مديريت تردد

سیستم تلفن گویا از زیر سیستم های نرم افزار هوشمند روابط عمومی می باشد که بدون نياز به هيچگونه سخت افزار جانبي طراحي گرديده است. از جمله امکانات سيستم تلفن گویا انجام و ثبت روال هاي مختلف کاري مي باشد. از دیگر امکانات سيستم تلفن گویا مي توان به امکان ثبت اتوماتيک و انجام اتوماتيک عمليات بر حسب درخواست کاربران اشاره نمود كه در اين حالت كاربر مي تواند به آساني درخواست هاي خود را از راه دور ثبت كند. سیستم تلفن گویا، ابزاري براي ارتباط مستقيم و دريافت اطلاعات از يک مرکز اطلاع رساني ميباشد. با تجهيز سازمان به تلفن گويا، ارباب رجوع بدون نياز به داشتن تخصص خاص، با در اختيار داشتن يک خط تلفن معمولي و يک دستگاه تلفن به اين سيستم متصل مي شوند و با برقراري اين اتصال ميتوانند اطلاعات لازم که قبلا در اين سيستم براي آنها فراهم شده است را بصورت صوتي و يا فکس دريافت کنند و يا با قرار دادن انتقادات و پيشنهادات پيام خود را بدون واسطه در اختيار مسئولين مختلف سازمان قرار دهند


ویژگی های سیستم

مدیریت ورود و خروج
امکان استفاده از انواع کارت خوان
ثبت ورود و خروج خودرو


امکانات

ثبت انواع شیفت های کاری
ثبت انواع پرسنل
ثبت انواع گروههای کاری
مانیتورینگ ورود و خروج
ثبت ورود وخروج
گزارش گیری از کارکرد ورود و خروج
ثبت وقایع
اخذ گزارشات مختلف مدیریتی
تعریف انواع مجوز ها
مدیریت مجوز خودرو و ورود و خروج
تعریف انواع کارتخوان
تعریف انواع کارت
امکان لاق گیری در سیستم


شماتیک سیستم


مشخصات فني

زبان برنامه نويسي: ASP.NET
پايگاه داده: SQL Server


نسخه های سیستم


ASD_GR_1.23