افزایش درآمد و تبدیل خود به یک تیم قدرتمند بازاریابی ، در کار کارآیی بیشتری داشته باشد.

اتوماسیون بازاریابی در odoo کمپین های بازاریابی خودکار و هدفمند ایجاد می کند. این ویژگی به صورت خودکار گردش کار و در نتیجه مقیاس کسب و کار کمک می کند. این کار سفرهای مشتری به پایان کاربر را ساده می کند ، کمپین های ایمیل جذاب و الگوهای ایمیل مورد نیاز را در عرض چند دقیقه طراحی می کند. به زبان ساده می توان گفت که این موارد بیش از ایمیل فقط خودکار است. می توان هر نوع اقدامی را در اتوماسیون بازاریابی ایجاد کرد که جریان ساده کار را می طلبد.

مروری بر اتوماسیون بازاریابی در اودو

  • روند بازاریابی خود را روی خلبان خودکار قرار دهید

  • بگذارید کار تکراری برای شما انجام شود.

  • فقط بازاریابی نیست. در سراسر اودو خودکار کنید.

  • پس انداز کنید در وقت صرفه جویی کنید

مراحلی که باید برای تنظیم کمپین ها دنبال شود

مخاطبان خود را با فیلترهای پیشرفته هدف قرار دهید.

برای تحت تأثیر قرار دادن هدف با ابزارهای خود ، قالب های ایمیل مناسب بسازید.

همه چیز را در یک برنامه دقیق قرار دهید.

اکنون می توانیم یک نمونه ساده را بررسی کنیم تا نحوه اتوماسیون بازاریابی در Odoo را بررسی کنیم.

ما می توانیم در مورد کمپینینگ بازاریابی الکترونیکی خودکار و هدفمند بحث کنیم.