سیستم مديريت ارتباط با مشتري

سيستم تهيه شده به نام CRM، نرم افزاري است در راستاي بهبود و بهينه ايفاد ارتباطات با مشتري. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از زیر سیستم های نرم افزارهای هوشمند مدیریتی می باشد و بر پايه سه هدف عمده ساماندهي ارائه خدمات و محصولات براساس نيازهاي مشتري، بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري، پياده سازي فرآيندهاي مشتري محور تاکید دارد. از جمله امکانات سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می توان به تعريف مشتري (مشخصات، رده، روش ارتباط و ... )، تأمين کنندگان (تعريف تأمين کنندگان، خدمات و محصولات )، خدمات و محصولات ( هزينه، درصد بازارياب، درصد نمايندگي و ...)، رقبا ( تعريف رقبا، نقاط قوت و ضعف، ثبت مشتريان، رقبا و ...)، باراياب (بازارياب، حساب بازارياب، قراردادهاي بسته شده)، گزارش مشتريان، قراردادها، ارتباطات، چک ها و ...، گزارش گيري پويا، آلارم بر روي اطلاعات جمع آوري شده اشاره نمود.


ویژگی های سیستم

- قابليت استفاده با انواع بانك هاي اطلاعاتي1- ساماندهي ارائه خدمات و محصولات براساس نيازهاي مشتري
- بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري
- پياده سازي فرآيندهاي مشتري محور
- و ...


امکانات

- تعريف مشتري (مشخصات، رده، روش ارتباط و ... )
- تأمين کنندگان (تعريف تأمين کنندگان، خدمات و محصولات )
- خدمات و محصولات ( هزينه، درصد بازارياب، درصد نمايندگي و ...)
- رقبا ( تعريف رقبا، نقاط قوت و ضعف، ثبت مشتريان، رقبا و ...)
- باراياب (بازارياب، حساب بازارياب، قراردادهاي بسته شده)
- گزارش مشتريان، قراردادها، ارتباطات، چک ها و ...
- گزارش گيري پويا
- آلارم بر روي اطلاعات جمع آوري شده
- ثبت کليه ارتباط با مشتريان
- ارسال Mail، ارسال SMS
- کارتابل روزانه


شماتیک سیستم


مشخصات فني

1- بانک اطلاعاتي مورد استفاده : 2008 SQL server
2- تکنولوژي هاي مورد استفاده در server side , client side
3- نوع زبان برنامه نويسي VB.NET
4- شيوه ارتباط با بانک اطلاعاتي ADO.NET
5- مورد استفاده :Frame work.NET
6- متدلوژي توسعه نرم افزار
RUP


نسخه های سیستم


ASD_GR_1.23