سیستم تلفن گويا

سیستم تلفن گویا از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که بدون نياز به هيچگونه سخت افزار جانبي طراحي گرديده است. از جمله امکانات سيستم تلفن گویا انجام و ثبت روال هاي مختلف کاري مي باشد. از دیگر امکانات سيستم تلفن گویا مي توان به امکان ثبت اتوماتيک و انجام اتوماتيک عمليات بر حسب درخواست کاربران اشاره نمود كه در اين حالت كاربر مي تواند به آساني درخواست هاي خود را از راه دور ثبت كند. سیستم تلفن گویا، ابزاري براي ارتباط مستقيم و دريافت اطلاعات از يک مرکز اطلاع رساني ميباشد. با تجهيز سازمان به تلفن گويا، ارباب رجوع بدون نياز به داشتن تخصص خاص، با در اختيار داشتن يک خط تلفن معمولي و يک دستگاه تلفن به اين سيستم متصل مي شوند و با برقراري اين اتصال ميتوانند اطلاعات لازم که قبلا در اين سيستم براي آنها فراهم شده است را بصورت صوتي و يا فکس دريافت کنند و يا با قرار دادن انتقادات و پيشنهادات پيام خود را بدون واسطه در اختيار مسئولين مختلف سازمان قرار دهند


ویژگی های سیستم

- امکان عملیات بر اساس دستور کاربران
- امکان ذخیره صدا
- امکان کار با دستگاه سانترال
- و ...


امکانات

- پاسخگويي هوشمند تلفن
- قابل برنامه ريزي و صداگذاري
- ضبط مکالمات در صندوق صوتي
- سيستم رزرو اتوماتيک
- کارکردبدون وقفه سيستم در طول شبانه روز
- ايجاد بهره وري کارکنان و اعلام رضايتمندي ارباب رجوع
- امکان تفکيک پيام ها از طريق ايجاد صندوق پست صوتي
- ثبت اطلاعات اعضاء و تعريف غذا
- امکان مديريت کاربران سيستم
- و ...


شماتیک سیستم


مشخصات فني

1- بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2008 SQL server
2- تکنولوژي هاي مورد استفاده در server side , client side
تکنولوژي مورد استفاده در اين بخش .NET , JAVA SCRIPT خواهد بود
3- نوع زبان برنامه نويسي ASP.NET
4- شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي ADO.NET
5- مورد استفاده :Frame work.NET
6- نوع سيستم عامل و سرور ها
XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008
7- متدلوژي توسعه نرم افزار
RUP -8 وب سرور


نسخه های سیستم


ASD_GR_1.23