نرم افزار تکریم ارباب رجوع

معرفی کلی

سیستم تکریم ارباب رجوع از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است. سیستم تکریم ارباب رجوع بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند. سیستم تکریم ارباب رجوع شامل 8 زير سيستم بوده و به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است.

  • قابليت استفاده با انواع بانك هاي اطلاعاتي

  • امكان تعريف ساختار بانك هاي اطلاعاتي

  • امكان استفاده با سامانه هايي با داده هاي با حجم بالا

  • تحت وب بودن سیستم

امکانات و ابزارهای نرم افزار
  • امکان اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی

  • امکان مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع

  • امکان ارسال پيغام توسط ارباب رجوع براي پرسنل مورد نظر خود از طريق mail داخلي موجود

  • امکان تعريف چارت سازماني، پست هاي سازماني، پرسنل مربوط به پست سازماني و شرح وظايف مربوط به هر قابليت ارائه راهنماي طبقات

  • استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی

  • استفاده از مرورگر موجود در آن

  • قابل تعریف بودن تقويم کاري سازمان و قوانين و بخشنامه هاي سازمان

  • نرم افزار هوشمند تکریم ارباب رجوع از 8 زیر سیستم تشکیل شده است:

  • زيرسيستم سازماني : شامل چارت سازماني ، مشاهده و تعريف اتاقها ، راهنماي طبقات ، قوانين و بخشنامه ها ، تايم کاري و ...

  • زير سيستم Workin timing ، Work Flow م

  • شاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع ، مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم

  • زيرسيستم نوبت دهي : نوبت گيري براي کارهاي تعريف شده سازمان

  • ثبت اطلاعات ارباب رجوع : ثبت اطلاعات کابر جديد

  • نظرسنجي : انواع نظرسنجي ها در اين بخش تعريف مي شود

  • زير سيستم اطلاعات سازمان : مشاهده اطلاعات و اخبار به روز سازمان، سئوالات و پاسخها ،گالري عکس و فيلم و ...

  • زيرسيستم پيغام : ارسال پيغام توسط ارباب رجوع از طريق Mail داخلي

  • Browser: اين امکان جهت اتصال به اينترنت درنظر گرفته شده است

امکانات گزارش گیری نرم افزار :
  • ارسال اطلاعات به قالب هایی همچون ( Excel, Word, XML, PDF ) به منظور تجزیه و تحلیل‌‌های داده های مورد نظر کاربر

  • مرور اطلاعات وارد شده در تمامی سطوح به‌شکل ساده و تحلیلی

  • گزارش‌‌های ساده و تحلیلی در قالب گزارش‌‌های جامع

  • تهیه‌ی گزارش‌های رایج در سیستم های فنی به صورت استاندارد

  • ارائه‌ی گزارش ریز اقلام بر اساس نیاز و درخواست کارفرما

  • طراحی ( بومی سازی ) گزارشات مرسوم با اعلام و نیاز کارفرما 

مشخصات فنی و ابزارهای طراحی نرم افزار :
  • بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2017 SQL server

  • تکنولوژي هاي مورد استفاده :.NET , JAVA SCRIPT,MVC

  • شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي : ADO.NET

  • استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي

  • لايه ارتباطي : SHTTP –HTTP – TCP/IP لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI .NET لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSSXSL –DTD

  • نوع سيستم عامل و سرور ها : XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008, WINDOWS2012

  • متدلوژي توسعه نرم افزار : RUP

امنیت نرم افزار :

 در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .

  • لاگ گیری عملیات در سیستم

  • امکان مجوز دهی به بخش های مختلف سیستم

  • امکان تعریف فرایند های کاری

برخی از مشتریان :
  • شرکت مپنا

  • سازمان انرژی اتمی ایران 

  • شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی

  • شرکت سرمایه گذاری فاتحان عصر تدبیر