توسعه گران نرم افزار آذربایجان

کيوسک مدل KFO1،KFO2،KFO3

اين نرم افزار با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه هاي سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور در جهت اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع سازمانها طراحي شده است . اين نرم افزار بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي گرديده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است. به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده نمايند.اين نرم افزار شامل 7 زير سيستم مي باشد . از جمله امکانات این سیستم ها میتوان به اطلاع رسانی در مورد ساختار سازمانی، نوبت دهی، نظر سنجی، اخبار و اطلاعیه های سازمانی، استفاده از مرورگر موجود در آن، استفاده از نمایشگر طبقات با قابلیت مکان یابی و ... اشاره نمود این سیستم تا بحال در سازمان های مختلفی از جمله آب و فاضلاب مشهد، راه و ترابری آذربایجان شرقی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان محیط زیست، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و ... نصب گردیده است نسل جدید نسل دوم این سیستم به صورت یک نرم افزار تحت وب پیاده سازی گردیده است که می تواند با راهکارهای روابط عمومی این شرکت ارتباط داشته باشدامکانات بسيار زياد و پويا بودن نرم افزار شما را در جهت سرويس دهي به مراجعان ياري مي رساند با استفاده از اين زير سيستم امکان تعريف چارت سازماني – پست هاي سازماني – پرسنل مربوط به پست سازماني و شرح وظايف مربوط به هر پست و قابليت ارائه راهنماي طبقات وجود داشته و همچنين تقويم کاري سازمان و قوانين بخشنامه هاي سازمان نيز قابل تعريف است امکان ارسال پيغام توسط ارباب رجوع براي پرسنل مورد نظر خود از طريق mail داخلي موجود مي باشد امکان مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع وجود دارد که با انتخاب هر فرآيند کليه زيرفرآيندهاي فازي به همراه زمان و مسئول مستقيم مربوطه نمايش داده مي شود . امکان مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم وجود دارد براساس انواع نظرسنجي تعريف شده ارباب رجوع مي تواند نسبت به پاسخگوئي به سئوالات نظرسنجي اقدام کرده و به سئوالات چهار گزينه اي و يا تشریحي درصورت تمايل جواب دهد .




ویژگی های سیستم

قابليت استفاده با انواع بانك هاي اطلاعاتي
امكان تعريف ساختار بانك هاي اطلاعاتي
امكان استفاده با سامانه هايي با داده هاي با حجم بالا



امکانات

اين سيستم از 5 بخش زير تشکيل شده است :
1- زيرسيستم سازماني : شامل چارت سازماني ، مشاهده و تعريف اتاقها ، راهنماي طبقات ، قوانين و بخشنامه ها ، تقويم کاري و ...
2- زير سيستم Workin timing ، Work Flow
مشاهده فرآيندهاي سازمان توسط ارباب رجوع ، مشاهده اتاق مربوط به مسئول مربوطه و اخذ نوبت درصورت لزوم
3- زيرسيستم نوبت دهي : نوبت گيري براي کارهاي تعريف شده سازمان
4- ثبت اطلاعات ارباب رجوع : ثبت اطلاعات کابر جديد
5- نظرسنجي : انواع نظرسنجي ها در اين بخش تعريف مي شود
6- زير سيستم اطلاعات سازمان : مشاهده اطلاعات و اخبار به روز سازمان ، سئوالات و پاسخها ، گالري عکس و فيلم و ...
7- زيرسيستم پيغام : ارسال پيغام توسط ارباب رجوع از طريق Mail داخلي
8- Browser اين امکان جهت اتصال به اينترنت درنظر گرفته شده است .

شماتیک سیستم


  • تکریم ارباب رجوع
  • تکریم ارباب رجوع
  • تکریم ارباب رجوع


مشخصات فني

1- بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2008 SQL server
2- تکنولوژي هاي مورد استفاده در server side , client side
تکنولوژي مورد استفاده در اين بخش .NET , JAVA SCRIPT خواهد بود
3- نوع زبان برنامه نويسي ASP.NET
4- شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي ADO.NET
5- مورد استفاده :Frame work.NET
:SECURITY-6
در مورد امنيت از آخرين تکنولوژي موجود در توليد نرم افزارهاي تحت وب که به وسيله .NET کنترل شده و بسته به نوع قسمتها با چندين سطح پيش بيني شده سعي خواهد شد کليه حفره هاي امنيتي بسته شود .
7- استانداردهاي رعايت شده در پروسه طراحي
لايه ارتباطي : S-HTTP –HTTP – TCP/IP
لايه مياني : JSP – ASP – PHI – SSI – CGI - .NET
لايه رابط کاربر: XML –DHTML –VB SCRIPT – JAVA – CSS-XSL –DTD
8- نوع سيستم عامل و سرور ها
XP, WINDOWS2000, WINDOWS2003, WINDOWS2008
9- متدلوژي توسعه نرم افزار
RUP -10 وب سرور



نسخه های سیستم


ASD_GR_1.23