رویداد شماره سه

شرحی برای این رویداد

ثبت نام

رویداد آنلاین "رویداد آنلاین" ارائه دهنده راهکارهای نوین برگزاری رویداد در بستر وب می‌باشد. راهکارهای طراحی شده در این بخش به سازمان‌ها کمک می‌کند تا رویدادهای خود را متفاوت تر از همیشه برگزار نمایند. رویدادها می توانند برگزاری همایش، گردهمایی‌های سازمانی، همایش‌های تجاری و … باشند. برگزاری رویدادهای آنلاین می‌تواند علاوه بر مقرون به صرفه و چابک بودن، مزایای دیگری چون

برگزاری رویداد هم علم است هم هنر!

بر اساس تحقیقات انجام شده، مدیریت رویداد یکی از موثرترین مسیرهای رسیدن به اهداف کسب و کار است.


طبق آخرین آمارهای جهانی، 24 درصد از بودجه ارتباط های B2B در دنیا صرف برگزاری رویداد می‌گردد. ما در کانون ایران نوین، رویداد را صرفاً برگزاری یک مراسم گردهمایی نمی‌بینیم. در نظر ما رویدادها باید اهداف مشخصی را دنبال کنند (تعریف اهداف بازاریابی برای هر رویداد) و سپس برای رسیدن به این اهداف به طرز هنرمندانه ای طراحی، برنامه‌ریزی و کارگردانی شوند.


“رویدادآنلاین” فقط یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین نیست، بلکه مجال طراحی، برنامه ریزی و کارگردانی هنرمندانه رویداد شماست.


برگزاری رویدادها به صورت آنلاین در کانون ایران نوین به نحوی صورت می‌پذیرد که در کنار بهره‌مندی از ویژگی‌های رویداد فیزیکی، از مزایای "رویداد آنلاین" نیز بهره‌مند شویم. یعنی رویدادی تجربه‌گرا و مقرون به صرفه و بدون محدودیت حضور!


خدمات "رویداد آنلاین" برای اولین بار توسط دپارتمان مدیریت رویداد کانون ایران نوین ارائه شده است تا گامی موثر به سوی یک رویکرد جهانی توسط بزرگترین کانون تبلیغاتی کشور برداشته شود و اثربخشی مدیریت رویداد را برای مشتریان خود رقم زند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست برگزاری رویداد آنلاین  با ما در ارتباط باشید.